Goedemorgen op mijn laatste dag zonder meldplicht!
Tico en As, wat fijn dat jullie echo's goed waren! Is er voor jou tico, al een beetje sprake van kunnen genieten?
Omentielvo, wat fijn dat je baby het zo goed doet daarbinnen! En dat hij/zij je niet meer voor de gek gaat houden met raar bloedverlies en zulks!
Fieder! Deze blijft gewoon plakken he!

Wat een heerlijke knipper!
Ophelia: ik kreeg gewoon een brief van de uwv dat het geregeld was en de hoogte van de uitkering. Ze kunnen het pas aanvragen 4 weken voor je verlofdatum!
Nanadu! Vandaag gaat het gebeuren voor je! Hoop op een spoedige en snelle inleiding voor je!
Labelloo: heel veel sterkte

elk overlijden is vreselijk, maar zeker zo onverwacht en plotseling en iemand die je zo lief is, is vreselijk. Neem alle tijd die je nodig hebt, zoek steun bij je naasten en denk om jezelf.

Gisteren zelf ook goedgekeurd bij de vlos. Geen eiwitten in de urine en weer een mooie bloeddruk, 112 /65. Ook moest ik me voor het eerst sinds mijn intake wegen... Shockmomentje! Maar hoefde me geen zorgen te maken, de vlos vond mijn buik beschaafd en netjes, alhoewel die in een week tijd 'maar' 1 cm gegroeid was. En ook de rest van mijn lijf was in prima proporties dus moest het maar snel weer vergeten. Heb de mcflurry waar ik zin in had echter toch maar overgeslagen.
Morgen 37 weken, dus meldplicht... Dan komen ook de bedsteunen. T komt wel hard dichterbij nu... Help!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio