Huh? Mis ik een stuk?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef Keshet het volgende:
In de categorie Schaamteloze Vragen: Twinkle, ga jij nog een vruchtwaterpunctie laten doen?
Oh ja!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:06 schreef Keshet het volgende:
Als ik het goed begrepen heb heeft 't meiske van Twinkle kleine gaatjes in haar hart die mogelijk veroorzaakt worden door een chromosomale afwijking.
Maar ik lees heel selectief; wellicht heb ik 't verkeerd onthouden.
Cathmar; ik vroeg me trouwens ook af wanneer jij naar 't ziekenhuis moest voor verdere controle.
Vragen staan vrijquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef Keshet het volgende:
In de categorie Schaamteloze Vragen: Twinkle, ga jij nog een vruchtwaterpunctie laten doen?
ik zou toch maar een ander gaan zoeken geloof ik als ik jou wasquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja!!!
20 weken echo moet ik me trouwens ook melden bij het LUMC.. De mevrouw die gister de echo deed, die begint te klagen over mn navelpiercing. Ik heb er al 2 zwangerschappen op zitten, en deze begon erover dat er niet goed een echo gemaakt kon worden als ik de piercing liet zitten, omdat ze er niet overheen kunnen... Ik dacht, huh, je kan er toch langs? Lekker belangrijk? Wat een gezeik weer. Ik vind de praktijk echt helemaal niets. Ongeinterreseerd, allemaal zweef types, heel onpersoonlijk... Bah.
Lief. Ik ben eind van de middag geweest voor een uitgebreide echo, door de prenatale onderzoeksdokter. En alles is okequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:06 schreef Keshet het volgende:
Cathmar; ik vroeg me trouwens ook af wanneer jij naar 't ziekenhuis moest voor verdere controle.
Gefeliciteerd, en een heel voorspoedig herstel en genietperiode toegewenst!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:04 schreef Nanadu het volgende:
Even kort om 19.03 is onze zoon Bram geboren! Hij heeft al heerlijk aan de borst gedronken!
Morgen volgt meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |