Waarom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Pleur eens op, achterlijke debiel.
Nee, echt, ik ben als de dood voor die kut beestenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je als man ouder dan 12 bent en nog bang voor spinnen bent is er wel iets behoorlijk mis met je.
Gebeurd dat soort shit echt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is pas lekker als een oorwurm of een spin in je oor gaat nestelen..
Ja.... Waarom denk je anders dat het een oorwurm (of oorworm) heet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gebeurd dat soort shit echt?![]()
Dan spreken we maar van geluk dat we een paar inslikken per jaar
Dat is een fabeltje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef FL_Freak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Valt mee inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:37 schreef Peunage het volgende:
Zo erg is dat filmpje helemaal niet, spoiler is totaal onnodig.
Echt niet? Het kan toch heel goed gebeuren dat ze over je bed heen kruipen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Spinnen komen niet op jouw bed ts, zeker niet als jij daar ligt te slapen. De enkele keer dat je wellicht een spin ziet is dat echt een vergissing van dat beest. Die diertjes zijn als de dood voor je en blijven het liefste zo ver mogelijk bij je vandaan.
Als jij niet in je bed ligt kan er natuurlijk weleens eentje in kruipen, logisch, een bed zit er uit als prima schuilplaats voor die beesten, zeker met zo'n deken erover heen.
Als jij ligt te slapen in dat bed, echt niet. Of het moet een vergissing zijn, dat ze vallen of zo (komt haast nooit voor trouwens) maar anders blijven ze echt bij je vandaan. Het zijn piepkleine beestje in verhouding dus die komen echt niet over je heen kruipenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Echt niet? Het kan toch heel goed gebeuren dat ze over je bed heen kruipen?
THEN this shit happendsquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:56 schreef White_Flower het volgende:
Spinnen zijn heel erg nuttig en al die shit, maar ik hoef ze ook niet in huis.
Met grof geweld ga ik ze te lijf. Met angst en beven, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
THEN this shit happendswtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake.quote:
Dan nog is het filmpje volgens mij hartstikke fake.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:09 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Nee... de kleintjes zitten onder de buik van de moederspin
Mwah ik weet t nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef BrittDekker het volgende:
[..]
Dan nog is het filmpje volgens mij hartstikke fake.
Ik post vanaf een iPhone dus ik heb heel dat filmpje niet eens gezienquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Sommige mensen kunnen er gewoon niet tegen. Vandaar dat ik het in een spoiler zet.
Als je de spin plet met je schoen en die kleine spinnetjes zitten op de buik van die grote, dan zullen die er toch niet meer zo massaal onder vandaag komen rennen? Plat is plat, denk ik dan....quote:
Nee hoeft niet die spinnetjes zijn zo klein.. MY GOD wil je ze geen kusjes gevenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef BrittDekker het volgende:
[..]
Als je de spin plet met je schoen en die kleine spinnetjes zitten op de buik van die grote, dan zullen die er toch niet meer zo massaal onder vandaag komen rennen? Plat is plat, denk ik dan....
Nee, die grote spin was veel schattiger!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet die spinnetjes zijn zo klein.. MY GOD wil je ze geen kusjes geven
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
THEN this shit happendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en in patat zitten stierenkloten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:49 schreef Argo het volgende:
In een reep chocolade zitten gemiddeld een stuk of 7 insectenpoten.
http://moudz.blogspot.nl/(...)s-8-insect-legs.htmlquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ja en in patat zitten stierenkloten.
mensen die dit gelovenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
je eet er per jaar toch zo'n dozijn op TS.
Ik weet het wel degelijk, maar wat wil je met dit soort info bereiken? Dat we geen chocola meer eten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef Argo het volgende:
[..]
http://moudz.blogspot.nl/(...)s-8-insect-legs.htmlNiet weten waar je over praat.
Die hebben maar 4 poten, pussy!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:00 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Spinnen doen me niet, til ze vaak en dump ze in de wc, maar als ik een muis of rat over de overloop zie lopen word ik helemaal panisch.
Een meatspin?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik werd ooit wakker met een spin in m'n mond. Noem me een believer.
Dan pak je hem bij z'n staart. Probeer dat maar met een spin.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De kans dat een rat je aanvalt is echter vele malen groter.
Dit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
was da? even googlen, ow jij gluiperd.
Ja, pak even een rat bij z'n staart, kijken wat die doetquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan pak je hem bij z'n staart. Probeer dat maar met een spin.
Die kromt z'n ruggetje en zet z'n tanden in je gezichtquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, pak even een rat bij z'n staart, kijken wat die doet
Dan was het beest tam of stervende, een gezonde wilde rat til je niet op.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:08 schreef Peunage het volgende:
Zo vaak gedaan, ze proberen je te bijten en te krabben maar dat lukt toch niet.
In Engeland gevonden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gebeurd dat soort shit echt?![]()
Het was een muis, geen rat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dan was het beest tam of stervende, een gezonde wilde rat til je niet op.
Dat is zulke bullshitquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef FL_Freak het volgende:
Die past inderdaad in de categorie "Urban Legends". Alhoewel het best wel kan voorkomen, bedoel een spin zoekt donkere plekken op en als jij met je muil open ligt te slapen dat ze dat misschien zien als een plekje om te campen.quote:
Spinnen vluchtten zodra ze de adem van een dier voelen, dit omdat veel dieren spinnen eten, die gaat echt niet in je mond zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef vuilniszakmanager het volgende:
[..]
Die past inderdaad in de categorie "Urban Legends". Alhoewel het best wel kan voorkomen, bedoel een spin zoekt donkere plekken op en als jij met je muil open ligt te slapen dat ze dat misschien zien als een plekje om te campen.
Dat het niet uitmaakt als je een insect eet, en dat die diertjes daarom geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik weet het wel degelijk, maar wat wil je met dit soort info bereiken? Dat we geen chocola meer eten?
Sterkers nog, ik bezit enen flesje vodka met een eetbaar schorpioenetje en een lollietje met een eetbaar wurmpje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat het niet uitmaakt als je een insect eet, en dat die diertjes daarom geen kwaad kunnen.
Zolang het maar geen centipede is of iets dergelijksquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat het niet uitmaakt als je een insect eet, en dat die diertjes daarom geen kwaad kunnen.
Ik ben er toch panisch voorquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:56 schreef sinepedraap het volgende:
Spinnen zijn lieve en nuttige beesten. Als mens zijnde hoef je er in Nederland iig niet bang voor te zijn.
Kom jij me redden als ik er een zie?quote:
Wil je in m'n armen kruipen en dat ik zal je troosten en in je oor fluisteren dat het allemaal goed is?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Kom jij me redden als ik er een zie?
gr gr
Is goedquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wil je in m'n armen kruipen en dat ik zal je troosten en in je oor fluisteren dat het allemaal goed is?
Volgens mij wel ja. 1 meter geloof ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef sinepedraap het volgende:
Bij ieder mens is er toch een spin in de buurt met een afstand van 30cm of zo?
Je hebt toch knopjes?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef Lithia het volgende:
En het topic doorlezen ook niet.
Misschien moet gloeimuisje een spinnenfilter voor mij maken.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef Lithia het volgende:
En het topic doorlezen ook niet.
Misschien moet gloeimuisje een spinnenfilter voor mij maken.
1 meter zegt men..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef sinepedraap het volgende:
Bij ieder mens is er toch een spin in de buurt met een afstand van 30cm of zo?
Dat was een geilspin, badkamers en kleedhokjes zijn z'n natuurlijke habitat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Airenu het volgende:
Ik kwam net na het douchen achter dat een spin mij de hele tijd heeft zitten begluren
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat was een geilspin, badkamers en kleedhokjes zijn z'n natuurlijke habitat.
Iewquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Airenu het volgende:
Ik kwam net na het douchen achter dat een spin mij de hele tijd heeft zitten begluren
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:40 schreef Triptamine2 het volgende:
Er zit iets op je gezicht:
[ afbeelding ]
Hij is best liefquote:
Panisch van muizen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:00 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Spinnen doen me niet, til ze vaak en dump ze in de wc, maar als ik een muis of rat over de overloop zie lopen word ik helemaal panisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |