Ja jongen, zo is Badr gewoon. Een hele lieve onbegrepen jongenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:54 schreef Trommeldaris het volgende:
Glazen drogen in de VIP box![]()
Wat een ideale schoonzoon is het toch ook![]()
Hij is hier omdat hij bijverdiensten in de onderwereld wel ziet zitten (want met zijn 28 kan hij het ook niet meer 10 jaar volhouden in de box-wereld) en omdat de trainingsfaciliteiten hier veel beter zijn. That's it. Dat is ook zo hypocriet aan hem: hij is volledig getraind in NL door NLers, maar komt uit voor Marokkoquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij schijnt ook een leuk optrekje te hebben in Marokko, ze dragen hem daar op voeten. Waarom levert hij zijn Nederlanderschap niet gewoon in en gaat lekker in Marokko wonen? Wat heeft hij te winnen door hier in Nederland te blijven waar al dat "telegraaf tokkie volk hem elke keer weer wil zwart maken en beschuldigen van de meest uiteenlopende zaken, terwijl hij eigenlijk alleen wat glazen wou drogen"?
Ik zou het wel weten, ze hebben er iig altijd beter weer als hier
27quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
(want met zijn 28 kan hij het ook niet meer 10 jaar volhouden in de box-wereld)
Ja klopt, dacht eigenlijk dat ie al 28 was. Nu ja, maakt ook niet veel uit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
27
Volgens mij had je dat ook eerst staan, maar heb je het gewijzigd.
Badr Hari was fighting under the Dutch flag till he lost his match against Stefan Leko in 2005. It was the first time his parents attented one of his fights and he asked for the microphone to say some words to the Dutch audience. Hari couldn't be understood as the audience proceeded to boo him, after which Hari was quoted saying "I thought to myself, I have never witnessed such ungratefulness". From that day Hari decided to represent Morocco and stopped working with Tom Harinck.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij denkt er zelf anders over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou hier dan moeten zijn. Zie/hoor jij het?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Badr Hari was fighting under the Dutch flag till he lost his match against Stefan Leko in 2005. It was the first time his parents attented one of his fights and he asked for the microphone to say some words to the Dutch audience. Hari couldn't be understood as the audience proceeded to boo him, after which Hari was quoted saying "I thought to myself, I have never witnessed such ungratefulness". From that day Hari decided to represent Morocco and stopped working with Tom Harinck.
Hij is ook altijd het slachtoffer.
Ja. Vanaf 6:10quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zou hier dan moeten zijn. Zie/hoor jij het?
Dames en herenquote:
Lowkicks op de enkel?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou, ik zeggen, bel hem eens en vraag of de verhalen die over meneertje Hari de ronde doen de waarheid zijn of niet
En nee, uiteraard zegt het niet gelijk dat hij het wel of niet gedaan heeft, maar de schijn is, zeker nu het slachtoffer nb hem aanwijst, wel heel erg tegen hem.
Ook de verwondingen: voet eraf wegens gebroken enkel wijzen op Badrs typische low-kicks (zijn favoriete trap). Dat doet een niet getraind vechter niet zo snel. Ik zet mijn geld op Badr Hari als dader
quote:
Niet vreemd, als je als straatcrimineel bent opgegroeid, gewelddadig en solistisch bent en niets nuttigs kan/wil dan is zo'n baantje perfectquote:Op donderdag 12 juli 2012 07:33 schreef Basp1 het volgende:
Lekker betrouwbare beveiliger die dus nog niet eens in staat is een getuigenverslag af te geven. Het lijkt wel alsof een gedeelte van de beveiligingsbranche net zo crimineel zijn als waar men eigenlijk de burgers tegen zou moeten beschermen.
Die (verdedigings) beweging maak je alleen maar als je zelf getraind bent.quote:
Maar die weet van niets voor de restquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef Ener-G het volgende:
Oh, die Aventador schijnt van Peter Steenbakker te zijn, jawel, de huurder van de betreffende vip-box.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ondertussen in Marokko:
[ afbeelding ]
Dit heeft Badr echt niet gedaan hoor, ik moet, eh... doeg!
Dus Badr Hari was daar in dienst als beveiliger?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Niet vreemd, als je als straatcrimineel bent opgegroeid, gewelddadig en solistisch bent en niets nuttigs kan/wil dan is zo'n baantje perfect
Je moet toch wat he nu K1 failliet isquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus Badr Hari was daar in dienst als beveiliger?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Je moet toch wat he nu K1 failliet is
Dat vind ik op zich wel geloofwaardig. Zoals gezegd waren er wel camera's op de ingang van de skybox gericht, dus het verhaal dat hij op dat moment niet aanwezig was zal redelijk goed te controleren zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar die weet van niets voor de rest
http://www.quotenet.nl/bi(...)huwelijk-verhaal.php
Steenbakkers zelf is ook meerdere malen in verband gebracht met mishandelingen dus zo zwaar zou ik hem ook niet vertrouwen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:22 schreef Ener-G het volgende:
Neen. Peter Steenbakker is zelf ook (amateur) kickbokser en nogal enthousiast in dat wereldje. Dan is het leuk als je een vechter als Badr Hari kunt uitnodigen in je vip box als gast. Dat gezegd hebbende zullen er dus nog wel meer kickboksers in die vipbox rond hebben gelopen, waarvan het heel goed zou kunnen dat onder de werknemers van dat beveiligingsbedrijf 'Maximus' ook wat oude bekenden zitten.
Misschien ook wel leden van een 'bevriende' motorclub aanwezig in die box? Aangezien die ook vrij actief zijn in de kickboksscene. In dat geval kan ik me de lakse houding van die beveiliger weer voorstellen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:22 schreef Ener-G het volgende:
Neen. Peter Steenbakker is zelf ook (amateur) kickbokser en nogal enthousiast in dat wereldje. Dan is het leuk als je een vechter als Badr Hari kunt uitnodigen in je vip box als gast. Dat gezegd hebbende zullen er dus nog wel meer kickboksers in die vipbox rond hebben gelopen, waarvan het heel goed zou kunnen dat onder de werknemers van dat beveiligingsbedrijf 'Maximus' ook wat oude bekenden zitten.
Ja en nee, hij is er toe in staat maar ik denk dat die andere 2 daders ook wel een kickboks achtergrond hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ook de verwondingen: voet eraf wegens gebroken enkel wijzen op Badrs typische low-kicks (zijn favoriete trap). Dat doet een niet getraind vechter niet zo snel. Ik zet mijn geld op Badr Hari als dader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |