Dat was fucking luxe bij Win95.quote:Dan die harde schijven 4GB ! en een geheugenkaart van 64mb
Dit was echt baasquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:19 schreef Antaris het volgende:
Wat dacht je hier van? Een 286. Dat was pas gangster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen MS DOS, hij was te sloom voor Windows 2.0quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:07 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
die waren zeldzaam
ik heb er nooit een in het echt gezien
Ja, zo ging het wel soms. En die irritante paperclip, clippy. Kloteding, met zijn ongevraagde adviezen. En had je echt een vraag, wist hij toch niet het antwoord.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:24 schreef NekoKoneko het volgende:
Voor het goede oude Windows 9x gevoel:
http://www.deanliou.com/WinRG/WinRG2.htm
Vergeleken met Windows 3.11 wel ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:15 schreef Individual het volgende:
Windows 95 was een enorme stap naar voren!
OS2?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:15 schreef Individual het volgende:
M'n opa had op al zijn computers een OS dat niet Windows was, maar iets veel stabielers. Daar draaide hij dan ook Qbasic op waarin hij me een paar dingen heeft laten zien, maar ik was en ben geen programmeur.
Vervlogen tijden.
Ik vond die nieuwe desktop van win95 met die rare startknop eerst eigenlijk maar niks, werkte veel liever met het vertrouwde win3.11. Die was duidelijker ook met die witte dialoogvensters, ipv dat grijzige win95 spul met dat kleine lettertype.quote:
Kan zijn dat dat de ondeliggende OS was, maar ik niet op de naam komen en het staat ook niet in de lijstjes op internet. Het zeg er wel uit als OS2.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |