Waar ga jij normaal uit?quote:
Lang niet alleen gay. Irish pub of zo. Effenaar. Soms stratum. En soms gay op de Stratumse Dijk.quote:
Zoen jij wel eens met chicks?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang niet alleen gay. Irish pub of zo. Effenaar. Soms stratum. En soms gay op de Stratumse Dijk.
Wel 's gedaan ja. Hoezo?quote:
Dat is sowieso geiler dan met een gastquote:
Ik flap hem er zelf ook best ruig in, ik word vaak geil als zo'n meid tegen me aanrijdt, kan het niet helpenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Niet mee eens. Ik vind t best lekker, maar niet lekkerder. Anders. Een man zoent meestal ruiger.
Ik wat minderquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:15 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik flap hem er zelf ook best ruig in, ik word vaak geil als zo'n meid tegen me aanrijdt, kan het niet helpen
Lijkt mij logisch Gquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wat minderKan het ook niet helpen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, zoenen is een handelingDus als je je ogen dichtdoet is de handeling bijna hetzelfde. Als een meisje me aan m'n kruis zou aaien zal er ook vast wel iets fysieks gebeuren hoor
Ik hou niet van lief. Ik wil ruigquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja toch, meisjes zijn gewoon superlief
Troll of..?quote:
Daarom sommige vrouwenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:28 schreef Steve het volgende:
Vrouwen vinden het wel leuk om tegen je op te rijden, juist omdat het je vrij weinig doet.. Sommigen vinden het daarom ook wel leuk om te zoenen.
.
Hoeft van mij niet, ik voel geen liefdesband tussen mij en een manquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Maarre ... Haan! Heb je wel al eens bekeken of jongens ook lief kunnen zoenen?
Ik denk niet dat de gemiddelde homo met veel vrouwen zoent hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:41 schreef haan33 het volgende:
En dat de gemiddelde homosexueel meer met meisjes zoent dan de gemiddelde heteresexuele man met een andere man is geen goed argument
Ik zeg ook 'meer dan'quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de gemiddelde homo met veel vrouwen zoent hoor..
Ik ook niet tussen mij en een vrouwquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet, ik voel geen liefdesband tussen mij en een man
Leer mij ze anders kennenquote:
Meisjes zoenen ook vaker met andere meisjes dan mannen met andere mannen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet tussen mij en een vrouwI've done it.
En doordat het niet "stoer" is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Meisjes zoenen ook vaker met andere meisjes dan mannen met andere mannen.
Dat komt doordat mannen graag alpha willen zijn
De ironie.quote:
Vraag je Erik toch even wat er stond?quote:
Fijn dat jullie er zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hey hallo vriendjes en vriendinnetjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |