Ja, echt waar, TS heeft last van een behoorlijke spinnenfobie. Vannacht wilde ik naar bed gaan, maar tot mijn ongenoegen liep er in alle haast zo'n grote zwarte spin onder mijn deken weg toen ik mijn bed wilde opmaken. Geschrokken spong ik achteruit, waarna ik machteloos moest toezien hoe dat kutbeest mijn bed onder kroop...
Daar stond ik dus in mijn
pyjama boxer. Jullie zullen wel denken dat ik gek ben, maar ik durfde gewoon echt niet te gaan slapen. Na beneden wat gedronken te hebben toch maar in bed gaan liggen, maar van het idee dat dat beest 's nachts over me heen kan kruipen, daar gruwel ik van.
Het is nog niet zo erg dat ik bijvoorbeeld niet op zolder durf te komen of de schuur niet in durf te lopen, maar zodra ik iets wil pakken en er schijnt onverwachts een spin te zitten, dan krijg ik zowat hartkloppingen.

Ook echt het idee dat er ongeveer 10-20 spinnen in mijn kamer zitten, krijg ik dus echt de kriebels van

Ook de reden dat ik niet durf te werken in de tuin.
Hoe mijn fobie is ontstaan? Ik heb werkelijk geen idee. Het mag nu ook wel duidelijk zijn dat het niet gemakkelijk voor me is om ooit nog er van af te komen. Mijn ouders hebben het vroeger zo vaak geprobeerd me ervan af te helpen toen ik klein was, maar dat heeft dus nooit geholpen. Hte lijkt zelfs alleen maar erger te zijn geworden.
Klacht: spinnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Computerfluisteraar op 11-07-2012 12:32:19 ]