SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.konichiwa bitches
de visboer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet van wie ik mijn eigenwijsheid heb
Daar gaat het nu niet omquote:
Iedereen noemt mij Thijs Eigenwijsquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet van wie ik mijn eigenwijsheid heb
Iedereen noemt mij koffie!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:56 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
En iedereen noemt mijn Cornelis Rudolphus Theodorus...
Echt nieeeeeequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:56 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
En iedereen noemt mijn Cornelis Rudolphus Theodorus...
Echt niet.quote:
Ben je ook bruin en zorg je dat iedereen wakker wordt?quote:
Nu je 't zegt, heb wel een beetje van die bruine uitslag, gek genoeg sinds de zon wat meer is gaan schijnenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je ook bruin en zorg je dat iedereen wakker wordt?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Jewel word vaak afgekort naar "God"
Cornelis Rudolphus Theodorus kort je af naar CRT, en die zijn hopeloos verouderd!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Jewel word vaak afgekort naar "God"
Net als god...quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cornelis Rudolphus Theodorus kort je af naar CRT, en die zijn hopeloos verouderd!
Bruin? BRUIN?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je ook bruin en zorg je dat iedereen wakker wordt?
Koffie hoort in de gootsteenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Bruin? BRUIN?
Koffie hoort diepzwart te zijn!
Katten zijn sowieso baasquote:
Ga je mond spoelen, heidenquote:
Met koffie?quote:
quote:
quote:
Ik vind thee maar een beetje slapjes. Drink het alleen maar als ik ziek ben of zo of anderszins last van m'n maag hebquote:
Ik lust geen koffie, plain and simple. Thee drink ik soms.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind thee maar een beetje slapjes. Drink het alleen maar als ik ziek ben of zo of anderszins last van m'n maag heb
Oh man, ik kan niet zonder. Elke dag starten met een bak hete overheerlijke koffie is gewoon een godsgeschenk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie, plain and simple. Thee drink ik soms.
Same here... en dat geld ook voor alcohol shizzlequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
ik lust ook geen koffie. ook niet met enorm veel suiker / melk. geef mij maar thee. hier op kantoor (en thuis ook wel) is het een complete theewinkel aan smaakjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh man, ik kan niet zonder. Elke dag starten met een bak hete overheerlijke koffie is gewoon een godsgeschenk!
Jullie zullen het goed vinden samenquote:
Inderdaad, alhoewel ik meestal wel de standaard smaak pak of waar ik zin in heb.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik lust ook geen koffie. ook niet met enorm veel suiker / melk. geef mij maar thee. hier op kantoor (en thuis ook wel) is het een complete theewinkel aan smaakjesdat is sowieso het voordeel aan thee
het is elke keer anders.
Is je zus nog vrij?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
Goed, ik ga zes zakken zooi in de auto gooien en een kartonnen stand die ik ooit uit de bioscoop heb meegekregen en die gaan naar de stort. Dan even op bezoek bij mijn zus. De groeten!
ohnee ik heb de standaard english blend al heel lang verbannen uit mijn collectiequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Jullie zullen het goed vinden samen
[..]
Inderdaad, alhoewel ik meestal wel de standaard smaak pak of waar ik zin in heb.
Nee, die woont samen.quote:
Meteen wegmaaien dat gras inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn zussen zijn bezet, mocht dat je volgende vraag zijn
quote:
Je zus misschien wel.quote:
oh toch niet. Je lijkt me het type dat daar niet zo moeilijk over doet anders.quote:
Dan is je mensen kennis niet al te best...quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
oh toch niet. Je lijkt me het type dat daar niet zo moeilijk over doet anders.
Heeft jouw zus kids?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ook niet... die is wss net zo gelukkig als jouw zussen met hun partner.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:49 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ouder dan dat jij bent... en heeft een kind dus ik denk dat het ophoud
Ik ben 26... en keek net naar NaR zijn fotoboek en geboortedatum en ze is ouder dan dat hij is...quote:
hoe oud zijn de kinderen van de kinderen van je zus?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:49 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ouder dan dat jij bent... en heeft een kind dus ik denk dat het ophoud
Ow maar dat hoeft toch geen probleem te zijn?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik ben 26... en keek net naar NaR zijn fotoboek en geboortedatum en ze is ouder dan dat hij is...
Te oudquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hoe oud zijn de kinderen van de kinderen van je zus?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hoe oud zijn de kinderen van de kinderen van je zus?
ik vroeg dan ook hoe oud de kinderen waren van zijn zusquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow maar dat hoeft toch geen probleem te zijn?
Denk het wel... meeste vrouwen willen wat ouder en daarbij is ze gelukkig met der partner.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow maar dat hoeft toch geen probleem te zijn?
alles kan kapotquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:53 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Denk het wel... meeste vrouwen willen wat ouder en daarbij is ze gelukkig met der partner.
Alles kan kapotquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:53 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Denk het wel... meeste vrouwen willen wat ouder en daarbij is ze gelukkig met der partner.
Daar weet ik alles van... maar je moet zo netjes zijn om niet te stoken in relaties van anderequote:
Stoken? Wat als ze nou beter kan krijgen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:54 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van... maar je moet zo netjes zijn om niet te stoken in relaties van andere
Iemand die senseo koffie drinkt in zijn magnetron is niet echt een stap hoger...quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stoken? Wat als ze nou beter kan krijgen?
Is ze lekker?
Ik pas heul niet in me magnetron!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:56 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Iemand die senseo koffie drinkt in zijn magnetron is niet echt een stap hoger...
grotere magnetron kopenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik pas heul niet in me magnetron!
daar hoef je niet voor te stoken hoor. als je zus een leukere vent tegen komt op haar pad en de relatie loopt even niet zo lekker is voor haar de keuze zo gemaakt hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:54 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van... maar je moet zo netjes zijn om niet te stoken in relaties van andere
Mwa als je van elkaar houd en je hebt een kind, huis etc dan kan je ook inhouden in tijden dat het wat minder is...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
daar hoef je niet voor te stoken hoor. als je zus een leukere vent tegen komt op haar pad en de relatie loopt even niet zo lekker is voor haar de keuze zo gemaakt hoor
je zult versteld staan hoe vaak dat gebeurd ...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Mwa als je van elkaar houd en je hebt een kind, huis etc dan kan je ook inhouden in tijden dat het wat minder is...
Ik ken het allemaal... Veel mensen willen geen moeite meer doen voor een relatie alles moet aankomen vliegen en goed gaan of je past niet meer bij elkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je zult versteld staan hoe vaak dat gebeurd ...
Straks.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:22 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Broek uit of het is geen "goeden" middag
Istie nu al goed jaquote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:27 schreef Spiderpig het volgende:
Ik ben er vandoor... ff naar een vriend en een vriendin.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef ArTiC het volgende:
kan iemand ervoor zorgen dat het 17 uur is...
Zet alle klokken in het bedrijf 1,5 uur vooruitquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef ArTiC het volgende:
dan moet ik time.windows.com verzettenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Zet alle klokken in het bedrijf 1,5 uur vooruit....
Die kun je toch wel hackenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan moet ik time.windows.com verzetten
DNS-entry lokaal wijzigen, lokale tijdserver opzetten, vooruit zetten, klaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan moet ik time.windows.com verzetten
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:32 schreef JK1982 het volgende:
Leuk wagentje voor Samzz..
Aston Martin V12 Vantage Roadster
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is te triviaalquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DNS-entry lokaal wijzigen, lokale tijdserver opzetten, vooruit zetten, klaar.
Komop, een beetje moeite hoor.
Misschien moet je hem quoten (en heeft hij die meuk nog aanstaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net op tijd voor het jubileum-topic! Waar blijft Weissman met de bittergarnituur?
Best een goed idee. Gebruik ik een quote uit het eerste SC-topic van de man omdat het natuurlijk feest is en alles.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Misschien moet je hem quoten (en heeft hij die meuk nog aanstaan)
Welnu, waar is de drank?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, niet NOG een slowchat. SC enkel hier.
Bijna!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:17 schreef ArTiC het volgende:
Ja, eh ho nou, laat dat even nog niet deze kant op komen, svp.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zie nu net dat ik magnetronkoffie daar tot een flamewar probeerde te verleiden.Mooie tijden waren dat en die komen nooit meer terug. Anderhalve maand geleden.
Spiderpig is best wel een troll... maar geen echte goede ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Goeie oude tijden.
Het ontbreekt hier trouwens wel aan een topictroll, maar of ik die nou echt mis?
Dat is gewoon een irritante kale snoepdebiel. Hardly worth the effort.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Spiderpig is best wel een troll... maar geen echte goede ofzo
Ja, die VacaLoca probeerde het ook even, maar was nauwelijks de moeite van het typen waardquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Mwah, die werd gewoon verkeerd begrepen denk ik, maar zat wel erg vast in een slachtofferrol ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, die VacaLoca probeerde het ook even, maar was nauwelijks de moeite van het typen waard
Dacht ik in het begin ook hoor, maar je bent eerder een troll-exterminatorquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Trouwens Narra, jij dacht dat ik de troll was, nietwaar?
Tijd voor een Fok-zender me dunkt. Iedere donderdag om half negen stipt Wie is de Troll?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dacht ik in het begin ook hoor, maar je bent eerder een troll-exterminator
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tijd voor een Fok-zender me dunkt. Iedere donderdag om half negen stipt Wie is de Troll?
hoe kom je bij die gedachte? anders dan dat je gevat, direct en veel sarcasme / cynisme gebruikt kan ik van jou niet zeggen dat je een troll bent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Trouwens Narra, jij dacht dat ik de troll was, nietwaar?
Jij dacht het eens toen ik me wat - bewust - laatdunkend uitliet over bikers.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hoe kom je bij die gedachte? anders dan dat je gevat, direct en veel sarcasme / cynisme gebruikt kan ik van jou niet zeggen dat je een troll bent.
FOK! TV zender.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tijd voor een Fok-zender me dunkt. Iedere donderdag om half negen stipt Wie is de Troll?
Nee johquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik voorzie een mooie fotosoep tussen het WIDM logo en trollface aankomenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de creatievelingen onder ons.na na na na na na na Badjasman!
Oh. Maar dat staat in ONZ dus telt sowieso niet. Ik was serieus!quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik voorzie een mooie fotosoep tussen het WIDM logo en trollface aankomenFotofucken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de creatievelingen onder ons.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
dat zal wss in de start zijn geweest toen ik er net zat. dan is het even aftasten nog naar wie wie is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij dacht het eens toen ik me wat - bewust - laatdunkend uitliet over bikers.
Ja, dat had ik ook. Maar daar moet je je gewoon overheen zetten. In het begin dacht ik ook dat iedereen al een kliekje was, maar gewoon overheen zettenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat zal wss in de start zijn geweest toen ik er net zat. dan is het even aftasten nog naar wie wie is.
Dat scheelt per reeks hoor. bij sommige reeksen wordt het echt NIET gewaardeerd als er ineens mensen komen kijkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Maar daar moet je je gewoon overheen zetten. In het begin dacht ik ook dat iedereen al een kliekje was, maar gewoon overheen zetten
Nee joh, het is een zooitje ongeregeldquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Maar daar moet je je gewoon overheen zetten. In het begin dacht ik ook dat iedereen al een kliekje was, maar gewoon overheen zetten
en bedanktquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh, het is een zooitje ongeregeld
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef NaRRaToR het volgende:
ik denk dat het tijd is om naar huis te gaan. de kabouters komen al binnen....
nee joh de smurfenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef NaRRaToR het volgende:
ik denk dat het tijd is om naar huis te gaan. de kabouters komen al binnen....
Ze zijn niet blauw, en dragen geen witte mutsjes doe jij de wiskunde maarquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
heb vandaag geen tijd om die discussie aan te gaan.......
straks naar de bios
Welke film?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
heb vandaag geen tijd om die discussie aan te gaan.......
straks naar de bios
Rode smurf dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ze zijn niet blauw, en dragen geen witte mutsjes doe jij de wiskunde maar
scherpquote:
Een natuurfilm.quote:
Dan een hele speciale natuurfilm die je vaak kan zienquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee ik sta daar voor ladiesnight
Krijg je het er al warm vanquote:
Breda?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:45 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee ik sta daar voor ladiesnight
Ja, haha. Tijd om naar huis te gaan!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
scherpmaar nee ook geen rood mutsje... en bovendien is grote smurf ook blauw
edit- ik lees wat ik wil lezen![]()
ja dat ga ik nu ook maar doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha. Tijd om naar huis te gaan!
Gezellig! Euroscoop?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha. Tijd om naar huis te gaan!
Wel thuis beidequote:
Het is ladysnight bij Pathequote:
Ik ben lekker thuis jaquote:
Ik ga nooit naar Pathequote:
Inderdaad, en de sfeer is over het algemeen beter vind ik. Plus ze doen niet moeilijk over je 3D-brilquote:
Nee, mag je ook meenemenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, en de sfeer is over het algemeen beter vind ik. Plus ze doen niet moeilijk over je 3D-brilDie kost maar een euro en die kan je altijd gebruiken. Bij Pathé moest je telkens een nieuwe aanschaffen voor 2,5 dacht ik
Toen wij in Breda waren moesten we ze inleverenquote:
Hier schiet het ook al aardig opquote:
Genoeg regen komt eraanquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik hoor wel steeds meer gerommel hier...ff buienradar checken...
Sorry, mijn buik rammelt van de honger.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik hoor wel steeds meer gerommel hier...ff buienradar checken...
Nog steeds?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sorry, mijn buik rammelt van de honger.
Anders vlieg je vanavond nog terugquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan iemand de regenwolken hierheen (+/- 2200km ten zuidoosten van Amsterdam) sturen?
We zullen heel hard blazen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan iemand de regenwolken hierheen (+/- 2200km ten zuidoosten van Amsterdam) sturen?
ik ben in de serieuze modus vandaagquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
Wat is het rustig hier
Is iedereen achter z'n monitor en toetsenbord in slaap gevallen?
ik in een: look at me the wrong way and I'll take your head of modusquote:
Ik ook.quote:
Oeh, moeten we nu heel erg bang voor je zijn?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik in een: look at me the wrong way and I'll take your head of modus
misschien dat mensen mij aan voelde komen en bij voorbaat al stil waren
Ik kan niet anders dan het met je eens zijn. 30 graden is niks, maar dit is ook niks.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef ArTiC het volgende:
Wat is het verdomme ook een ontiegelijke kutzomer
het maakt klussen iets minder erg....quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef ArTiC het volgende:
Wat is het verdomme ook een ontiegelijke kutzomer
ja maar de regen nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het maakt klussen iets minder erg....
nee maar ik hoef toch nergens heenquote:
ik wil nat worden van het zweet tijdens het sportenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar ik hoef toch nergens heen
ja naar het zwembad maar daar word je ook nat
harder sportenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil nat worden van het zweet tijdens het sporten
Maar of doorweekt nou zo'n denderend alternatief isquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:32 schreef Daalder82 het volgende:
Hoi iedereen
Het is tenminste wel redelijk fietsweer zonder dat je er helemaal klam van wordt..
Ik als ik baantjes trek, maar dan is het ook logischquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil nat worden van het zweet tijdens het sporten
Andere manier van waterfietsen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar of doorweekt nou zo'n denderend alternatief is?
Nah, we sturen Tijn in zijn monstervorm op je afquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef Daalder82 het volgende:
En in het weekend wat serieuser achter een andere kamer/apartement aangaan, het kot hier bevalt me niet
Edit, eh, dit had één bericht kunnen worden, niet te hard bijten ok?.
nice!!!quote:
Waarom vraag je hem dan niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nice!!!
ik wil ook trouwen
iedereen gaat trouwen!!
hoe heeft hij (zij?) haar (hem?) gevraagd
De vriendin van Autoquote:
Daar is ze te trots voorquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom vraag je hem dan niet?
omdat ik weet dat hij mij gaat vragen en ik natuurlijk nou niet morgen hem op stel en sprong ga vragen als ik weet dat hij mij gaat vragenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom vraag je hem dan niet?
bedankt voor het antwoorden namens mij en de plank mis slaan he ;')quote:
En dan nog maar hopen dat hij niet hetzelfde er over denkt als jij...anders kunnen jullie lang wachten!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik weet dat hij mij gaat vragen en ik natuurlijk nou niet morgen hem op stel en sprong ga vragen als ik weet dat hij mij gaat vragen![]()
hij is ook jonger dan ik en heeft zelf minder met trouwen dus ik laat hem bepalen wanneer hij er klaar voor is om mij te vragen
als ik hem vraag zegt hij wel ja maar dan weet ik niet of het ook op een moment komt dat hij er zelf aan toe is en niet alleen niet op tegen is om het zo maar te zeggen
uiteraard is dit iets wat wij zelf ook besproken hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan nog maar hopen dat hij niet hetzelfde er over denkt als jij...anders kunnen jullie lang wachten!
Ow, jullie hebben het besproken. Das duidelijk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard is dit iets wat wij zelf ook besproken hebben
anders zou ik toch niet weten dat hij mij gaat vragen?
Als je al niet tegen een geintje kan...quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bedankt voor het antwoorden namens mij en de plank mis slaan he ;')
ik kan zelf ook prima typen dankjewel
nah we zijn nog niet verloofd hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, jullie hebben het besproken. Das duidelijk!![]()
Tof voor je, ik zou niet willen trouwen namelijk
she'll take your head offquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je al niet tegen een geintje kan...
Graag gedaan hoor!
Zoals ik al eerder zei:quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, jullie hebben het besproken. Das duidelijk!![]()
Tof voor je, ik zou niet willen trouwen namelijk
pfff we wonen al ruim 4 jaar samenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:06 schreef ArTiC het volgende:
en nu denk je bij ieder semi-romantisch moment: "zal ie het nu vragen!?!"
Before that I'll rip her apartquote:
Als het maar niet daar bij blijftquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah we zijn nog niet verloofd hoor![]()
maar het is dus wel de bedoeling dat dat gaat gebeuren
maar mijn vriend zegt ook: ik ga het niet doen als je het van me verwacht en aangezien in mijn omgeving elke week wel iemand trouwt deze zomeren we het er dus vaak over hebben zal hij het nu wel niet doen gok ik
![]()
stomme mensen moeten stoppen met trouwen zodat ik kan trouwen
quote:
Nou...na 4 jaar samenwonen is het idd al romantisch als ie de wc bril naar beneden doetquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff we wonen al ruim 4 jaar samen
welke semi-romantische momenten?
maar goed, om juist die reden zal ik nog wel een poos moeten wachten ja
Daarom, die ring om je vinger verandert echt niet zoveel dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef Daalder82 het volgende:
Ik ken genoeg mensen die gelukkig samenwonen (met een samenlevingscontract).
Ik wil niet eens samenwonen. Ja, of het moet echt dusdanig klikken, dan overweeg ik het e-ven-tu-eel (zolang het huis maar op mijn naam blijft).quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef Daalder82 het volgende:
Ik ken genoeg mensen die gelukkig samenwonen (met een samenlevingscontract).
ja preciesquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...na 4 jaar samenwonen is het idd al romantisch als ie de wc bril naar beneden doet
je hoeft niet steeds te blijven herhalen dat je het niet begrijpt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, die ring om je vinger verandert echt niet zoveel dan.
een vrouw voor een trio?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies
hij had wel een kadotje mee genomen voor mij van zijn stapweekendjelief he
weet ik, maar wij willen beide geen kinderen en ik zou graag meer zijn dan alleen zijn vriendinquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:09 schreef Daalder82 het volgende:
Leg niet teveel de nadruk op het trouwen om het trouwen he? Dat is alleen maar symbolisch.
Dat wil ik ook, mijn eigen stek is dan toch wel het belangrijkste. En wil ze intrekken dan mag ze mooi meebetalenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil niet eens samenwonen. Ja, of het moet echt dusdanig klikken, dan overweeg ik het e-ven-tu-eel (zolang het huis maar op mijn naam blijft).
was het maar waarquote:
vrouwen die dat niet doen bestaan al zo'n 50 jaar niet meer hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, mijn eigen stek is dan toch wel het belangrijkste. En wil ze intrekken dan mag ze mooi meebetalen
Rustig maar, ik wil je intelligentie echt niet te kort doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hoeft niet steeds te blijven herhalen dat je het niet begrijpt.
Ze moeten er nu eerst op drinken, denk ikquote:
Een aanzoek moet dan wel gevierd wordenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze moeten er nu eerst op drinken, denk ik.
Orkaquote:
Zo kan het ook aflopen inderdaad. Maar sommige wonen 6 maanden samen en trouwen, en worden samen oudquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Trouwen...
Een collega en d'r vriend besloten na 10 jaar samengewoond te hebben te gaan trouwen. Een jaar later gingen ze scheiden.
Behalve de goeiequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo kan het ook aflopen inderdaad. Maar sommige wonen 6 maanden samen en trouwen, en worden samen oud
Kan alle kanten op
Terug van de bios?quote:
wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:00 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja ik ging zelf niet naar de film, was er alleen voor promotie van mn werk
En dat was dan alleen voor de film, ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:00 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja was voor de film.....werk zelf bij ladiesnight homepartiesquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat was dan alleen voor de film, ofzo?
En hoe ging het?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:00 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
wat zijn dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja was voor de film.....werk zelf bij ladiesnight homeparties
Hee Samzz!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
Guten abend!
Ik ben helemaal in m'n nopjes!!
Guten Abend Samzzquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
Guten abend!
Ik ben helemaal in m'n nopjes!!
Hoiquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hee Samzz!![]()
Waarom ben je zo in je nopkes?
MPGquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Abend Samzz.
Waarom ben je in je nopjes?
Das altijd mooiquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ging super goed......heb leuke dingen weten binnen te halen
Dat is geen geld! Mooie deal!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
MPG!
Voor beide, ik heb vandaag een zeldzame plant voor in m'n aquarium kunnen bestellen voor drie vijfjes inclusief verzenden!
Ja? Mooi!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ging super goed......heb leuke dingen weten binnen te halen
heb me prima vermaakt, heb niet zo'n moeite met contact makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Das altijd mooi
Was het ook gezellig?
Cryptocoryne usteriana.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is geen geld! Mooie deal!
Wat voor plant is het geworden?
Das een goeie deal, kan me voorstellen dat je daar erg content over bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
MPG!
Voor beide, ik heb vandaag een zeldzame plant voor in m'n aquarium kunnen bestellen voor drie vijfjes inclusief verzenden!
Leuke mannen die ook van de film houdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
waarom snap ik het niet?
wat valt er te halen bij de film behalve popcorn en wat zijn ladiesparties?
Klinkt eerder als een enge bacteriequote:
Ladiesnight @bios, dan zijn er allemaal standjes enzo voor de film begint. Soort tupeprwareparty, maar dan minder oubollig ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
waarom snap ik het niet?
wat valt er te halen bij de film behalve popcorn en wat zijn ladiesparties?
en die zitten dan in de goodie bag van de ladies party's?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke mannen die ook van de film houden?
Wij mogen er niet in op ladiesnightquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke mannen die ook van de film houden?
Dan denk ik zoiets als dit?quote:
oh maar dan snap ik het nog niet!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ladiesnight @bios, dan zijn er allemaal standjes enzo voor de film begint. Soort tupeprwareparty, maar dan minder oubollig ofzo.
Ben ik zeker. Het is een mooie plant.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een goeie deal, kan me voorstellen dat je daar erg content over bent.
Goede omschrijvingquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ladiesnight @bios, dan zijn er allemaal standjes enzo voor de film begint. Soort tupeprwareparty, maar dan minder oubollig ofzo.
Plaats je dezelfde foto als ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik zeker. Het is een mooie plant.
[ afbeelding ]
Zo wordt ie:
[ afbeelding ]
Dat zou tof zijn. Maar nee. Ladiesparty's heb ik de lol nooit van ingezien. Ik dacht dat je het over de bios in het algemeen hadquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en die zitten dan in de goodie bag van de ladies party's?
Als je je verkleedt als vrouw welquote:
Moeten ze ook voor mannen doen ik voel mij zo gediscrimineerdquote:
Ja, en hoe hij uiteindelijk wordtquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plaats je dezelfde foto als ik
Maar nu heb ik een idee wat erin komt, ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
quote:
vind je het gek als je je plaatjes van google haalt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plaats je dezelfde foto als ik
Maar nu heb ik een idee wat erin komt, ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
erg harrie potterquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo wordt ie:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
erg harrie potter
of ben ik de enige die dat ziet?
Ik las klitquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Meh, das niet zo mijn ding. Ik zie mijzelf nog niet in een hip zomerjurkje rondlopen
. Alhoewel, een kilt heb ik dan weer wel
. Maar dat heeft niks met vrouwelijk kleden te maken
.
Van the goblet of fire, bedoel jequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
erg harrie potter
of ben ik de enige die dat ziet?
Hopelijk zie je je bewoners dan nogquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en hoe hij uiteindelijk wordt. Ik vind de bladeren echt zo gaaf
.
Sowieso gaat mijn aquarium flink beplant worden met veel groen en ook wat rood.
quote:
ja!quote:
Das inderdaad een mooie plantquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo wordt ie:
[ afbeelding ]
Toen je het zei, zag ik het ook, en nu kom ik niet meer van de associatie afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |