Bron?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef S1nn3rz het volgende:
De machinist is er op getraind en weet hiermee om te gaan.
Je hoeft niet met mij in discussie, helemaal niet. Ik vraag je alleen om te quoten waar jij ontkracht dat machinisten geen trauma kunnen overhouden aan iemand die voor de trein springt. Dat is alles.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ok, je wilt mijn gelijk niet lezen en toegeven. Maakt niks uit, maar dan ga ik verder niet in discussie met zo'n dikbuikje als jou.
Je snapt toch wel dat vrijwel niemand er daadwerkelijk op voorbereid is om een levend persoon uit elkaar te zien/horen spatten. Daar kan je niet op trainen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Allemaal onzin. Schade aan materiaal is er niet. Identificatie vindt plaats door middel van gebit. Er is geen hulpverlener die je een uiteengereten lichaam laat zien hoor![]()
De machinist is er op getraind en weet hiermee om te gaan. Verder ziet de machinist ook niet veel, het is juist de conducteur die de trein uit moet om te gaan kijken (hij is ook de baas van de trein)
Niet altijd, vaak zit zelfmoord ergens in het ongelukkig zijn. Door dit ongeluk op te ruimen word je weer enigszins happy. Het is niet dat er problemen zijn die niet op te lossen zijn, tenzij je doof word blind word etc. Maar wat mij opvalt is Beethoven werd doof maar ging door, wellicht had hij gewoon z'n passie in zijn muziek dat dat hem op de been hield. Dan heb je Andrea Bocelli die is blind, toch heeft hij leren piano spelen etc, ook hij had een passie met muziek.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Veel mensen hadden al jarenlang gevochten voordat ze zelfmoord pleegden.
Ooit eens voorin een trein gezeten? Je hoort alleen een doffe bonk, das alles. Daarna wordt de trein stopgezet en mag de conducteur de trein uit omdat hij de baas van de trein is. De machinist zal er niks van zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat vrijwel niemand er daadwerkelijk op voorbereid is om een levend persoon uit elkaar te zien/horen spatten. Daar kan je niet op trainen.
Dat kan ie niet en daarom blijft ie doorgaan over dat jij moet lezen en blind bent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef BrittDekker het volgende:
[..]
Je hoeft niet met mij in discussie, helemaal niet. Ik vraag je alleen om te quoten waar jij ontkracht dat machinisten een trauma kunnen overhouden aan iemand die voor de trein springt. Dat is alles.
Een beetje minder uit de hoogte doen mag ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zoek maar op google, ik ben je zoekmachine niet schat.
denigrerendquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, dat roepen die mensen dus en dat ontkracht ik bij deze. Beter lezen knul.
wederomquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Lezen knul. En dan pas terugkomen met je gemauw.
Offtopicquote:
Offtopicquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee hoor, het leven lacht mij veel te veel toe elke dag. Ik heb nergens last van. Hier geen crisis. Ik heb net een nieuwe GLK besteld, dan kan mijn E350 de deur weer uit na 2 trouwe jaren.
Op de man/vrouw spelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ga jij eens weg, lelijke schoenen fetisjist.
Offtopicquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het is een beetje als met downloaders he, die vinden ook dat ze niet geukkig kunnen omdat ze nergens mogen downloaden. Kunnen we die ook niet een plekje geven ergens?
Offtopicquote:
Neuhquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Vertrollen? Waar dan? Ik post gewoon ontopic hoor.
Wederom denigrerendquote:
Op de man spelenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ok, je wilt mijn gelijk niet lezen en toegeven. Maakt niks uit, maar dan ga ik verder niet in discussie met zo'n dikbuikje als jou.
Ik ben hier ook klaar mee. Zelfs als users normaal reageren, niets uitlokken en je niet bashen, ga jij het wel doen. Dus nogmaals, doe normaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee dat doet ze niet. Hier niet en de vorige keren ook niet. Daarom ben ik er wel klaar mee.
Oh, en ik had je als mod hoog zitten, maar dat doe je aardig teniet op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |