SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door justmattie op 11-07-2012 18:48:43 ]Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ook geen dun jasje nu,veel te plakkerig/zweterig.
Gewoon lekker gaan, natregenen en thuis een warme douche nemen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Een nieuw topic openen kan dus tegenwoordig ook al via de mobiel. Nice
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ja, daar zit ook wel weer wat inquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:36 schreef DarkElf het volgende:
Ook geen dun jasje nu,veel te plakkerig/zweterig.
Gewoon lekker gaan, natregenen en thuis een warme douche nemen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zou je mij bij de Bradelierloop op 11 Augustus kunnen toevoegen op de 10 km?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:36 schreef justmattie het volgende:
Een nieuw topic openen kan dus tegenwoordig ook al via de mobiel. Nice<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zal ik hier ook eens om het hoekje komen kijken? Vorig jaar begonnen met start to run, die cursus tot de laatste week uitgelopen maar de mp3 cursus ging nog een aantal weken door.
Nadat ik 5 min kon lopen schrok ik een beetje van mezelf, zo veel al en goed en toen meteen gestopt.
Ik vind hardlopen een beetje ''eng'' ik heb hyperventilatie en ben bang voor een hartaanval.
3 maanden geleden alles bij de dokter na laten kijken en alles is in orde, eigenlijk geen gegronde angst, het zit echt tussen mijn oren maar dit maakt dat ik het ''eng'' vind.
Nu wil ik het weer op gaan pakken, ook om wat makkelijker met de hyperventilatie om te gaan en omdat hardlopen daar gewoon goed voor is
Ik twijfel eigenlijk om vandaag te gaan, ik voel me een klein beetje verkouden en (misschien wel door het weer) niet je van het, beetje warm en niet zo maar absoluut geen koorts en griep.
Wat is verstandig?
*zo dat was het eerlijke en openhartige verhaal van Mvr.Poes*![]()
Poesje prrrrrr.
Nee. Je doet het toch prima zo? Hou bij de gedachte dat het al zo goed gaat! Ik ben ook verkouden en ik loop ook gewoon door.
Denk tijdens het lopen niet aan dit dat en andere ziektes die je kan krijgen denk aan prettige gedachtes!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Hooguit rekening houden met je tempo en ademhaling Mvr. Poes...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Gezellig dat je hier mee komt postenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:43 schreef Mvr.Poes het volgende:
Zal ik hier ook eens om het hoekje komen kijken? Vorig jaar begonnen met start to run, die cursus tot de laatste week uitgelopen maar de mp3 cursus ging nog een aantal weken door.
Nadat ik 5 min kon lopen schrok ik een beetje van mezelf, zo veel al en goed en toen meteen gestopt.
Ik vind hardlopen een beetje ''eng'' ik heb hyperventilatie en ben bang voor een hartaanval.
3 maanden geleden alles bij de dokter na laten kijken en alles is in orde, eigenlijk geen gegronde angst, het zit echt tussen mijn oren maar dit maakt dat ik het ''eng'' vind.
Nu wil ik het weer op gaan pakken, ook om wat makkelijker met de hyperventilatie om te gaan en omdat hardlopen daar gewoon goed voor is
Ik twijfel eigenlijk om vandaag te gaan, ik voel me een klein beetje verkouden en (misschien wel door het weer) niet je van het, beetje warm en niet zo maar absoluut geen koorts en griep.
Wat is verstandig?
*zo dat was het eerlijke en openhartige verhaal van Mvr.Poes*Goed dat je je angsten hebt geconfronteerd door een bezoekje te brengen aan de HA, nu kan je rustig aan beginnen.
Als je je niet helemaal fit voelt, is een dagje wachten geen puntHet gaat erom dat jij je goed voelt tijdens het lopen. Maar, lichamelijk gezien, is er geen probleem met hardlopen tijdens verkoudheid (mits geen koorts+geen problemen met luchtwegen)
![]()
say whut?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:29 schreef Jumparound het volgende:
mijn sportfysio vertelde dat wat je voelt afstervende haarvaatjes in je schenen zijn
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Je staat erbij, Duckiequote:Op woensdag 11 juli 2012 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zou je mij bij de Bradelierloop op 11 Augustus kunnen toevoegen op de 10 km?
Welkom mevrouwtje Poes
Lekker op een tempo lopen wat jij prettig vindt kan prima
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Hoop dat dat een grapje isquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:29 schreef Jumparound het volgende:
mijn sportfysio vertelde dat wat je voelt afstervende haarvaatjes in je schenen zijn. Anders zou ik een andere fysio gaan zoeken
.
En goeie tip van jou om op suiker te letten (zei ik al). Dag dipjes, hallo energie![]()
.
Welkom Mvr.Poes. Ken ik jou niet uit het Slanktopic? (van een aantal jaartjes geleden)Niet meer actief op Fok!![]()
Bedankt! Dat is echt precies wat ik nodig heb! Goede tip!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Poesje prrrrrr.
Nee. Je doet het toch prima zo? Hou bij de gedachte dat het al zo goed gaat! Ik ben ook verkouden en ik loop ook gewoon door.
Denk tijdens het lopen niet aan dit dat en andere ziektes die je kan krijgen denk aan prettige gedachtes!Oke, fijn om te weten dat het geen kwaad kan. Ik twijfel inderdaad tussen nu of morgen beginnen. Zal het even aankijken en wie weet zeg ik vanmiddag wel ik ga of ik ga morgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig dat je hier mee komt postenGoed dat je je angsten hebt geconfronteerd door een bezoekje te brengen aan de HA, nu kan je rustig aan beginnen.
Als je je niet helemaal fit voelt, is een dagje wachten geen puntHet gaat erom dat jij je goed voelt tijdens het lopen. Maar, lichamelijk gezien, is er geen probleem met hardlopen tijdens verkoudheid (mits geen koorts+geen problemen met luchtwegen)
![]()
Mvr. Poes, welkom, goed dat je jezelf even hebt laten nakijken en een regel voor wel of niet lopen met klachten is ongeveer zo:
Bij koorts nooit! lopen en het aantal dagen niet lopen dat je koorts gehad hebt x 2.
Bij verkoudheid en geen luchtwegproblemen kan je prima lopen.
Alles wat je boven de nek hebt zeg maar kan geen kwaad
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
En bij mij wil het nog wel eens gebeuren als ik verkouden ben, dat het lopen juist erg oplucht, dat ik na het lopen meer lucht heb dan ervoor, dus voor mij is het zeker geen belemmering om te gaan lopenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:53 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Bedankt! Dat is echt precies wat ik nodig heb! Goede tip!
[..]
Oke, fijn om te weten dat het geen kwaad kan. Ik twijfel inderdaad tussen nu of morgen beginnen. Zal het even aankijken en wie weet zeg ik vanmiddag wel ik ga of ik ga morgen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Fysio is misschien wel een idee. Toen de ha de oefeningen deed voelde ik niks.. Maar nu voel ik het heel erg.maar genoeg huilie huilie
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hiervan had ik juist het tegenovergestelde verwacht, wel goed om te horen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En bij mij wil het nog wel eens gebeuren als ik verkouden ben, dat het lopen juist erg oplucht, dat ik na het lopen meer lucht heb dan ervoor, dus voor mij is het zeker geen belemmering om te gaan lopen![]()
Awww, ik vind het zo sneu voor jequote:Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef Maraca het volgende:
Fysio is misschien wel een idee. Toen de ha de oefeningen deed voelde ik niks.. Maar nu voel ik het heel erg.maar genoeg huilie huilie
. Volgende keer huisarts overslaan en meteen naar fysio gaan
.
Niet meer actief op Fok!![]()
http://shop.runnersworld.(...)gelloop-utrecht.htmlquote:Loop mee op het snelste 10 km parcours ter wereld!
Hoe bijzonder is het om de 62e editie van de ABN AMRO Singelloop Utrecht mee te lopen op het Wereldrecord-parcours van de 10 km. Bovendien wordt er tijdens deze editie van de oudste stratenloop van Nederland ook gestreden om het Nationaal Kampioenschap 10 km op de weg! Reden te meer om je loopschoenen aan te trekken en, net als duizenden andere hardlopers, op 30 september op de statige Maliesingel van start te gaan!
Gratis startbewijs
Speciaal voor Runnersworld klanten bieden wij gratis startnummers aan! Ga hiervoor naar je winkel.
Wees er snel bij want OP=OP.![]()
![]()
Zo na een week eindelijk vanavond weer lopen. Was echt een gekkenhuis hier en het lukte maar niet op te kunnen lopen. Zucht.![]()
Door die debiele heup komt m'n 10k in gevaar,bah! toch maar 's huisarts en fysio regelen in 't VK
Mag wel, na 'n jaar
Ja doei.![]()
Mijn rechter oordopje is overleden, nu moet ik mono lopen ipv stereo![]()
Had ik maandag ook, vond het wel raar om mijn eigen voetstappen enzo te horen hahaha
Maar eerst... Richting centrum.
Op de fiets, dus das ook al sportief toch![]()
![]()
He welkomquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:43 schreef Mvr.Poes het volgende:
Wat is verstandig?
*zo dat was het eerlijke en openhartige verhaal van Mvr.Poes*Goed dat je naar de huisarts gegaan bent, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. En loop je vast een stuk relaxter nou je weet dat de kans dat het echt gebeurt niet zo heel erg aanwezig is
![]()
voortdat je gaat hyperventileren heb je jezelf trouwens wel echt tot ver over het kotspunt gepusht, gebeurt echt niet zomaar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: