Waarom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Pleur eens op, achterlijke debiel.
Nee, echt, ik ben als de dood voor die kut beestenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je als man ouder dan 12 bent en nog bang voor spinnen bent is er wel iets behoorlijk mis met je.
Gebeurd dat soort shit echt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is pas lekker als een oorwurm of een spin in je oor gaat nestelen..
Ja.... Waarom denk je anders dat het een oorwurm (of oorworm) heet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gebeurd dat soort shit echt?![]()
Dan spreken we maar van geluk dat we een paar inslikken per jaar
Dat is een fabeltje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef FL_Freak het volgende:
Dan spreken we maar van geluk dat we een paar inslikken per jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Valt mee inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:37 schreef Peunage het volgende:
Zo erg is dat filmpje helemaal niet, spoiler is totaal onnodig.
Echt niet? Het kan toch heel goed gebeuren dat ze over je bed heen kruipen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Spinnen komen niet op jouw bed ts, zeker niet als jij daar ligt te slapen. De enkele keer dat je wellicht een spin ziet is dat echt een vergissing van dat beest. Die diertjes zijn als de dood voor je en blijven het liefste zo ver mogelijk bij je vandaan.
Als jij niet in je bed ligt kan er natuurlijk weleens eentje in kruipen, logisch, een bed zit er uit als prima schuilplaats voor die beesten, zeker met zo'n deken erover heen.
Als jij ligt te slapen in dat bed, echt niet. Of het moet een vergissing zijn, dat ze vallen of zo (komt haast nooit voor trouwens) maar anders blijven ze echt bij je vandaan. Het zijn piepkleine beestje in verhouding dus die komen echt niet over je heen kruipenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Echt niet? Het kan toch heel goed gebeuren dat ze over je bed heen kruipen?
THEN this shit happendsquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:56 schreef White_Flower het volgende:
Spinnen zijn heel erg nuttig en al die shit, maar ik hoef ze ook niet in huis.
Met grof geweld ga ik ze te lijf. Met angst en beven, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
THEN this shit happendswtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake.quote:
Dan nog is het filmpje volgens mij hartstikke fake.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:09 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Nee... de kleintjes zitten onder de buik van de moederspin
Mwah ik weet t nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef BrittDekker het volgende:
[..]
Dan nog is het filmpje volgens mij hartstikke fake.
Ik post vanaf een iPhone dus ik heb heel dat filmpje niet eens gezienquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Sommige mensen kunnen er gewoon niet tegen. Vandaar dat ik het in een spoiler zet.
Als je de spin plet met je schoen en die kleine spinnetjes zitten op de buik van die grote, dan zullen die er toch niet meer zo massaal onder vandaag komen rennen? Plat is plat, denk ik dan....quote:
Nee hoeft niet die spinnetjes zijn zo klein.. MY GOD wil je ze geen kusjes gevenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef BrittDekker het volgende:
[..]
Als je de spin plet met je schoen en die kleine spinnetjes zitten op de buik van die grote, dan zullen die er toch niet meer zo massaal onder vandaag komen rennen? Plat is plat, denk ik dan....
Nee, die grote spin was veel schattiger!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet die spinnetjes zijn zo klein.. MY GOD wil je ze geen kusjes geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |