Als ik niet hoef te werken, vind ik dat primaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid jongeuh !!!Dan wil ik wel een frietje stekken bij jullie
Joah dan gaan we samen frietjes stekken en zeg je dat ze moeten opschieten endezulksquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te werken, vind ik dat prima![]()
Delegeren en zelf bijna niets doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en ik ben ook nog eens shiftleader tijdens de kermis... regel alle pauzes, zorg dat alle mensen een taak hebben, handel alle klachten etc af, zorg dat er altijd kleingeld is etc etc etc. Jottem
dafuqquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
Maar uhm, ik ga maar eens opstaan
Lig nog steeds in bed met twee katten naast me
Zelfs ik ben al ruim twee uur uit bedquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
Maar uhm, ik ga maar eens opstaan
Lig nog steeds in bed met twee katten naast me
Ja mijn ritme is altijd heel erg fucked up in de zomerquote:
Thehehehquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij krijgen we zo een buitje
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Delegeren en zelf bijna niets doen
Ooh zo heb ik dat vaak genoeg op de zaterdag gedaan in de winkel toen we geen assistent hadden en de storemanager was er nietquote:
Nee dan niet inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef Dwyn het volgende:
Ik sta zaterdagochtend van 6.30 tot 10.00 met zijn tweeën. Eentje kassa, eentje bakken. Valt niet veel te delegeren dan.
Ik hoop alleen dat de vracht niet vroeg is, want je mag niet in je eentje in de winkel staan en de losplaats is buiten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dan niet inderdaadKomen bij jullie dan natuurlijk ook allemaal mensen die in de stad werken om broodjes te halen of weet ik wat.
Wij staan in de middag meestal met minimaal vijf mensen, in de ochtend twee of drie.
Helemaal nooit niet alleen? Bij ons moet je wel met aflsuiten met twee mensen zijn maar de rest van de dag dus ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat de vracht niet vroeg is, want je mag niet in je eentje in de winkel staan en de losplaats is buiten.
Nee, dat kan ook gewoon niet. En ik als leidinggevende moet ook altijd in de winkel in geval van nood (bhv). Ik kan dus ook 's avonds niet naar ons externe magazijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Helemaal nooit niet alleen? Bij ons moet je wel met aflsuiten met twee mensen zijn maar de rest van de dag dus ook nietDat is wel lastig zeg.
Is belsquote:
Je modem al eens van de stroom gehaald?quote:
jep, al 2x gedaan. broer heeft wel internet maar ik nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je modem al eens van de stroom gehaald?
laptop aan/uit gezet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jep, al 2x gedaan. broer heeft wel internet maar ik niet
Krijg je een ip-adres als je ipconfig doet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jep, al 2x gedaan. broer heeft wel internet maar ik niet
En op alle andere apparaten doet internet het wel gewoon?quote:
al 3x...quote:
ik krijg een hele lijst met info... modem al 2x aan en uit gezet en van de stroom gehaaldquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Krijg je een ip-adres als je ipconfig doet?
Kun je de modem wel pingen?
hoe hebben jullie de modem beveiligd? kun je in het config menu van de modem komen zo ja even kijken of je IP adres van je laptop erbij staat en dan weg tyfen en dan opnieuw toevoegen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
al 3x...
[..]
ik krijg een hele lijst met info... modem al 2x aan en uit gezet en van de stroom gehaald
heb nu weer ff internet, gaat zo weer weg
Whut? zomaar ineens?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
the fuck, hoor net van mijn vader dat mijn stiefbroer van 28 een nieuw hart moet en dat ie donderdag geopereerd moet worden
Nou ja niet zomaar ineens hij was al een hele tijd aan het kloten, hij had een virus bij zijn hart en nou zijn ze er in Groningen achter gekomen vandaag dat ie een heel nieuw hart moet, hij word dus morgen meteen geopereerdquote:
Klote maar wel fijn dat het zo snel kan iig! Hoop dat het goed gaat, lijkt me niet echt een fijne operatiequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nou ja niet zomaar ineens hij was al een hele tijd aan het kloten, hij had een virus bij zijn hart en nou zijn ze er in Groningen achter gekomen vandaag dat ie een heel nieuw hart moet, hij word dus morgen meteen geopereerd
Jep, hoop wel dat het goed komt net een dochtertje dat 1,5 jaar oud isquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen zin om de inleiding te schrijven omdat ik dan bronnen moet gaan zoeken en die moet lezen enzo, first world problems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |