Waar ga jij normaal uit?quote:
Lang niet alleen gay. Irish pub of zo. Effenaar. Soms stratum. En soms gay op de Stratumse Dijk.quote:
Zoen jij wel eens met chicks?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang niet alleen gay. Irish pub of zo. Effenaar. Soms stratum. En soms gay op de Stratumse Dijk.
Wel 's gedaan ja. Hoezo?quote:
Dat is sowieso geiler dan met een gastquote:
Ik flap hem er zelf ook best ruig in, ik word vaak geil als zo'n meid tegen me aanrijdt, kan het niet helpenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Niet mee eens. Ik vind t best lekker, maar niet lekkerder. Anders. Een man zoent meestal ruiger.
Ik wat minderquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:15 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik flap hem er zelf ook best ruig in, ik word vaak geil als zo'n meid tegen me aanrijdt, kan het niet helpen
Lijkt mij logisch Gquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wat minderKan het ook niet helpen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, zoenen is een handelingDus als je je ogen dichtdoet is de handeling bijna hetzelfde. Als een meisje me aan m'n kruis zou aaien zal er ook vast wel iets fysieks gebeuren hoor
Ik hou niet van lief. Ik wil ruigquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja toch, meisjes zijn gewoon superlief
Troll of..?quote:
Daarom sommige vrouwenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:28 schreef Steve het volgende:
Vrouwen vinden het wel leuk om tegen je op te rijden, juist omdat het je vrij weinig doet.. Sommigen vinden het daarom ook wel leuk om te zoenen.
.
Hoeft van mij niet, ik voel geen liefdesband tussen mij en een manquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Maarre ... Haan! Heb je wel al eens bekeken of jongens ook lief kunnen zoenen?
Ik denk niet dat de gemiddelde homo met veel vrouwen zoent hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:41 schreef haan33 het volgende:
En dat de gemiddelde homosexueel meer met meisjes zoent dan de gemiddelde heteresexuele man met een andere man is geen goed argument
Ik zeg ook 'meer dan'quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde homo met veel vrouwen zoent hoor..
Ik ook niet tussen mij en een vrouwquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet, ik voel geen liefdesband tussen mij en een man
Leer mij ze anders kennenquote:
Meisjes zoenen ook vaker met andere meisjes dan mannen met andere mannen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet tussen mij en een vrouwI've done it.
En doordat het niet "stoer" is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Meisjes zoenen ook vaker met andere meisjes dan mannen met andere mannen.
Dat komt doordat mannen graag alpha willen zijn
De ironie.quote:
Vraag je Erik toch even wat er stond?quote:
Fijn dat jullie er zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hey hallo vriendjes en vriendinnetjes..
Jawel, maar voor the fun of it. Heel serieus met iemand een gesprek beginnen die het al jaren weet en het vertellen.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jawel, maar voor the fun of it. Heel serieus met iemand een gesprek beginnen die het al jaren weet en het vertellen..
Ik ben ook nooit zo uit de kast gekomen eigenlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jawel, maar voor the fun of it. Heel serieus met iemand een gesprek beginnen die het al jaren weet en het vertellen..
'Oh for the record, ik ben homo hoor dus nee geen vriendin'quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit zo uit de kast gekomen eigenlijkGelukkig.
Mja. Dat andere staat in sex en da's stoooom (want geblokkeerd op mijn werkquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
pfff ik blijf wel gewoon hier zitten... ook heel mannelijk
Nietes, wij zijn verwijfd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
pfff ik blijf wel gewoon hier zitten... ook heel mannelijk
NIET de Galaxy Note, want dan blijft die exclusiefquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:30 schreef creno het volgende:
Over een half jaar mag ik een nieuw toestel uitzoeken, suggesties iemand ?
Ja die hier niet durven willen mogen postenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ach, is er een speciaal topic voor gefrustreerde newbies?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
't Is m niet?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Holy fok. Op grindr paar dagen terug jongen leren "kennen", kletsen, klik, leuk.
Nu een foto en skype... als 2 druppels water hetero 1
Forrest, go for it!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Hij is geen heteroooo! Net als David.
Hier. Ik GA vooruit!!!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:07 schreef Ang3l het volgende:
ja ik had hem ook al eens op Grindr gezien en die gelijkenis direct getrokken, ik dacht dat hij het was,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik had hem ook al eens op Grindr gezien en die gelijkenis direct getrokken, ik dacht dat hij het was,Hij heeft geen foto op grindr, dus dat zal een ander zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
laten we daar toch van uit gaan, anders is het te ziek voor woordenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft geen foto op grindr, dus dat zal een ander zijn.
Tjaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laten we daar toch van uit gaan, anders is het te ziek voor woorden
tja?! JA toch zeker, je zou toch op die manier niet meer door hetero1 benaderd willen wordenquote:
Ik denk niet dat hetero1 Angel zo laag inschat dat ie hem niet zou herkennen van een fotoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja?! JA toch zeker, je zou toch op die manier niet meer door hetero1 benaderd willen worden
Ik word toch ook niet door hetero1 benaderd?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja?! JA toch zeker, je zou toch op die manier niet meer door hetero1 benaderd willen worden
zoals ik al zei : laten we daar van uit gaan ( bedoelende, stel nou dat het hetero 1 zou zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word toch ook niet door hetero1 benaderd?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laten we daar toch van uit gaan, anders is het te ziek voor woorden
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:36 schreef Xiance het volgende:
iedereen zit toch op Grindr? da's toch t nieuwe gay.nl??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik de hele week al.Dus je gilt het waarschijnlijk niet uit als het pijn doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Al een week?quote:
Niet op je mond... straks heb ik het ookquote:
Grijnzerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee op welk ding ben ik 7km verwijderd?
Wel een lieve mafkeesquote:
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is toch een buitenevenement? Fijn weer ervoor ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Extrema slaat ook op het kloteweer wat je daar kunt verwachten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is het nog nooit droog geweest op Extrema
Vorig jaar was het ook een modderbad inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is het nog nooit droog geweest op Extrema
Had je me maar geen mafkees moeten noemen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
1,5 dag niet gepost... is dat een nieuw record?
Sorry, was een weekendje wegquote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Reis is al geboekt. Is t niks?quote:
We zijn naar 1 feest geweest en het ware iig niet onze typjes... Erg macho zogenaamd allemaal. Doe nou maar gewoon normaal dachten wij de hele tijdquote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reis is al geboekt. Is t niks?
Ik ga eigenlijk niet speciaal voor de feesten. De rest volgens mij wel.
Komt door dat andere topic.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Die types dat is gewoon de Spaanse of iig barcalonese bay scène. Komt omdat t een strand stad is.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
We zijn naar 1 feest geweest en het ware iig niet onze typjes... Erg macho zogenaamd allemaal. Doe nou maar gewoon normaal dachten wij de hele tijd![]()
Ach, Arena was heel erg entertainingMaar voor bier betaal je daar al gauw 5 euro!
Dan maar vd supermarkt
Kan zijn dat t me nu pas opvaltquote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Die knippert al tijden op mijn iPhone, iPad en Macbook.
Ik ben wel benieuwd wat je ervan vindt tho. Het kan aan mij liggen hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die types dat is gewoon de Spaanse of iig barcalonese bay scène. Komt omdat t een strand stad is.
Arena is wel leuk ja. Wel eens geweest. Heb je er een paar van.
SAJ's vriendje. Met de wijn van een winkel-die-niet-genoemd-mag-worden.quote:
Op de een of andere manier zou dit zomaar de waarheid kunnen zijn.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:47 schreef Steve het volgende:
[..]
SAJ's vriendje. Met de wijn van een winkel-die-niet-genoemd-mag-worden.
The Voldemort Winery?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:47 schreef Steve het volgende:
[..]
SAJ's vriendje. Met de wijn van een winkel-die-niet-genoemd-mag-worden.
quote:Op maandag 16 juli 2012 07:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zou dit zomaar de waarheid kunnen zijn.
ik ben hard aan het werk anders zonder echt te zwetenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Jij hebt het al warm als je een been optilt, dus dat telt niet. Ik zit hier stil.
Zijn er andere topics dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:01 schreef Peter het volgende:
Dit topic wordt leeggezogen door die andere
Erikquote:
Vind het wel engig dat je me zo komt zoeken in zo'n specifiek topicquote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef kort het volgende:
[..]
Iemand uit de tijd toen je nog zwart / mod SES was
Nou C. ik wist niet dat je er een was. Maar oke.quote:
kom je ons van een stille dood redden Erik?quote:
C.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou C. ik wist niet dat je er een was. Maar oke.
*doet jurk naar boven.
Hey Erikjequote:
Heb je nog gaypalace trauma's?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef Vlarp het volgende:
En dan ook met van die viezige opgedroogde druipers langs het schot?
ze gaat touren met Guus Meeuwis als naprogrammaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:02 schreef Ang3l het volgende:
Hey TMM, kijk eens wie we hier hebben!
[NEXTBESTBAND] Hanneke
wanneer komt de zomercliffhanger zodat jouw soap ook met "zomer"reces kan ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Blergh.
Hetero 2 stuurt een mail aan een aantal mensen of we mee gaan surfen, waaronder ik. Maar ik kijk ff bij de genodigden en daar staat hetero 1 ook tussen. Dacht het niet dus.
(daar gaat m'n maag weer, hoplaaaaaa)
Op de middelbare school was 't nog 'zonnebloem 1' en 'zonnebloem 2'.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Blergh.
Hetero 2 stuurt een mail aan een aantal mensen of we mee gaan surfen, waaronder ik. Maar ik kijk ff bij de genodigden en daar staat hetero 1 ook tussen. Dacht het niet dus.
Ik heb mijn zomer in Januari gevierd en ik geloof dat dat cliffhanger genoeg was.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer komt de zomercliffhanger zodat jouw soap ook met "zomer"reces kan ?
Wat een onzin.quote:
ik heb volgende week vrijdag een uitnodiging voor een project X feestjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben die project x film na een kwartier eigenlijk al beu
Tja het blijven wel vrienden natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Blergh.
Ik neem aan dat hij dat wel begrijpt ja... hij zal alleen uit fatsoen iedereen meevragen zodat hij daar in ieder geval geen scheve gezichten bij krijgtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Ang3l het volgende:
O dat snap ik ook wel. maar ik neem aan dat hij ook snapt dat ik dan niet mee ga en mezelf terugtrek.
Alcoholvergiftiging?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik leef nog trouwens. Heb volgens mij na Extrema niet meer gepost hier.
Wat is dit dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:51 schreef Vlarp het volgende:
quote:
net zo raar?quote:
Waarvoor onze dank.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:51 schreef Vlarp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |