abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:18:03 #201
160346 Mavro
Black & Red
pi_50389783
Tis te grappig gewoon. Ik heb twee weken geleden het per ongeluk gezien en nu probeer ik elke keer te kijken. Wat zijn die mannetjes toch ranzig idd.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_50900207
Die grote pot eieren... weet iemand waar ik die kan kopen? Leek me zeer smakelijk!

Bij voorbaat dank
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_50904121
ze zullen ze bij Clemens wel hebben.
http://www.kellysearch.nl/nl-company-390063820.html
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_51144394
Zijn de uitzendingen nu klaar?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53376001
quote:
Peer van Eersel Goeiedag dames en heren, dit is Peer van Eersel. Ja, heel Bergeijk is natuurlijk in gespannen afwachting want ja eh de grote prijsvraag van bakker Van Heeswijk daar gaan we nu de prijswinnaar van bekend maken. Die heb ik zo meteen aan de lijn. We zijn benieuwd. *tring* Dames en heren, dit is Peer van Eersel van Radio Bergeijk en wie heb ik aan de lijn?
Mevrouw Schellens Mevrouw Schellens?
Peer van Eersel Mevrouw Schellens!
Mevrouw Schellens Ja.
Peer van Eersel U bent de prijswinnares van de grote prijsvraag van bakker Van Heeswijk
Mevrouw Schellens Ja.
Peer van Eersel Gefeliciteerd!
Mevrouw Schellens Oh.
Peer van Eersel En wat heeft u gewonnen?
Mevrouw Schellens Een eh jaar lang gratis brood voor zes personen, maar ik ben alleen.
Peer van Eersel Een jaar lang brood voor een gezin van zes personen, zo. Dat is een gewéldige hoofdprijs. U zult zeker wel heel heel heel erg blij zijn.
Mevrouw Schellens Nou eh, da's allemaal mooi en aardig, maar ze hebben dat brood dus in één keer afgeleverd.
Peer van Eersel Ja, want die heeft u gewonnen.
Mevrouw Schellens Ja da's mooi en aardig.
Peer van Eersel En een prijs wordt meestal afgeleverd bij de prijswinnares.
Mevrouw Schellens Ja maareh ik, maar mijn huis is nu dus omringd door een wal van brood.
Peer van Eersel Ja, die heeft u gewonnen.
Mevrouw Schellens Ja, da's mooi en aardig, maar ik kan m'n huis niet meer uit.
Peer van Eersel Zeg, mevrouw Schellens, heeft u wel eens gehoord van een gegeven paard?
Mevrouw Schellens Pardon?
Peer van Eersel Heeft u wel eens gehoord van een gegeven paard?
Mevrouw Schellens Nee, daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik heb brood gekregen.
Peer van Eersel Ja, en voor een jaar lang brood. En dat is een hele grote hoofdprijs.
Mevrouw Schellens Da's mooi en aardig maar wat heeft dat met een paard te maken?
Peer van Eersel Je zou de bakker... het zou op z'n minst tegenover de bakker... dat u iets van blijdschap zou zou... al veinst u het maar! U heeft wél namelijk een enorme hoofdprijs gewonnen.
Mevrouw Schellens Ja, maar geen paard hoor. Brood.
Peer van Eersel Ja, nee, mevrouw Schellens, ik geloof dat u mij best begrijpt.
Mevrouw Schellens Nee.
Peer van Eersel Ik vind het nogal beledigend tegenover die bakker dat u nu een beetje sjaggerijnig gaat zitten doen over hoe de hoofdprijs bij u afgeleverd is. Ja, dat is een beetje naar gedrag. Ik zou zeggen, dag mevrouw Schellens.
Mevrouw Schellens Dag hoor.
.
pi_53378348
En dé winnende slogan voor de Gemeente Bergeijk :

"Bergeijk zou best eens een positievere uitstraling kunnen hebben dan tot nu toe het geval is geweest!"

Komt op 't gemeentehuis, en op de vuilnisauto's, op plakkaten, op de bushokjes en er wordt zelfs een kunstenaar gezocht om 'm in houtrelief op 't gemeentehuis te laten plaatsen.

.
pi_53379574
quote:
Spoorenberg: Dames en heren, bij mij aan tafel is aangeschoven de heer Bultman, een echtscheidingsdeskundige. Mag ik het zo zeggen?
Bultman: Dat mag u zo zeggen ja.
Spoorenberg: De geruchten gaan dat scheiding heel veel invloed heeft op de kinderen van de desbetreffende scheidende partijen.
Bultman: Nou, ik zou eerder zeggen dat het andersom is, dat eigenlijk kinderen de voornaamste reden zijn, leert de praktijk, voor scheidingen.
Spoorenberg: Oh?
Bultman: Ja. Zonder kinderen wordt er aanmerkelijk minder gescheiden dan met kinderen.
Spoorenberg: Echt waar?
Bultman: Ja, kinderen zijn natuurlijk... Heeft u zelf kinderen?
Spoorenberg: Nee.
Bultman: Nee. Nou, want het is eh, kijk over het algemeen zijn kinderen er natuurlijk op uit om alles stuk te maken. In z'n algemeenheid.
Spoorenberg: Oh?
Bultman: Ja, kinderen zijn er op uit om alles wat ze zien, met name jongetjes, maar ook meisjes, meisjes meer op geestelijk gebied, de jongens meer op materieel gebied, om alles wat ze om zich heen zien helemaal kapot te maken. Dus ook het huwelijk van hun ouders.
Spoorenberg: Ja, maar eh, is niet eigenlijk een van de functies van het huwelijk om kinderen te gaan maken?
Bultman: Dat was tot voor kort wel zo, maar ik hoop dat er binnenkort een verandering in het denken gaat plaatsvinden, want over het algemeen leert de ervaring, u kunt het om u heen misschien ook wel zien... Als mensen kinderen hebben, in het begin gaan die kinderen heel erg druk lopen doen.
Spoorenberg: Ja.
Bultman: U kunt ze haast niet te pakken krijgen, bij wijze van spreken, om ze te corrigeren. Het rent maar heen en weer, het loopt maar te doen en te doen. En het is allemaal bedoeld om de relatie, de vaak al moeizame relatie tussen de ouders, helemaal definitief kapot te maken.
Spoorenberg: Ja, want de relaties zijn vaak al moeizaam natuurlijk.
Bultman: Natuurlijk, elke relatie is moeizaam. Maar als er kinderen komen, dan is het bijna onbegonnen werk om er nog iets van te maken. Armageddon, zou ik zeggen.
Spoorenberg: Wat is dan, zeg maar, uwerzijds het advies eh aan mensen?
Bultman: Nou, wat ik altijd adviseer in mijn praktijk, dat is eh probeer uw kinderen, ten eerste, dat valt overigens nog niet mee, te stabiliseren...
Spoorenberg: Maar gaat daar niet een stap aan vooraf? Namelijk, probeer ze niet te krijgen?
Bultman: Dat is natuurlijk het allerbeste.
Spoorenberg: En daarvoor, de stap daarvoor, probeer niet te trouwen?
Bultman: Probeer niet te trouwen en...
Spoorenberg: En de stap daarvoor, probeer geen relatie te hebben?
Bultman: Ja, maar wat eh, kijk eh, we moeten bij het begin beginnen. De mensen hebben toch de neiging om relaties te hebben, dat is nu eenmaal zo, dat is een gegeven.
Spoorenberg: Dat komt uit angst natuurlijk.
Bultman: Alles is angst, het hele leven is angst. Dat kan ik u vertellen, meneer Spoorenberg, alles is angst. Maar om die angst dan te overwinnen gaan mensen bij elkaar schuilen, hulp zoeken, maargoed. Ik zit dan in mijn praktijk met mensen die de fout hebben gemaakt om...
Spoorenberg: Als ik mag, u ziet de tijd, stel je gaat scheiden en je hebt toch kinderen. Wat zou u dan aanraden om met de kinderen te doen?
Bultman: Nou, daar was ik net mee bezig voordat u me onderbrak. Het beste is gewoon om de kinderen te stabiliseren, ik zou zeggen, kinderen tot vier jaar te pakken te krijgen ís lastig. Ik zou zeggen, als ze in een ruimte zijn, ruimte afsluiten. Eh, dan eh slaapgas erin spuiten...
Spoorenberg: Ja.
Bultman: Ja, het kan allerlei soorten gas zijn, slaapgas, lachgas, maar ook...
Spoorenberg: Als het maar tot de dood leidt.
Bultman: Als het maar... nou, dat hoeft nog niet gelijk. De dood is natuurlijk wel welkom, maar mochten de kinderen niet dood zijn, dan is het het beste om ze op een rustige plek eh dood te maken. Af te maken, dan wel te verdrinken, ja dat is aan iedereen natuurlijk...
Spoorenberg: Er zijn allerlei methodes, dat hangt van de creativiteit af.
Bultman: Natuurlijk, daar ga ik zelf niet over, dat mogen mensen helemaal zelf invullen, maar het belangrijkste is wel..
Spoorenberg: Goed, dus eh kort samengevat: niet trouwen.
Bultman: Nee.
Spoorenberg: Als u wel gaat trouwen, geen kinderen nemen. Neemt u wel kinderen, reken dan op echtscheiding. Om dat te voorkomen, maak de kinderen te gepaster tijde dood.
Bultman: Dat is het beste.
Spoorenberg: Nou, heel hartelijk dank meneer Bultman, voor deze heldere uitleg.
Bultman: Geen dank.
Spoorenberg: Ik denk dat het wel een open deur is voor iedereen in Bergeijk, maar toch handig om het even op een rijtje te zetten. Heel fijn, meneer Bultmans, ik wil u hartelijk danken voor dit gesprek, en ik vraag Tedje om eens lekkere pittige echtscheidingsmuziek op te zetten.
!
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:46:45 #208
40681 Yoron
Nu ook zondags open
pi_53471674
Nog twee afleveringen en dan stopt het programma!

Jammer, maar begrijpelijk. De rek was er uit...
  woensdag 26 september 2007 @ 16:22:52 #209
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_53490058
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:46 schreef Yoron het volgende:
Nog twee afleveringen en dan stopt het programma!

Jammer, maar begrijpelijk. De rek was er uit...
Op de radio bedoel je!? NEE dat kunnen ze me niet aandoen!
Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
  zondag 21 februari 2010 @ 20:08:59 #210
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_78274741
Ik mis Radio Bergeijk.
The Most Incredible, Baby
pi_78295167
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:08 schreef RedGuy het volgende:
Ik mis Radio Bergeijk.
Ik mis Pieter Bouwman.
  Trouwste user 2022 donderdag 2 september 2010 @ 00:47:32 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_85972768
Ik blijf genieten. :)

Of is er een recenter topic ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 2 september 2010 @ 00:49:26 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_85972811
GVD het vervalt wegens Klink. Over een uur pas.

Nks is meer zeker door die kut CDA tegenwoordig :(

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')