SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Ik test even de klantenservice van BiteSMS. Vorig jaar voor 80E 1000 SMSjes gekocht. Nu nog 544 van over. Maar die vervallen op 25 juli. Even gemaild om te zien wat ze er mee doen.
Wel stom dat ik vergeten was mijn 'carrier plan' goed in te stellen. Heb nu voor 20 Euro over mn bundel heen zitten smsen terwijl ik nog fucking veel 'gratis' smsjes heb.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
![]()
Ik wilde de mijne delete all doen via algemeen, mooi dat ie blijft hangen en niks wist
Nu maar restoren via itunes en dan opnieuw jailbreaken en hopen dat ik weer updates via de appstore kan doen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
BiteSMS is toch alleen een interface?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:48 schreef Skv het volgende:
Ik test even de klantenservice van BiteSMS. Vorig jaar voor 80E 1000 SMSjes gekocht. Nu nog 544 van over. Maar die vervallen op 25 juli. Even gemaild om te zien wat ze er mee doen.
Wel stom dat ik vergeten was mijn 'carrier plan' goed in te stellen. Heb nu voor 20 Euro over mn bundel heen zitten smsen terwijl ik nog fucking veel 'gratis' smsjes heb.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
BiteSMS is toch alleen een interface?
Nee, een app die je standaard berichten-app vervangt. Inclusief eigen credits etc.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Whatsapp-update. Je kan nu ook uitzetten dat mensen kunnen zien wanneer je het laatst online was. Helaas kan je dan ook van geen van je contacten meer zien wanneer ze online waren. Beetje kinderachtig.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Wat boeit t?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:18 schreef Skv het volgende:
Whatsapp-update. Je kan nu ook uitzetten dat mensen kunnen zien wanneer je het laatst online was. Helaas kan je dan ook van geen van je contacten meer zien wanneer ze online waren. Beetje kinderachtig.![]()
Euh veel, ik krijg nu wel eens dat mensen gaan zeiken van 'je ging slapen maa rje was om 5 uu rnog wakker'quote:
Opzouten, ik wil niet adt anderen weten wanneer ik een app gebruik.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Daarbij kloppen die tijden nooit. Zo irritant, als mensen je daar op afrekenenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Euh veel, ik krijg nu wel eens dat mensen gaan zeiken van 'je ging slapen maa rje was om 5 uu rnog wakker'
Opzouten, ik wil niet adt anderen weten wanneer ik een app gebruik.![]()
![]()
Die onlinetijden van Whatsapp kloppen sowieso negen van de tien keer niet.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Nou, mooi iig dat het nu helemaal uit kan.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
ik word er een beetje simpel van.
Mijn icoontjes zijn fucked up. Instellingen heeft het icoontje van bellen en mail die van de kalenderEn berichten die van de mail, ect
Iemand enig idee hoe ik die iconen normaal krijg? Springboard herstarten werkt niet.
En ik heb in ene ook een luidsprekertje naast mijn batterij staan
Dat heb je handig gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:08 schreef Qwea het volgende:
Mijn icoontjes zijn fucked up. Instellingen heeft het icoontje van bellen en mail die van de kalenderEn berichten die van de mail, ect
Iemand enig idee hoe ik die iconen normaal krijg? Springboard herstarten werkt niet.
Lekker een iTunes herstel doenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wel zo eerlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:18 schreef Skv het volgende:
Whatsapp-update. Je kan nu ook uitzetten dat mensen kunnen zien wanneer je het laatst online was. Helaas kan je dan ook van geen van je contacten meer zien wanneer ze online waren. Beetje kinderachtig.For great justice!![]()
Ik heb steeds dat ik als ik mijn 4s opstart, dat ik steeds mijn netwerk moet ontgrendelen, en soms duurt het echt en kwartier voordat het eindelijk lukt.
Hoe kom ik hiervan af?PSN: Duuc-nl![]()
quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Flikker dat ding leeg en herstel je iPhone via iTunes. Lijkt er op dat je de boel een beetje verneukt hebt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:08 schreef Qwea het volgende:
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
![]()
.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Supergaaf een jailbreakquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:08 schreef Qwea het volgende:
En ik heb in ene ook een luidsprekertje naast mijn batterij staan![]()
![]()
![]()
Heb je winterboard ofzo? Die visuele tweaks vind ik persoonlijk maar niks.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:08 schreef Qwea het volgende:
En ik heb in ene ook een luidsprekertje naast mijn batterij staanOns soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:30 schreef nelisb het volgende:
Winterboard krijg je er alleen op met een jailbreak toch?
Kan je gewoon uit de appstore halen hoorOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
O haha.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je gewoon uit de appstore halen hoor![]()
![]()
Let op de PIquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je gewoon uit de appstore halen hoor.
Geen sarcasme herkennen is meer eenquote:waard.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:56 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik heb steeds dat ik als ik mijn 4s opstart, dat ik steeds mijn netwerk moet ontgrendelen, en soms duurt het echt en kwartier voordat het eindelijk lukt.
Hoe kom ik hiervan af?PSN: Duuc-nl![]()
Netwerk ontgrendelen?quote:
Simlock eraf halen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Netwerk ontgrendelen?
Simlock eraf halen?PSN: Duuc-nl![]()
Wat dacht je van de simlock uitzetten?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nope. letterlijk 20x respringen deed te trickquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je winterboard ofzo? Die visuele tweaks vind ik persoonlijk maar niks.
Ja hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat dacht je van de simlock uitzetten?
PSN: Duuc-nl![]()
Even mijn eigen phone pakkenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
instellingen>telefoon>simpincodeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Volgende x ga ik zelf wel wat beter zoeken
Maar bedankt
Tof, ook meteen maar de sim pin uitgezet.quote:
Maar dat International Assist kende ik helemaal niet, ik altijd maar 0039 typen voor Italiaanse nummers als ik daar was![]()
![]()
Is iets van de 4s denk ik? Mijn 4 heeft dat niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, ook meteen maar de sim pin uitgezet.
[ afbeelding ]
Maar dat International Assist kende ik helemaal niet, ik altijd maar 0039 typen voor Italiaanse nummers als ik daar was![]()
![]()
Dat moet niet uitmaken, zou je denken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Is iets van de 4s denk ik? Mijn 4 heeft dat niet.Tap tap tap![]()
Mijn 4 welquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Is iets van de 4s denk ik? Mijn 4 heeft dat niet.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dat is een screenshot van mijn iPhone 4.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Is iets van de 4s denk ik? Mijn 4 heeft dat niet.
Misschien hangt het van je provider af?![]()
Ok, ik heb dus nu net een iPhone. Hoe kan ik voorkomen dat ik steeds mijn wachtwoord moet opgeven als ik wen app wil downloaden?![]()
Niet dacht ik. Is voor de veiligheidquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ok, ik heb dus nu net een iPhone. Hoe kan ik voorkomen dat ik steeds mijn wachtwoord moet opgeven als ik wen app wil downloaden?![]()
Jailbreakenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ok, ik heb dus nu net een iPhone. Hoe kan ik voorkomen dat ik steeds mijn wachtwoord moet opgeven als ik wen app wil downloaden?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Hoi, probleem met mijn iPhone. Volgens mij laadt hij niet goed op. Wanneer ik een oplader er in stop zegt hij eerst rechtsboven dat hij oplaadt (met zo'n stroomicoontje in de accu), maar 5 secondes later staat er alleen maar dat hij verbonden is (met zo'n stekkericoontje). Hij blijft nu al een tijdje op 3 procent hangen. Heb al met een satestokje heel voorzichtig de port proberen schoon te maken. Kwam wel een beetje stof uit, maar hij blijft nu gewoon hetzelfde doen. Iemand dit probleem vaker gehad of nog een andere oplossing? Ligt niet aan de kabel, al verschillende geprobeerd.Assassin stabs you in your back.![]()
Accuprobleem kan best zijn. Het stekkertje duidt erop dat jij 100% vol zou moeten zittenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:50 schreef Assassin92 het volgende:
Hoi, probleem met mijn iPhone. Volgens mij laadt hij niet goed op. Wanneer ik een oplader er in stop zegt hij eerst rechtsboven dat hij oplaadt (met zo'n stroomicoontje in de accu), maar 5 secondes later staat er alleen maar dat hij verbonden is (met zo'n stekkericoontje). Hij blijft nu al een tijdje op 3 procent hangen. Heb al met een satestokje heel voorzichtig de port proberen schoon te maken. Kwam wel een beetje stof uit, maar hij blijft nu gewoon hetzelfde doen. Iemand dit probleem vaker gehad of nog een andere oplossing? Ligt niet aan de kabel, al verschillende geprobeerd.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Doet ie dat ook als je 'm aan je computer aansluit? Even om uit te sluiten dat de lader het probleem is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:50 schreef Assassin92 het volgende:
Hoi, probleem met mijn iPhone. Volgens mij laadt hij niet goed op. Wanneer ik een oplader er in stop zegt hij eerst rechtsboven dat hij oplaadt (met zo'n stroomicoontje in de accu), maar 5 secondes later staat er alleen maar dat hij verbonden is (met zo'n stekkericoontje). Hij blijft nu al een tijdje op 3 procent hangen. Heb al met een satestokje heel voorzichtig de port proberen schoon te maken. Kwam wel een beetje stof uit, maar hij blijft nu gewoon hetzelfde doen. Iemand dit probleem vaker gehad of nog een andere oplossing? Ligt niet aan de kabel, al verschillende geprobeerd.![]()
Ik heb hem aangesloten op mijn computer en kon gewoon synchroniseren en backuppen en alles. Alleen opladen deed ie niet.Assassin stabs you in your back.![]()
Nouja leuk dan, heb hem nog geen 2 maanden. Zal wel even contact opnemen voor reparatie.Assassin stabs you in your back.![]()
Over accuproblemen gesproken. Klopt het dat als je je iPhone steeds maar beetje bij beetje oplaadt, ipv in één keer 100%, dat dan na loop van tijd de accu steeds sneller leeg raakt en dan de iPhone steeds vaker vastloopt?
Kan iemand dit bevestigen?![]()
De accu's die in de mobiele telefoons van nu zitten is het juist slechter om ze helemaal leeg te laten lopen en vervolgens weer op te laden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:18 schreef Jurrian2010 het volgende:
Over accuproblemen gesproken. Klopt het dat als je je iPhone steeds maar beetje bij beetje oplaadt, ipv in één keer 100%, dat dan na loop van tijd de accu steeds sneller leeg raakt en dan de iPhone steeds vaker vastloopt?
Kan iemand dit bevestigen?
Vroeger was het wel zo dat je ze beter tot 0% kon gebruiken omdat ze anders 'lui' werden, maar dat is nu dus juist andersom.
Dat je iPhone vastloopt heeft niks met de accu te maken![]()
![]()
Nee, het beste is om de iPhone zo vaak mogelijk op te laden zelfsquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:18 schreef Jurrian2010 het volgende:
Kan iemand dit bevestigen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Want?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, het beste is om de iPhone zo vaak mogelijk op te laden zelfs![]()
Lithium ionquote:
Da's een accusoort. Je kan beter veel laden tussendoor dan leegtrekken in 1xOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ah oke! Ik was ook nog in de illusie dat hij anders lui wordtquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lithium ion
Da's een accusoort. Je kan beter veel laden tussendoor dan leegtrekken in 1x![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah oke! Ik was ook nog in de illusie dat hij anders lui wordtquote:Een nadeel is dat de Li-ion-accu continu zijn capaciteit verliest, al wordt hij niet gebruikt. Dit verlies is groter bij hogere temperaturen. Door dit chemisch verval gaat bijvoorbeeld een laptopaccu ongeveer 3 tot 5 jaar mee. Dit afbraakfenomeen wordt versterkt wanneer de batterij volledig is opgeladen. De batterij mag niet helemaal ontladen worden, omdat de batterij dan onherstelbaar uit kan vallen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Laptopaccu staat er toch?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
Mm, dus over 5 jaar werkt mijn iPhone niet meer?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Aan heel veel dingen, als je wat meer toelicht wat je al hebt geprobeerd enzo, is het makkelijker om het probleem te lokaliseren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:39 schreef Bombshell het volgende:
Ik krijg geen verbinding tussen mn Iphone en draadloze netwerk thuis. Waar kan dit aanliggen?sig verwijderd door FA![]()
Ik ben niet echt technich maar als ik thuis kom vraagt mn iphone of ik gebruik wil maken van het draadloze netwerk. Als ik het selecteer en het wachtwoord invoer is hij bezig om verbinding te maken wat vervolgens niet lukt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aan heel veel dingen, als je wat meer toelicht wat je al hebt geprobeerd enzo, is het makkelijker om het probleem te lokaliseren.![]()
Ik kom er net pas achter dat als je een abonnement hebt bij KPN met een iPhone je gratis gebruik kan maken van de KPN wifi hotspots: http://www.kpn.com/prive/(...)pots-voor-iphone.htm![]()
Bij mij geeft ie aan dat ik er geen recht op hebquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:11 schreef remlof het volgende:
Ik kom er net pas achter dat als je een abonnement hebt bij KPN met een iPhone je gratis gebruik kan maken van de KPN wifi hotspots: http://www.kpn.com/prive/(...)pots-voor-iphone.htm![]()
![]()
KPN internet komt met KPN hotspots, er zijn er echter maar iets meer dan 1000 door heel NL... even wat verder weg lopen en je zit zonder.Mai pben rai~!![]()
Kan te maken hebben met het "soort" wachtwoord wat je kiest wellicht. WPA2, WPA etc. Of aan je routerinstellingen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:44 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ik ben niet echt technich maar als ik thuis kom vraagt mn iphone of ik gebruik wil maken van het draadloze netwerk. Als ik het selecteer en het wachtwoord invoer is hij bezig om verbinding te maken wat vervolgens niet lukt.![]()
Gaat automagischquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:15 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Kan te maken hebben met het "soort" wachtwoord wat je kiest wellicht. WPA2, WPA etc. Of aan je routerinstellingen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb hier gewoon ff wat gelezen, maar ik had ditceen tijdje terug ook al gehoord. Vroeger zou het toch slecht zijn, maar nu is het dus beter om hem vaak op te laden? Vergroot de capaciteit ook of niet?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lithium ion
Da's een accusoort. Je kan beter veel laden tussendoor dan leegtrekken in 1x
Heb ff gegoogled maar vond niet direct iets. Weet jij of de samsung galaxy ace die batterij ook heeft?
Bedankt
En sorry dat ik hier post zonder Iphone, wel gepost vanaf IPod Touch, maakt mss iets goed?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon ff wat gelezen, maar ik had ditceen tijdje terug ook al gehoord. Vroeger zou het toch slecht zijn, maar nu is het dus beter om hem vaak op te laden? Vergroot de capaciteit ook of niet?
Heb ff gegoogled maar vond niet direct iets. Weet jij of de samsung galaxy ace die batterij ook heeft?
Bedankt
En sorry dat ik hier post zonder Iphone, wel gepost vanaf IPod Touch, maakt mss iets goed?
Lithium Ion
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wou dat gevoelige klepje nu niet opendoen
Maar bedankt he, op de doos stond er ook niks.
Je krijgt geen sms met login?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bij mij geeft ie aan dat ik er geen recht op heb![]()
Sowieso niet meer nee. Maar je doet toch geen 5 jaar met een telefoon?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
Mm, dus over 5 jaar werkt mijn iPhone niet meer?
Volgens mij hebben alle mobiele telefoons tegenwoordig gewoon Li-ion batterijen...
Werken die gratis kpn hotspots alleen als je echt kpn hebt of werken ze ook bij Hi?"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Werkt ook met Hi. Heb ik ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:51 schreef Narcotical het volgende:
Volgens mij hebben alle mobiele telefoons tegenwoordig gewoon Li-ion batterijen...
Werken die gratis kpn hotspots alleen als je echt kpn hebt of werken ze ook bij Hi?![]()
![]()
Mijn iPhone 4 was stuk, dus voor e149 omgeruild voor een geherfabriceerd model bij de apple store. Daarin kunnen dus oude onderdelen zitten. Kan dat ook zo zijn voor de accu? Hij loopt echt merkbaar sneller leeg. Verder zijn de settings (backup) precies hetzelfde als op mijn oude dus daar kan het niet aan liggen lijkt me?![]()
Even een update van mn moeders iphone, volgens dynafix is het val en stootschade.. Mn moeders iphone is nog nooit gevallen ... Wat kan ik er nu tegen doen? Want dat ding is gewoon super heet geworden terwijl hij op de bank lag.![]()
Weet ik, maar sommige dingen zijn wel overlappend en anderen weer strikt gescheiden.quote:
Waar vind je die hotspots voornamelijk?"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Voornamelijk op treinstations en bij tankstations: https://portal.hotspotsvankpn.com/nl/1606-Locaties.htmlquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:41 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Weet ik, maar sommige dingen zijn wel overlappend en anderen weer strikt gescheiden.
Waar vind je die hotspots voornamelijk?![]()
Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef Slickk het volgende:
[..]
De accu's die in de mobiele telefoons van nu zitten is het juist slechter om ze helemaal leeg te laten lopen en vervolgens weer op te laden.
Vroeger was het wel zo dat je ze beter tot 0% kon gebruiken omdat ze anders 'lui' werden, maar dat is nu dus juist andersom.
Dat je iPhone vastloopt heeft niks met de accu te maken
Ik heb mijn iPhone 4S pas sinds woensdag en ik maak me nu al zorgen over mijn accu. Na 7 uur al op de helft. Dat betekent dus dat een volle accu 'maar' 14 uur mee kan. Ik hoor mensen die er wel twee leefdagen mee kunnen doen, dus een kleine 40 uur.
http://img259.imageshack.us/img259/5135/img0024w.png (copy/paste deze link)
[ Bericht 4% gewijzigd door Jurrian2010 op 13-07-2012 16:25:28 ]![]()
Ligt eraan wat er aan staat en wat je ermee doet
Li-Ion accu's kunnen niet tot 0% leeg
Er zit altijd al een marge in![]()
Dat klopt ik probeerde van de week en ik kreeg bij 18 procent dat mijn accu geladen moet worden!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:25 schreef Estolan het volgende:
Ligt eraan wat er aan staat en wat je ermee doet
Li-Ion accu's kunnen niet tot 0% leeg
Er zit altijd al een marge in![]()
Mijn 4 is nog wel sneller leeg hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:19 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Bedankt voor de info.
Ik heb mijn iPhone 4S pas sinds woensdag en ik maak me nu al zorgen over mijn accu. Na 7 uur al op de helft. Dat betekent dus dat een volle accu 'maar' 14 uur mee kan. Ik hoor mensen die er wel twee leefdagen mee kunnen doen, dus een kleine 40 uur.
[ http://img259.imageshack.us/img259/5135/img0024w.png (copy/paste deze link) ]Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
bedoel meer dat 0% op je toestel niet 0% vd accu isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt ik probeerde van de week en ik kreeg bij 18 procent dat mijn accu geladen moet worden!![]()
Mijn 4s gaat gerust 2 dagen mee als ik een beetje whatsapp, twitter en internet.
Maar bij muziek luisteren of iBooks gaat het wel hard![]()
![]()
Was jij niet zo'n anti-Apple fanboyquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ok, ik heb dus nu net een iPhone. Hoe kan ik voorkomen dat ik steeds mijn wachtwoord moet opgeven als ik wen app wil downloaden??
2000 light years from home![]()
Vraagje: hoe kan ik 1 video importeren op m'n pc (vista) en de rest van de video's en foto's niet? Als ik mijn iPhone namelijk aansluit gaat ie automatisch alles doen, terwijl de foto's al op m'n pc staan via iCloud.
Edit:
Volgens mij is het al gelukt. Via Computer dubbelklikken op m'n iPhone kwam ik in wat mapjes terecht waar m'n video tussen stond
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.![]()
Tsjek je wel de goeie map? Computer -> Gebruiker -> Jouw naam -> Mijn afbeeldingen -> Photo stream -> My photo stream.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn foto's komen niet op computer ..Terwijl ik ook iCloud gebruikt. Wat doe ik dan verkeerd?![]()
Hoort het dat als je je iPhone oplaadt, dat hij dan warm wordt en zodra je Temple Run () gaat spelen dat hij heet wordt?
![]()
Hoe lang heb je gewacht? Het kan soms een tijdje duren, het is niet instant.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn foto's komen niet op computer ..Terwijl ik ook iCloud gebruikt. Wat doe ik dan verkeerd?![]()
Nee dat niet..Ik snap niet dat op mijn computer dat ik nu al paar GB kwijt bent. Vandaag ook al meer dan 1GB terwijl ik niks gedownload hebt. Goed, telefoon zit ook internet op. Maar toch vind ik vreemd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Jurrian2010 het volgende:
Tsjek je wel de goeie map? Computer -> Gebruiker -> Jouw naam -> Mijn afbeeldingen -> Photo stream -> My photo stream.![]()
Nee geen instant dat klopt..Maar op mijn foon backuped iCloud wel..1 foto stond en staat wel op mijn pc gestreamd van mijn foontje maar de andere foto's niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:35 schreef einschtein het volgende:
Hoe lang heb je gewacht? Het kan soms een tijdje duren, het is niet instant.![]()
fotostream staat aan bij iCloud instellingen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:48 schreef Jurrian2010 het volgende:
Heb je überhaupt de fotostream voorziening wel aanstaan bij je iCloud instellingen?
[ Bericht 0% gewijzigd door Haaibaaike op 13-07-2012 22:57:43 ]![]()
Dataroaming uitzettenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef bjanaan het volgende:
IPhone gaat morgen met mij mee op vakantie naar Italie. Iemand nog tips om kosten te besparen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dan vergis je jequote:Heb wel altijd een Android gehad, maar absoluut geen fanboy. Na 2 jaar Android ben ik wel wat toe aan iets heel anders
En het bevalt me behoorlijk moet ik zeggen
![]()
![]()
Volledig je data uitzetten lijkt me het beste.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef bjanaan het volgende:
IPhone gaat morgen met mij mee op vakantie naar Italie. Iemand nog tips om kosten te besparen?And remember, respect is everything!![]()
Vriendin/Vrouw thuislaten en moet je zien hoeveel kosten je bespaart.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:50 schreef bjanaan het volgende:
IPhone gaat morgen met mij mee op vakantie naar Italie. Iemand nog tips om kosten te besparen?![]()
fanboy wordt je bij apple vanzelf. geef je weerstand maar vast op dan voelt het fijner.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dan vergis je jeHeb wel altijd een Android gehad, maar absoluut geen fanboy. Na 2 jaar Android ben ik wel wat toe aan iets heel anders
En het bevalt me behoorlijk moet ik zeggen
![]()
I know, het begon al in de Apple Storequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
fanboy wordt je bij apple vanzelf. geef je weerstand maar vast op dan voelt het fijner.Stond echt met verbazing te kijken hoe ze je "in de watten leggen"
![]()
![]()
je hoeft er dan ook niets te kopen als het goed is. ze laten je het product graag zien en als je dat op jezelf wilt ontdekken mag het ook. ik moet er echt nog eens naartoequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
I know, het begon al in de Apple StoreStond echt met verbazing te kijken hoe ze je "in de watten leggen"
![]()
![]()
Klopt, je mag echt met alles kloten wat los en vast zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hoeft er dan ook niets te kopen als het goed is. ze laten je het product graag zien en als je dat op jezelf wilt ontdekken mag het ook. ik moet er echt nog eens naartoe![]()
![]()
winkelmeisjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Klopt, je mag echt met alles kloten wat los en vast zit.![]()
![]()
was laatst in amsterdam maar kon niet heen. echt. moet. heen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nah, liep niet veel vrouwvolk van Apple rond![]()
![]()
Onzin, data roaming uitzetten en you're good to go.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Volledig je data uitzetten lijkt me het beste.2000 light years from home![]()
Onzin. Als je zeker weet dat je geen data wil en zal gebruiken kan je het net zo goed volledig uitzetten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin, data roaming uitzetten en you're good to go.And remember, respect is everything!![]()
Is wel overkill.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Onzin. Als je zeker weet dat je geen data wil en zal gebruiken kan je het net zo goed volledig uitzetten.2000 light years from home![]()
Misschien helpt deze handleiding je opweg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
fotostream staat aan bij iCloud instellingen.
http://www.apple.com/nl/icloud/setup/pc.html![]()
Bedankt voor je tip..ik heb al geinstalleerd..en de foto's heb ik gevonden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:42 schreef Jurrian2010 het volgende:
Misschien helpt deze handleiding je opweg.
http://www.apple.com/nl/icloud/setup/pc.html![]()
Paar keer met m'n dronken kop het woord Vanavobd getypt geloof ik. Hoe de neuk verwijder ik dat uit die voorspeller??![]()
Nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:01 schreef kikoooooo het volgende:
Paar keer met m'n dronken kop het woord Vanavobd getypt geloof ik. Hoe de neuk verwijder ik dat uit die voorspeller??Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ok, ik heb dus nu net een iPhone. Hoe kan ik voorkomen dat ik steeds mijn wachtwoord moet opgeven als ik wen app wil downloaden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Weer een zieltje verloren aan het Android-kamp![]()
Enige wat je kan doen is je hele woordenboek resettenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
je zat in het android kamp en vocht ervoor. denk je dat je nu zomaar zonder anale vernederingen bij het apple kamp mag toetreden?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja dus, je hebt een trollpost van een 14 maanden geleden gevonden. En nu?![]()
![]()
Bloedirritant vind ik het ook ja, die hele voorspellingshitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daarom gewoon die shit uitzetten.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Is er ook een app of wat dan ook waarmee je nieuw gedownloade apps automatisch in de juiste map kan zetten volgens de indeling van Apple? Ik volg namelijk de indeling van Apple qua apps op mijn iPhone. Eerst deed ik dat altijd handmatig via iTunes, maar dat gaat nu niet meer door iCloud. Iemand een idee? Nu zoek ik altijd via mijn laptop in iTunes op in welke categorie de betreffende app behoort en zet ik hem handmatig in de juiste map. Kan dit ook automatisch?![]()
Nee. Apps kunnen niet aan Springboard komen en er is geen stock-optie om zoiets te doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:48 schreef RichardHammond het volgende:
Is er ook een app of wat dan ook waarmee je nieuw gedownloade apps automatisch in de juiste map kan zetten volgens de indeling van Apple? Ik volg namelijk de indeling van Apple qua apps op mijn iPhone. Eerst deed ik dat altijd handmatig via iTunes, maar dat gaat nu niet meer door iCloud. Iemand een idee? Nu zoek ik altijd via mijn laptop in iTunes op in welke categorie de betreffende app behoort en zet ik hem handmatig in de juiste map. Kan dit ook automatisch?For great justice!![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je zat in het android kamp en vocht ervoor. denk je dat je nu zomaar zonder anale vernederingen bij het apple kamp mag toetreden?![]()
![]()
Hmm jammer, hoop dat ze dat ooit nog in gaan bouwen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Apps kunnen niet aan Springboard komen en er is geen stock-optie om zoiets te doen.
Laatst kwam er hier een case voorbij waarover de meningen nogal verschilden. Was een zwart met rode case van aluminium. Die cases worden nu net verkocht. Kan hem nu niet meer terugvinden. Iemand hier een idee?![]()
![]()
Hoe kan ik avi bestanden lokaal op mijn iPhone of iPad zetten (in de 16 gig die ik heb) om ze met VLC af te spelen?
Ik wil dus mijn Divx'jes enzo gewoon 'portable' hebben 'in' het geheugen.![]()
Elke keer als ik m'n iPhone synchroniseer met m'n Macbook om muziek en foto's over te zetten, dan worden m'n afspeellijsten verwijderd. Heeft iemand een idee hoe dit? Het gaat nu maar om 1 afspeellijst die ik heel makkelijk weer heb aangemaakt, maar het is wel irritant als ik al onderweg ben en het vergeten ben... Je kunt op je iPhone zelf namelijk niet makkelijk ordenen op lengte van een nummer en ik luister toch wel vaak mixes / sets, die ik dan in een afspeellijst heb om ze makkelijk terug te vinden.![]()
Playlists maken op je computer?Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Avi to mp4 converter downloaden.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe kan ik avi bestanden lokaal op mijn iPhone of iPad zetten (in de 16 gig die ik heb) om ze met VLC af te spelen?
Ik wil dus mijn Divx'jes enzo gewoon 'portable' hebben 'in' het geheugen. | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | ![]()
Dan is het dus geen .avi meerquote:
Heb maar het toestel in ge SSH'ed en via /var/mobile/media alles gedumpt. Nu werkt alles vlekkeloos in VLC![]()
![]()
Nou vraagje maar weer.
Mijn mobiele internet doet het weer niet.
Had dit in het begin ook en voor naar telfort winkel gegaan.
Hun deden er niks aan en ineens werkte het heel lang ook.
Maar nu heb ik ineens weer problemen.
Helemaal niks namelijk.
Heb wel 3g aan en werkt ook, maar verbinding maken lukt niet.
Ik heb er niks aan verandert (ja jailbreak maar daar werkte het ook al maanden gewoon mee)
Wat ie nu dus doet is als ik ff vliegtuigmodes aan zet en dan weer terug ga dan doet internet het 10 seconden en is dan weer weg.
Raar, lijkt me niet echt aan telfort te liggen daarom.
Iets met telefoon (3gs)???
Ik weet het niet en heb niet zo'n zin om weer hetzelfde verhaal te hebben van telfort (instellingen gereset telefoon opnieuw opstarten blabla) heb ik allang al geprobeerd en instellingen kloppen.
Iemand hier een idee over?
Lees er wel wat over op internet maar komt niet echt iets duidelijks uit wat nu te doen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb 1 afspeellijst genaamd iPhone, die ik vul en bij m'n iPhone -> Muziek -> Automatisch vullen met afspeellijst. Maar ik bedoel afspeellijsten die op m'n iPhone staan, die worden verwijderd zodra ik nieuwe muziek op m'n iPhone zet.quote:![]()
![]()
Ipad aansluiten, itunes starten, naar ipad gaan, naar apps gaan, naar beneden scrollen en vlc aanklikken. Vervolgens avi's erheen slepen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wil dus mijn Divx'jes enzo gewoon 'portable' hebben 'in' het geheugen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ik zou er niet op rekenen, veel te groot security-risk.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:52 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Hmm jammer, hoop dat ze dat ooit nog in gaan bouwen.For great justice!![]()
owh complete restore/reset vanaf de telefoon == gelijk aan alle contacten kwijt.
Of niet?Do what you love, love what you do!![]()
ok moet ik dat niet doen dus, heb maar oude backup terug gezet.quote:
Baal effe van dat internet niet werkt weer.
Via wifi gaat het wel prima touwensDo what you love, love what you do!![]()
en "restore" vanaf itunes?
Wat doet dat precies?
Ook alles weg dan?Do what you love, love what you do!![]()
kut man, ga toch maar telfort bellen dan weet niet wat ik anders nog kan doen om dat internet te fixen.
Raar dat het ineens niet meer werkt, maar nog wel voor 10 seconden.... :SDo what you love, love what you do!![]()
Helemaal nietquote:
Je kan gewoon dan een back-up terugzetten met je contactenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dat vraagt hij toch niet? Hij vroeg enkel wat er gebeurt als je op "restore" klikt en hij antwoordde juist. Met "back-up" kan je natuurlijk gegevens terughalen maar dat is optioneel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal niet
Je kan gewoon dan een back-up terugzetten met je contacten![]()
GVD wat een kut helpdesk heb nu 3 keer gebeld en na een laaaaaang keuze menu waar je ook nog 10cent pm voor moet dokken 3 piepjes en einde gesprek.
Hier kan ik zo pissig om worden.
Stel teringlijers daar las al paar berichtjes op hun forum dat er meer waren die ineens geen internet hadden.
Waarom de fuck krijg ik niemand aan de lijn.......
Ik ga het nog 1 keer proberen en anders ga ik vloeken tegen hun en op dat trieste forum van zeDo what you love, love what you do!![]()
En dan ook nog in dat menu.
Wilt u meewerken aan een onderzoek over klanten van 3 vragen, daarna wordt u direct terug gebeld (ok mooi maar er kwam achteraan) door de computer
Do what you love, love what you do!![]()
owh dit is alleen voor google...
Telfort mobiel internet iphone 3g helpdesk lang wachten kut, "klantenservice klote" optiefen.
Als je herstelt raak je dus niet je contacten kwijt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Dat vraagt hij toch niet? Hij vroeg enkel wat er gebeurt als je op "restore" klikt en hij antwoordde juist. Met "back-up" kan je natuurlijk gegevens terughalen maar dat is optioneel.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Als je alleen herstelt zonder te backuppen ben je alles kwijt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je herstelt raak je dus niet je contacten kwijt.![]()
En nu is het geslotentering lekker triest.
Wat een kut provider...Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Sorry, maar dat is best wel
Ik bel morgen wel weer en zal proberen aardig te blijven want degene die ik aan de telefoon krijg zal er wel niks aan kunnen doen.
Maar hoe fucking lomp.
Lekker hoor en daar betaal je dan voor.
triestDo what you love, love what you do!![]()
Je SIM al in een andere iPhone gestopt?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Heb geen andere telefoon om te proberen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je SIM al in een andere iPhone gestopt?
Maar weet bijna wel zeker nu dat het aan telfort ligt.
Ook omdat er meer berichten over staan.
Maar heb niet echt zin om weeeer een account aan te maken op hun kut forum.
Ik wil gewoon iemand spreken hoe moeilijk kan dat zijn...
Blijkbaar heel erg.
En waarom moet je 5 min aan de telefoon hangen om menus door te komen en dan wordt de verbinding verbroken vanaf hun kant zonder niks geen bericht.
Bel ik voor de 4e keer (nou tel de minuten uit waar ik dus wel voor moet dokken) en dan is die helpdesk dicht en krijg ik dat als eerste.
Lomp Lomp LompDo what you love, love what you do!![]()
Valt niks meer over te vertellen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:25 schreef kikoooooo het volgende:
Vertel ons alsjeblieft nog meer over de telfort helpdesk.
Heb ze 1 keer eerder gebeld en toen moest ik ook heel lang wachten en helpte allemaal niks.
Naar leiden gereden naar telfort winkel, nou alles stond goed in die telefoon (wist ik al want ben nou ook niet echt retard) en ineens gaat het ding werken in die winkel.
Lekker voor lul, maar alles nog een keer gechecked en stond 100% hetzelfde als daarvoor.
Dus ok dat gooide ik op toeval dan maar en heb echt geen idee waarom het ineens werkte.
Dat was wel vrij vlug na begin van abbo dus ok.
Nu van de week ineens weer niks... vaag
Daarna dus dit verhaal, heb nog maar een boos berichtje op hun forum geplaatst en fuck wordt *****kan ik je vertellen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal niet
Je kan gewoon dan een back-up terugzetten met je contactenDit dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Dat vraagt hij toch niet? Hij vroeg enkel wat er gebeurt als je op "restore" klikt en hij antwoordde juist. Met "back-up" kan je natuurlijk gegevens terughalen maar dat is optioneel.![]()
Nog meer alsjeblieftquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
Valt niks meer over te vertellen.
Heb ze 1 keer eerder gebeld en toen moest ik ook heel lang wachten en helpte allemaal niks.
Naar leiden gereden naar telfort winkel, nou alles stond goed in die telefoon (wist ik al want ben nou ook niet echt retard) en ineens gaat het ding werken in die winkel.
Lekker voor lul, maar alles nog een keer gechecked en stond 100% hetzelfde als daarvoor.
Dus ok dat gooide ik op toeval dan maar en heb echt geen idee waarom het ineens werkte.
Dat was wel vrij vlug na begin van abbo dus ok.
Nu van de week ineens weer niks... vaag
Daarna dus dit verhaal, heb nog maar een boos berichtje op hun forum geplaatst en fuck wordt *****kan ik je vertellen
![]()
Ik heb ook een raar probleem, Ik heb hier een 4S, een 4 en een 3GS.
In itunes kan ik muziek en ringtones zetten op de 4S en de 3GS maar niet op de 4. Ook op 2 andere PC's geprobeerd (windows 7 en Windows 8)
Apps kan ik wel zonder problemen op de 4 zetten maar zodra ik iets anders (muziek, ringtones of boeken) dan lukt dit niet.
Ik heb de iphone al naar fabrieksinstellingen hersteld en naar 5.1.1 maar niets helpt. En mijn vrouw wil er muziek op.
Wie weet raad?Shuffle up and deal!!!![]()
Nou meer op dat telfort forum, ben blijkbaar niet de enige die er van baalt en die precies hetzelfde heeft.
https://forum.telfort.nl/(...)el-27273/#post294655Do what you love, love what you do!![]()
Hoi, mijn iPhone is nu een weekje stuk en heb nog geen nieuwe of vervangings iPhone. Ik heb een back up op mijn computer gemaakt via iTunes, en ik vroeg me af of ik gewoon via mijn computer bij mijn foto's en filmpjes kon? Bij voorbaat dank
Assassin stabs you in your back.![]()
Niet vanuit die back-up volgens mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef Assassin92 het volgende:
Hoi, mijn iPhone is nu een weekje stuk en heb nog geen nieuwe of vervangings iPhone. Ik heb een back up op mijn computer gemaakt via iTunes, en ik vroeg me af of ik gewoon via mijn computer bij mijn foto's en filmpjes kon? Bij voorbaat dankOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Jawel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet vanuit die back-up volgens mijJa, met behulp van onofficiele programma's.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef Assassin92 het volgende:
Hoi, mijn iPhone is nu een weekje stuk en heb nog geen nieuwe of vervangings iPhone. Ik heb een back up op mijn computer gemaakt via iTunes, en ik vroeg me af of ik gewoon via mijn computer bij mijn foto's en filmpjes kon? Bij voorbaat dank
1) http://www.macobserver.co(...)om_an_itunes_backup/
2) Google: Extract photos from iPhone backup.![]()
Alleen voor OS X hèquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Ja, met behulp van onofficiele programma's.
1) http://www.macobserver.co(...)om_an_itunes_backup/
2) Google: Extract photos from iPhone backup.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Thankssss, had al wel wat gegoogeld en had de back up map wel gevonden ondertussen, maar daar stonden idd bestanden in waar ik niets mee kon.Assassin stabs you in your back.![]()
Binnenkort heb ik een mobiel voor mijn werkzaamheden nodig, uiteraard kijk ik uit naar de iPhone 5. Echter heb ik deze al rond oktober nodig, enig kans dat de iPhone 5 dan uitkomt? Want zakelijk gezien kan ik de aanschaf van een telefoon niet te lang laten wachten, echter vind ik het ook zonde om voor een iPhone 4S te gaan terwijl er bijna al een nieuw toestel klaar staat.![]()
De kans is groot dat de volgende iPhone rond oktober komt, aangezien de 4S vorig jaar ook in oktober uitkwam. Maar bij Apple weet je het maar nooit natuurlijk
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ook al komt de nieuwe iPhone in oktober uit, dan nog kun je er vanuit gaan dat je pas een nieuwe iPhone hebt rond November. Apple creëert vaak een hype rondom hun producten door ze slecht te bevoorraadden.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Hoezo? Ze kunnen dit toch als instelling inbouwen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen, veel te groot security-risk.![]()
Dat was vroeger misschien zo, maar de iPhone 4S had ik gewoon netjes op launchday, net als iedereen die hem tot op twee dagen ervoor nog had gereserveerd. De nieuwe iPad had ik ook om tien over twaalf 's nachts in handen op launchday.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ook al komt de nieuwe iPhone in oktober uit, dan nog kun je er vanuit gaan dat je pas een nieuwe iPhone hebt rond November. Apple creëert vaak een hype rondom hun producten door ze slecht te bevoorraadden.![]()
+31206976337 bel ff met dit nummer, hoef je niet naar dat achterlijk 0900 nummer te bellen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:57 schreef kree het volgende:
GVD wat een kut helpdesk heb nu 3 keer gebeld en na een laaaaaang keuze menu waar je ook nog 10cent pm voor moet dokken 3 piepjes en einde gesprek.
Hier kan ik zo pissig om worden.
Stel teringlijers daar las al paar berichtjes op hun forum dat er meer waren die ineens geen internet hadden.
Waarom de fuck krijg ik niemand aan de lijn.......
Ik ga het nog 1 keer proberen en anders ga ik vloeken tegen hun en op dat trieste forum van ze![]()
In Nederland was het nog steeds in drama. Ik heb op mijn iPhone 4S 3 tot 4 weken moeten wachten, en dat gold voor meerdere mensen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat was vroeger misschien zo, maar de iPhone 4S had ik gewoon netjes op launchday, net als iedereen die hem tot op twee dagen ervoor nog had gereserveerd. De nieuwe iPad had ik ook om tien over twaalf 's nachts in handen op launchday.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Dan had je hem gewoon los in de mediamarkt moeten halen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In Nederland was het nog steeds in drama. Ik heb op mijn iPhone 4S 3 tot 4 weken moeten wachten, en dat gold voor meerdere mensen.![]()
Daar heb jij vrij weinig aan als je een abonnement afsluit met een provider.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan had je hem gewoon los in de mediamarkt moeten halen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Dat is nog wel een goeie thxquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
+31206976337 bel ff met dit nummer, hoef je niet naar dat achterlijk 0900 nummer te bellen.
Niemand een idee?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:48 schreef mirelia het volgende:
Ik heb ook een raar probleem, Ik heb hier een 4S, een 4 en een 3GS.
In itunes kan ik muziek en ringtones zetten op de 4S en de 3GS maar niet op de 4. Ook op 2 andere PC's geprobeerd (windows 7 en Windows 8)
Apps kan ik wel zonder problemen op de 4 zetten maar zodra ik iets anders (muziek, ringtones of boeken) dan lukt dit niet.
Ik heb de iphone al naar fabrieksinstellingen hersteld en naar 5.1.1 maar niets helpt. En mijn vrouw wil er muziek op.
Wie weet raad?Shuffle up and deal!!!![]()
Ach, mijn abo loopt nog tot eind maart, tegen die tijd zal ik de iPhone 5 wel gewoon uit de KPN-winkel meer kunnen krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In Nederland was het nog steeds in drama. Ik heb op mijn iPhone 4S 3 tot 4 weken moeten wachten, en dat gold voor meerdere mensen.![]()
![]()
Ik heb in een Telecompany mijn iPhone 4s gekocht..En moest ook lang wachten eer die winkel een iPhone binnen had. Ze moesten ergens anders bestellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoi
hier weer een update van mijn moeders iphone die out of the blue ontzettend heet werd op de bank en daarna niks meer deed. Hij werkte dus wel in itunes alleen kreeg foutcode 21 bij het herstellen. Opgestuurd naar Dynafix die in de eerste instantie zei, val en stootschade. Iphone is nog nooit gevallen in die 1,5 maand dat mijn moeder hem heeft. Vanochtend kwamen ze met het verhaaltje vochtschade. Ook onzin. Mijn moeder pakt haar telefoon niet eens op in de regen omdat ze bang is dat hij dan kapot kan gaan.
Laat staan dat ze hem meeneemt in de douche oid.
Net maar zelf even gebeld, en nu geven ze aan.. Nee geen val op stootschade, het is drukschade. Dockconnector is verbogen. Heb ook een leuke foto gekregen van een verbogen connector.
Nu lijkt dat een raar verhaal aangezien mijn moeder alleen de originele oplader heeft gebruikt. Geen geweld gebruikt. En ik denk dat de connector is verbogen doordat de telefoon dus erg heet werd. Dan valt dat toch nog onder de garantie?
Dynafix zegt dat ze niks mogen doen omdat de connector is verbogen. Ik word er niet wijzer van nu. Maar als de connector verbogen is, zou hij toch ook niet reageren in itunes?![]()
Klinkt als bullshit..
Zoals je al zei, als die connector het was, dan kon iTunes ook niets..
Ze zoeken gewoon manieren om je te naaien, ze hebben al 3 verschillende 'problemen' genoemd, maar later ontkennenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nu een foto van de verbogen pinnen. Maar die jongen was stil toen ik dus zei, dat hij dan helemaal niet meer moest werken. Hij had waarschijnlijk niet verwacht dat een meisje even kwam vertellen dat zn verhaal bullshit was.
Maar ze willen dus niks doen. Regel van Apple.. blablabla.![]()
Ga er eens mee naar een Applestore zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:31 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb nu een foto van de verbogen pinnen. Maar die jongen was stil toen ik dus zei, dat hij dan helemaal niet meer moest werken. Hij had waarschijnlijk niet verwacht dat een meisje even kwam vertellen dat zn verhaal bullshit was.
Maar ze willen dus niks doen. Regel van Apple.. blablabla.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nouja, er zijn dockconnectoren los te kopen op internet, dus dat niet mogen lijkt me ook niet helemaal zuiverOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja dan moet ik hem eerst nog terug krijgen..
ik blijf erbij dat "als" er verbogen pinnen zijn dat dat komt door hun of de verhitting van de iphone![]()
Nieuwe iPhone? Conformiteit eisen, ze in gebreken stellen, hun de mogelijkheid bieden om de zaak te herstellen. Mochten ze het weigeren, een geschil starten bij de geschillencommissie (waar ze hoogstwaarschijnlijk bij zijn aangesloten). Geen reactie? Er zit dan niets anders op dan een civiele zaak te beginnen. Bewijslast ligt binnen 6 maanden bij de onderneming waar jij een koopovereenkomst mee hebt afgesloten. Na 6 maanden rust deze last bij jou.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Net de applestore gebeld, ook zij geven aan dat het een raar verhaal is en dat ik naar hun toe moet komen voor verdere afhandeling.![]()
Koper wat verbuigt door de hitte? Heb je je telefoon 500 graden opgestookt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef Pindasoepje het volgende:
En ik denk dat de connector is verbogen doordat de telefoon dus erg heet werd.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Hitte iig niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:48 schreef Pindasoepje het volgende:
Nee maar wat zou anders de schade moeten veroorzaken? De oplaadkabel?Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
KPN MB appquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Kermit. het volgende:
Wat is een goede app om je gebruikte mb's te bekijken?
En graag ook per applekker faxen heel de dag echt genot![]()
iFilequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
Iemand die een goede Cydia-app weet om MP3's die ik via OpenSSH heb gekopieerd af te spelen?
Waarom niet gewoon via iTunes je muziek doen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Het achterkantje wat ik er zo'n 2 maand geleden op heb gedaan, transparant, is overleden. Er zit een barst in.![]()
![]()
Die ellende heb je toch niks aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:13 schreef einschtein het volgende:
Het achterkantje wat ik er zo'n 2 maand geleden op heb gedaan, transparant, is overleden. Er zit een barst in.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
In de wagen nu een nieuwe radio, met BT of Parrot of wat dan ook (wat is een parrot-chip eigenlijk?)
in die korte tijd dat ik ermee aan het klooien ben geweest heb ik niet kunnen ontdekken hoe ik als ik de radio aan zet de iPhone auto-connect met de radio
kan dat?Mai pben rai~!![]()
Thnx voor de info! ga ff langs de AHquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Volgende week heeft de Albert Heijn 20% korting op alle iTunes kaarten
Hoelang zijn die Itunes kaarten "houdbaar" ?
[ Bericht 3% gewijzigd door Mercan op 21-07-2012 19:21:22 ]Eskimo Joe![]()
Ja ik vind hoesjes ook lelijk maar ik moet toch wat he..
Anders misschien bookbook..
Worry is a misuse of imagination![]()
waarom?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:33 schreef Probability het volgende:
Ja ik vind hoesjes ook lelijk maar ik moet toch wat hè![]()
![]()
dan ben je of heel onhandig of niet zuinig ermee,quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:38 schreef Probability het volgende:
omdat mijn iphone 10x per dag valtdaarom
![]()
Dan is er wat mis met je motoriek of je geeft geen fuck om je telefoonquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:38 schreef Probability het volgende:
omdat mijn iphone 10x per dag valtdaarom
Mijn iPhone is in 1 jaar tijd nog nooit gevallen, echt nog nooitOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik liet vannacht mijn 2 weken oude iPhone vallen, gelukkig kwam ie blijkbaar net goed terecht want er is niks aan te zien![]()
![]()
Ik heb een simpel insteekhoesje gewoon, doet het primaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb ook hoesje voor mijn iPhone ! Zo lelijk zijn ze niet. Wel duur ¤19.95Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
meestal als ik hem zelf laat vallen heb ik hem daarvoor nog vastquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan is er wat mis met je motoriek of je geeft geen fuck om je telefoon
Mijn iPhone is in 1 jaar tijd nog nooit gevallen, echt nog nooit
maar hij wordt vaker door anderen van de tafel oid afgegooid..Worry is a misuse of imagination![]()
Je zou maar willen dat je een hoesje had wanneer je je iPhone perongeluk op straat laat vallen. Die dingen zijn zo breekbaar.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
What the?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Probability het volgende:
[..]
meestal als ik hem zelf laat vallen heb ik hem daarvoor nog vast
maar hij wordt vaker door anderen van de tafel oid afgegooid..
Ja de mijne is ook simpel! Heb ik bij een telefoon winkel gekochtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb een simpel insteekhoesje gewoon, doet het prima![]()
![]()
Ik heb gewoon de simpelste Case-Mate in het zwart, valt nauwelijks op en heeft m'n aaifoon al een paar keer voor schade behoed.![]()
Ik een grijze hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:51 schreef remlof het volgende:
Ik heb gewoon de simpelste Case-Mate in het zwart, valt nauwelijks op en heeft m'n aaifoon al een paar keer voor schade behoed.![]()
![]()
Vandaag voor het eerst de Iphone meegenomen op de motor en hij mocht dienst doen als navigator en Ipod. Moest wel de Aqua box van de RAM mount aanpassen, want de lader van de Samsung Jet zat er nog aan. Daarna aangesloten en aan de lader gehangen. Dit ging fantastisch, ondanks dat navigatie + muziek letterlijk stroom vreten was de accu 100% opgeladen aan het eind van de rit, had ik niet verwacht.
![]()
Ik ben geen puber hoor Remlofquote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef remlof het volgende:
Dat mag, al had ik bij jou een roze verwacht![]()
![]()
mijn bumperrubber begint wat te scheurenzijn er inmiddels al betere dan toen de 4s net uitkwam? puur voor optimale bescherming bij vallen / op tafel liggen enzo. wil geen hoesje oid, te onpraktisch
![]()
![]()
Dan is je sim gelockt.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe kan dat ik naast wifi Simlock zie staan ipv KPNNL?
Even een random nummer bellen of SMS'je sturen, unlocken, en je hebt je service terugOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Welke nummer moet ik naar toe sms'en?of bellenquote:Op zondag 22 juli 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dan is je sim gelockt.
Even een random nummer bellen of SMS'je sturen, unlocken, en je hebt je service terug![]()
Gewoon een willekeurig nummer uit je contactenlijstquote:Op zondag 22 juli 2012 18:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Welke nummer moet ik naar toe sms'en?of bellenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Hartstikke bedankt voor je hulp ! Ze waren niet thuisquote:Op zondag 22 juli 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon een willekeurig nummer uit je contactenlijstNu staat er gewoon Kpn nl op.
![]()
Geen probleemquote:Op zondag 22 juli 2012 18:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt voor je hulp ! Ze waren niet thuisNu staat er gewoon Kpn nl op.
Je kan, als je dit vaker krijgt, gewoon meteen ophangen daarna.
Je krijgt waarschijnlijk eerst een popup voordat je telefoontje daadwerkelijk verbonden werd
Niet opgelet qua popup. Wel moest ik een pincode tikkenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen probleem
Je kan, als je dit vaker krijgt, gewoon meteen ophangen daarna.
Je krijgt waarschijnlijk eerst een popup voordat je telefoontje daadwerkelijk verbonden werd![]()
Ja, die bedoel ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet opgelet qua popup. Wel moest ik een pincode tikken
Die popup waar je je pincode in moest vullenZo af en toe, ik heb het 2x gehad in een jaar ofzoquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dan weet ik voldoende. Maar dat is wel snel ik heb de iPhone 2 weken!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, die bedoel ik.
Die popup waar je je pincode in moest vullen
Zo af en toe, ik heb het 2x gehad in een jaar ofzo![]()
Mensen die Protube gebruiken? nmi de beste youtube applicatie, met functies zoals downloaden van alle clips in verschillende formats / quality
Gedownloade clips komen in een door app aangemaakte directory, beetje onhandig dat ook de standaard library ze niet kan afspelen. De enige manier is ze uiteindelijk van de phone af te halen en met iTunes er weer op
Kan dit makkelijker?Mai pben rai~!![]()
Helaas niet. Er is geen app die video of muziek kan toevoegen aan de standaard speler (Apple laat dit niet toe).Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dus met moeite youtube clips er af halen en op computer zetten en dan via iTunes...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:53 schreef Baghdaddy het volgende:
Helaas niet. Er is geen app die video of muziek kan toevoegen aan de standaard speler (Apple laat dit niet toe).
Zo altijd een laptop nodig of via de library van die YT applicatie. Niet handig maar ok
TomTom en Navigon heb ik er op staan. TomTom prima, Navigon nog uitproberen
De rest wat ik getest heb vind ik niet bijzonder.Mai pben rai~!![]()
TomTom of Navigon?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:57 schreef Bombshell het volgende:
Wat is een goede app voor navigatie in de auto?![]()
Chaos Rings 2
Dat gaan ze niet doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:37 schreef kilozout het volgende:
Ze mogen wel eens die Facebook app updaten ofzo, wat is dat ding traag zeg.. De tering..
Ze weten dat die ruk is en beginnen van vooraf aan![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen.
Ze weten dat die ruk is en beginnen van vooraf aan![]()
![]()
Ik heb een tijd terug iets gelezen over het feit dat ze een update zouden uitbrengen.
Maar die poging is dus gestaakt? Falers.![]()
YouTube App mogen ze van mij ook updaten
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Die FB app is hoe langer hoe meer een ramp om eerlijk te zijn... Integratie kan fijn zijn, maar ik weet het nog niet...
Even een totaal blonde vraag: ik heb een nieuwe PC, iTunes ingestalleerd, maar nu wil ik mijn muziek en dergelijke wel weer eens handmatig kunnen vervangen. Dit kan echter niet, kan nummers niet veranderen en ook nieuwe nummers erin slepen lijkt geen zin te hebben.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Waar wil je nummers in veranderen? iTunes of je iPhone? iTunes moet gewoon kunnen, voor je iPhone moet je 'm even aankoppelen en op handmatig beheren ofzo zetten
Zou kunnen zijn dat je wel eerst nog even je nieuwe computer moet machtigen ofzo"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Ik wil mijn Iphone bibliotheek verversen want ben de huidige nummers zat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:43 schreef Narcotical het volgende:
Waar wil je nummers in veranderen? iTunes of je iPhone? iTunes moet gewoon kunnen, voor je iPhone moet je 'm even aankoppelen en op handmatig beheren ofzo zetten
Zou kunnen zijn dat je wel eerst nog even je nieuwe computer moet machtigen ofzo
Machtiging is gedaan, ik log gewoon in met mijn apple-ID in iTunes, synchronisatie heeft ie al gedaan. Maar ik kan ze simpelweg niet verwijderen nog aanvullen op het moment. Hij staat al op handmatig beheer ook.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Die simlock krijg je altijd als je je mobiel uit/aan zet. Het is alleen gek dat je je code 2x moet invullen omdat je ook een schermlock hebt.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan weet ik voldoende. Maar dat is wel snel ik heb de iPhone 2 weken!![]()
Ik heb best veel stof tussen het dockconnecter-gleufje zitten. Ook bij de speakers zit aardig wat stof. Echter kom ik hier moeilijk bij om het schoon te maken. Iemand enig idee hoe ik dit weg kan halen?![]()
Persluchtquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:15 schreef Jurrian2010 het volgende:
Ik heb best veel stof tussen het dockconnecter-gleufje zitten. Ook bij de speakers zit aardig wat stof. Echter kom ik hier moeilijk bij om het schoon te maken. Iemand enig idee hoe ik dit weg kan halen?![]()
![]()
Dat is geen integratie, dat is ergens in Settings een optie neerzetten met een link naar de App Store.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef bjanaan het volgende:
FaceBook app wordt geïntrigeerd in IOS 6. Net zoals de Twitter app.Alleen SSO is geintegreerd. Maar met de nieuwe Share-functies ben ik wel blij.
For great justice!![]()
Dat ding moet compleet herschreven worden om hem minder slecht te kunnen maken en dat gaat FB niet doen, hoe hard ze ook zeggen dat ze mobiel belangrijk vinden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een tijd terug iets gelezen over het feit dat ze een update zouden uitbrengen.
Maar die poging is dus gestaakt? Falers.
De mobiele website via Safari werkt een heel stuk sneller / minder ellendig traag.For great justice!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 06:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ding moet compleet herschreven worden om hem minder slecht te kunnen maken en dat gaat FB niet doen, hoe hard ze ook zeggen dat ze mobiel belangrijk vinden.
De mobiele website via Safari werkt een heel stuk sneller / minder ellendig traag.http://bits.blogs.nytimes(...)edup-its-iphone-app/quote:Thankfully that’s all going to change next month. According to two Facebook engineers who asked not be named because they are not authorized to speak about unreleased products, Facebook has completely rebuilt its iOS application to optimize for one thing: speed.![]()
Ik ben benieuwd. En sceptisch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
http://bits.blogs.nytimes(...)edup-its-iphone-app/For great justice!![]()
Daar heb je pillen voorquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schermlock?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:01 schreef Jurrian2010 het volgende:
Die simlock krijg je altijd als je je mobiel uit/aan zet. Het is alleen gek dat je je code 2x moet invullen omdat je ook een schermlock hebt.![]()
pincode voor ontgrendelenquote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Je kan een tweede pincode voor je SIMkaart instellen. Dan moet 'ie twee keer!quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hoef ik maar een keerIk ben blond in iPhone hoor
Daar kan ik niks meequote:Op donderdag 26 juli 2012 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan niet twitteren met mijn iphone.Iets met ssl
Wat versta je onder niet twitteren?
Edit: heel twitter is downOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dank ik zag dat het bij iedereen isquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Daar kan ik niks mee
Wat versta je onder niet twitteren?
Edit: heel twitter is down![]()
![]()
Dat is niet gek. Het is hoogstens irritant als je pincodes van je SIM-card en je toegangsscherm hetzelfde zijn. Ik heb bijvoorbeeld 2 verschillende.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:01 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Die simlock krijg je altijd als je je mobiel uit/aan zet. Het is alleen gek dat je je code 2x moet invullen omdat je ook een schermlock hebt.![]()
Weet iemand van jullie als ik op mijn iPhone iemand retweet dan staan er bijv 10 mensen die ook de zelfde persoon hebben geretweet als ik, maar de namen van die mensen komen wel te staan en van mij niet...Wel op de website van Twitter daar sta ik wel bij. Dat is sinds twee weken ,sinds ik geupdated hebt.![]()
Op 1 account bedoel je?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:17 schreef Mercan het volgende:
Kunnen 4 verschillende mensen dezelfde app aanschaffen op 1 itunes kaart?
Zou op 5 moeten kunnenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
1 itunes kaartquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op 1 account bedoel je?
Zou op 5 moeten kunnen
4 verschillende accounts
allemaal WhatsApp aanschaffen
Kan dit?Eskimo Joe![]()
Nee, die iTunes kaart kan je maar eenmalig invoeren en dus maar op 1 account gebruiken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:19 schreef Mercan het volgende:
[..]
1 itunes kaart
4 verschillende accounts
allemaal WhatsApp aanschaffen
Kan dit?
WhatsApp is vaak gratis te vinden trouwensOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ok thnx!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, die iTunes kaart kan je maar eenmalig invoeren en dus maar op 1 account gebruiken.
WhatsApp is vaak gratis te vinden trouwens
Ben hem nog nooit gratis tegen gekomen.Eskimo Joe![]()
Je kan gewoon dat kaartje invoeren op een account, en tijdelijk het wachtwoord aanpassen, de anderen via dat account whatsapp laten downloaden en je wachtwoord weer veranderen. Kost je nog minder ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:21 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ok thnx!
Ben hem nog nooit gratis tegen gekomen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
I know.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan gewoon dat kaartje invoeren op een account, en tijdelijk het wachtwoord aanpassen, de anderen via dat account whatsapp laten downloaden en je wachtwoord weer veranderen. Kost je nog minder ook
Maar dan zit je te kloten wanneer die geupdate moet worden.Eskimo Joe![]()
True..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef Mercan het volgende:
[..]
I know.
Maar dan zit je te kloten wanneer die geupdate moet worden.
Of allemaal jailbreaken, gratis en voor niets danOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Het lijken wel Android-gebruikers.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Zo veel moeite voor een app van 79 cent
For great justice!![]()
Gast, ben door jou ff in de appstore gaan kijken of het niet toevallig gratis is nu.....en tot mijn grote verbazing is WhatsApp nu gratis te downloaden!!!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True..
Of allemaal jailbreaken, gratis en voor niets dan
Eskimo Joe![]()
Kijk eens aanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Mercan het volgende:
[..]
Gast, ben door jou ff in de appstore gaan kijken of het niet toevallig gratis is nu.....en tot mijn grote verbazing is WhatsApp nu gratis te downloaden!!!!!
Alsof je veel moeite moet doen voor een jailbreakquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Binnen 5 minuten is dat klaarOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Gaat niet om die 79 cent.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan heb ik straks een kaart met 14,20 euro waar ik verder niks mee doe.
(Nu is die bij de AH 20% goedkoper, dat weet ik)Eskimo Joe![]()
Wel een dure telefoon/abonnement aanschaffen en dan gaan lopen miepen over een paar centquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alsof je veel moeite moet doen voor een jailbreak
Binnen 5 minuten is dat klaar
Tap tap tap![]()
Muziek kopenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:30 schreef Mercan het volgende:
[..]
Gaat niet om die 79 cent.
Maar dan heb ik straks een kaart met 14,20 euro waar ik verder niks mee doe.
(Nu is die bij de AH 20% goedkoper, dat weet ik)
Tap tap tap![]()
Oh, dus als het gratis kan betaal je liever?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een dure telefoon/abonnement aanschaffen en dan gaan lopen miepen over een paar centJij kan beter je geld in de brand zetten, net zo nuttig.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ga niet m'n telefoon ombouwen om een paar euro te besparen. En ja, ik ben nog zo'n spast die voor dingen betaalt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, dus als het gratis kan betaal je liever?
[..]
Jij kan beter je geld in de brand zetten, net zo nuttig.Tap tap tap
Forum Opties Forumhop: Hop naar: