SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.konichiwa bitches
de visboer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet van wie ik mijn eigenwijsheid heb
Daar gaat het nu niet omquote:
Iedereen noemt mij Thijs Eigenwijsquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet van wie ik mijn eigenwijsheid heb
Iedereen noemt mij koffie!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:56 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
En iedereen noemt mijn Cornelis Rudolphus Theodorus...
Echt nieeeeeequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:56 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
En iedereen noemt mijn Cornelis Rudolphus Theodorus...
Echt niet.quote:
Ben je ook bruin en zorg je dat iedereen wakker wordt?quote:
Nu je 't zegt, heb wel een beetje van die bruine uitslag, gek genoeg sinds de zon wat meer is gaan schijnenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je ook bruin en zorg je dat iedereen wakker wordt?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Jewel word vaak afgekort naar "God"
Cornelis Rudolphus Theodorus kort je af naar CRT, en die zijn hopeloos verouderd!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Jewel word vaak afgekort naar "God"
Net als god...quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cornelis Rudolphus Theodorus kort je af naar CRT, en die zijn hopeloos verouderd!
Bruin? BRUIN?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je ook bruin en zorg je dat iedereen wakker wordt?
Koffie hoort in de gootsteenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Bruin? BRUIN?
Koffie hoort diepzwart te zijn!
Katten zijn sowieso baasquote:
Ga je mond spoelen, heidenquote:
Met koffie?quote:
quote:
quote:
Ik vind thee maar een beetje slapjes. Drink het alleen maar als ik ziek ben of zo of anderszins last van m'n maag hebquote:
Ik lust geen koffie, plain and simple. Thee drink ik soms.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind thee maar een beetje slapjes. Drink het alleen maar als ik ziek ben of zo of anderszins last van m'n maag heb
Oh man, ik kan niet zonder. Elke dag starten met een bak hete overheerlijke koffie is gewoon een godsgeschenk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie, plain and simple. Thee drink ik soms.
Same here... en dat geld ook voor alcohol shizzlequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |