Als ik niet hoef te werken, vind ik dat primaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid jongeuh !!!Dan wil ik wel een frietje stekken bij jullie
Joah dan gaan we samen frietjes stekken en zeg je dat ze moeten opschieten endezulksquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te werken, vind ik dat prima![]()
Delegeren en zelf bijna niets doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en ik ben ook nog eens shiftleader tijdens de kermis... regel alle pauzes, zorg dat alle mensen een taak hebben, handel alle klachten etc af, zorg dat er altijd kleingeld is etc etc etc. Jottem
dafuqquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
Maar uhm, ik ga maar eens opstaan
Lig nog steeds in bed met twee katten naast me
Zelfs ik ben al ruim twee uur uit bedquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
Maar uhm, ik ga maar eens opstaan
Lig nog steeds in bed met twee katten naast me
Ja mijn ritme is altijd heel erg fucked up in de zomerquote:
Thehehehquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij krijgen we zo een buitje
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Delegeren en zelf bijna niets doen
Ooh zo heb ik dat vaak genoeg op de zaterdag gedaan in de winkel toen we geen assistent hadden en de storemanager was er nietquote:
Nee dan niet inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef Dwyn het volgende:
Ik sta zaterdagochtend van 6.30 tot 10.00 met zijn tweeën. Eentje kassa, eentje bakken. Valt niet veel te delegeren dan.
Ik hoop alleen dat de vracht niet vroeg is, want je mag niet in je eentje in de winkel staan en de losplaats is buiten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dan niet inderdaadKomen bij jullie dan natuurlijk ook allemaal mensen die in de stad werken om broodjes te halen of weet ik wat.
Wij staan in de middag meestal met minimaal vijf mensen, in de ochtend twee of drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |