SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Edit: Die tekst onder een gesloten topic is ook erg lastig.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:39 schreef Thaboel het volgende:
Ik zag post 299 staan dus ik denk ik gooi er nog even een oke tegenaan
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
hunter
Maar goed Esses staat weer op één in de OP, dus nu kan ik weer rustig gaan slapen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:38 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Goed, die gekke molukker heeft een topic gehaald, taak voldaan, ik ga pitten!!!
Wat doe je nuquote:
Ik heb nog steeds oorkanker, slapen zit er voorlopig niet inquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat doe je nu![]()
Nu wordt iedereen weer wakker
Kom op, post dan wat healing musicquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds oorkanker, slapen zit er voorlopig niet in
Verboden op deze tijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom op, post dan wat healing music
Ik ken de algemene voorwaarden van FOK!, ken de FAQ van DEF, kan mij niet herinneren iets gelezen te hebben. Maar ik ben nog niet bekend met alle ongeschreven regels van DEF, maar zoals ER vanavond heeft laten blijken, zijn regels er om overtreden te wordenquote:
En precies daarom post ik mijn muziek nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef Nibb-it het volgende:
Kwak maar neer die meuk, men kiest zelf of ze klikken of niet
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:54 schreef Nibb-it het volgende:
Kwak maar neer die meuk, men kiest zelf of ze klikken of niet
Als je het onder een spoiler zet wordt het niet opgepakt door googlequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef m.k het volgende:
[..]
En precies daarom post ik mijn muziek niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Jupquote:
De Enige Echte Samquote:
Omdat het ER-youtube-dump-topic SAM's-marsen topic werd?quote:
Ja hoi!quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:15 schreef -Amber- het volgende:
Hallo? * Echo Hallo.. Hallo.. Hallo.. Hall.. Ha..
K, vroeg het me af omdat ik bv. MaryMouse en Barbapapa nog online zie hier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:18 schreef Vortix het volgende:
Denk het. Ik ga ook zo hoor, morgen om 0645 wekker.
Aankopen? vertel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:23 schreef BredeBradda het volgende:
Ruzie met mn ouders, t gaat altijd over aankopen
Vuurwerkquote:
Vind ik deze toch mooier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:24 schreef Vortix het volgende:
Duurt volgens mij een kwartier voordat die shit verwerkt wordt. Zo, nog nat en tout peppe filmpje voor de nacht:
Welterusten.
en je mag wel tot half drie opblijven van papie en mammie?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:26 schreef BredeBradda het volgende:
Nee, eerst mocht ik geen hardloopschoenen kopen, nu geen camera
Wat al wel niet mag he.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:30 schreef m.k het volgende:
[..]
en je mag wel tot half drie opblijven van papie en mammie?
En met welk geld wou je het kopen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:26 schreef BredeBradda het volgende:
Nee, eerst mocht ik geen hardloopschoenen kopen, nu geen camera
Zelf verdiend met mijn 3,20 uurloontjequote:
Je mag blij zijn dat je het uberhaubt mag uitgeven, toen ik zo oud was kon ik de hele zomer werken om het daarna te moeten uitgeven aan nieuwe (leren) boeken tas, fiets om naar school te gaan, school boeken, etc. zodat ik de waarde van geld leerde kennen (zo mijn ouders).quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zelf verdiend met mijn 3,20 uurloontje
Ik moet blij zijn dat ik mijn eigen verdiende geld mag uitgeven?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je het uberhaubt mag uitgeven, toen ik zo oud was kon ik de hele zomer werken om het daarna te moeten uitgeven aan nieuwe (leren) boeken tas, fiets om naar school te gaan, school boeken, etc. zodat ik de waarde van geld leerde kennen (zo mijn ouders).
Ja. Probleem met de jeugd van tegenwoordig is dat ze enkel maar hun rechten zien, maar niet hun plichten. Je laat wel je ouders voor het nodige opdraven, maar owe als je eens zelf een duidje moet bijdragen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:46 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik moet blij zijn dat ik mijn eigen verdiende geld mag uitgeven?
jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:46 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik moet blij zijn dat ik mijn eigen verdiende geld mag uitgeven?
Ik betaal m;n gehele MBO opleiding uit eigen zak straks. Kinderbijslag HO maar, dat steken we in eigen zak.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja. Probleem met de jeugd van tegenwoordig is dat ze enkel maar hun rechten zien, maar niet hun plichten. Je laat wel je ouders voor het nodige opdraven, maar owe als je eens zelf een duidje moet bijdragen.
geweldig hoe je je ouders naait door dat op een forum te zettenquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:50 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik betaal m;n gehele MBO opleiding uit eigen zak straks. Kinderbijslag HO maar, dat steken we in eigen zak.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:52 schreef m.k het volgende:
[..]
geweldig hoe je je ouders naait door dat op een forum te zetten
Zo jij wil me wijs maken dat je kleding, voeding en onderkomen, etc. moet betalen, rot toch even snel op. En wat nu MBO opleiding uit uigen zak betalen, zal de staat wel doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:50 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik betaal m;n gehele MBO opleiding uit eigen zak straks. Kinderbijslag HO maar, dat steken we in eigen zak.
goeie beargumentatiequote:
goeie ninja editquote:
Eens, trustenquote:
dat heet een spelling fout corrigeren, los daarvan post ik mobiel en heb ik dikke duimenquote:
Ja rot maar op. Had nog een hand boven je hoofd gehouden in het begin ivm je leeftijd. Maar je laat hier en daar op DEF zulke domme idiote spreuken van je, dat ik je leeftijd niet eens meer als veronderschuldiging wil gebruiken.quote:
Ja tuurlijk, volgensmij met het verkeerde been uit bed gestapt jijquote:Op woensdag 11 juli 2012 03:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja rot maar op. Had nog een hand boven je hoofd gehouden in het begin ivm je leeftijd. Maar je laat hier en daar op DEF zulke domme idiote spreuken van je, dat ik je leeftijd niet eens meer als veronderschuldiging wil gebruiken.
Joh ik stap altijd met het verkeerd been uit bed, maar kan me beteugelen totdat ik tegen eigenwijze IWAB snotneusen als jij loop. Ja dan zeg ik recht voor z'n raap wat ik van ze denk. En van jou is dat dus bar weinig. Slaap lekker, en huil niet te veel, vanwegen die gemene ouders van je. Of het onterecht wat je hier aangedaan word.quote:Op woensdag 11 juli 2012 03:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, volgensmij met het verkeerde been uit bed gestapt jij![]()
Nogmaals, slaap lekker
Ik heb geen zin in een discussie om half 4quote:
Reageer dan ook niet! En jij wilt bij het Korps Mariniers? Ken de Korps geest een beetje, maar dat zijn geen uitknijpers wat jij dus wel bent. Zeggen dat je gaat slapen, maar stiekum toch nog mee lezen, om dan met uitlul smoesjes te komen. Dus of hou je vingers van het klavier of grow a pair en zeg wat je denkt. (niet dat er veel zinnigs zou uitkomen, maar dat is beter dan als een lulletje rosenwater afdruipen)quote:Op woensdag 11 juli 2012 03:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een discussie om half 4
Wat is nou je probleem dan. Mooie vooroordelen heb je wel. En was idd van plan te gaan slapen, totdat jij weer met je "en toen was het stil" kwam.quote:Op woensdag 11 juli 2012 03:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Reageer dan ook niet! En jij wilt bij het Korps Mariniers? Ken de Korps geest een beetje, maar dat zijn geen uitknijpers wat jij dus wel bent. Zeggen dat je gaat slapen, maar stiekum toch nog mee lezen, om dan met uitlul smoesjes te komen. Dus of hou je vingers van het klavier of grow a pair en zeg wat je denkt. (niet dat er veel zinnigs zou uitkomen, maar dat is beter dan als een lulletje rosenwater afdruipen)
Ach gotte gut, we gaan het welles nietes spelletje spelen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 03:25 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat is nou je probleem dan. Mooie vooroordelen heb je wel. En was idd van plan te gaan slapen, totdat jij weer met je "en toen was het stil" kwam.dat is ook kinderachtigheid x1000
Nee ik ga me ook niet triest verweren hierquote:Op woensdag 11 juli 2012 03:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ach gotte gut, we gaan het welles nietes spelletje spelen?"Jj bent kinderachter dan ik",
Je bent lekker voorspelbaar want een echt verweer had ik niet verwacht.
Eigenschuld dikke bult.quote:Op woensdag 11 juli 2012 03:30 schreef Royyy het volgende:
Neeeeeee ben verdwenen uit de vaste gasten
Ik weet niet of het script van Esses helemaal betrouwbaar is, waarschijnlijk heeft hij een multiplier van x3 ofzo ingebouwd voor zijn eigen postsquote:
Nee interseerd me geen bal of je nu wel of niet reageerd. Word enkel ontzettend moe van jou trieste gedrag hier. Als ik spreuken lees als waar je je laag over eenheden spreekt, terwijl je zelf nog geen dag gediend hebt, krijg ik spontane binnenmondse kots nijguingen. Je schijnt te vergeten dat er hier lui op DEF zitten die al het enige gepresteerd hebben toen jij nog je poten in je luier stopte om te kijken of je stront bruin was. En dat zielig doen omdat je het zo zwaar in het leven hebt gaat hier ook aan een ieder voorbij. Leden als bv. ER die bv. in Bosnie geweest zijn en weten hoe leed en een zwaar leven er uitzien, kunnen enkel om jou pubertaire opmerking het hoofd schudden. But nuv said, you are not worth spit. Have a good'un.quote:Op woensdag 11 juli 2012 03:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nee ik ga me ook niet triest verweren hier, kan wel wat hebben hoor. Het schijnt je behoorlijk te interesseren dit gesprek, anders had je niet zoveel moeite gedaan.
Ja denk ik ook. Denk dat Esses slaapstoornissen krijgt als MaryMouse hem voorbij streeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 03:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het script van Esses helemaal betrouwbaar is, waarschijnlijk heeft hij een multiplier van x3 ofzo ingebouwd voor zijn eigen posts
Postcount-grafiek is waarschijnlijk aan zijn wekker gekoppeld, vandaar dat hij soms opeens midden in de nacht online verschijnt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 03:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. Denk dat Esses slaapstoornissen krijgt als MaryMouse hem voorbij streeft.
Denk eerder dat hij de klap jap naast zijn bed heeft staan met een post count application erop zodat er een alarm afgaat als MaryMouse inde buurt van zijn post count komt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 03:52 schreef Royyy het volgende:
[..]
Postcount-grafiek is waarschijnlijk aan zijn wekker gekoppeld, vandaar dat hij soms opeens midden in de nacht online verschijnt.
Rond de 85F, ben nu in het zuiden van Oregon. Vandaag naar Crater Lake national park geweest, echt enorm mooiquote:Op woensdag 11 juli 2012 03:58 schreef -Amber- het volgende:
Maar hoe is ie daar vandaag, ook zo warm?
Ja doen ze ook ivm drift ice. Maar je was toch ook niet van plan om een trail alleen te gaan doen, of wel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Rond de 85F, ben nu in het zuiden van Oregon. Vandaag naar Crater Lake national park geweest, echt enorm mooiAlleen jammer dat een groot deel van de trails nog gesloten was, onbegaanbaar door de sneeuw.
Nee ik ga geen lange trails alleen lopen hier. Maar heb in andere parken wel wat korte gedaan, van zo'n 4-5 mijl. Dat zijn over het algemeen de paden naar uitzicht punten ofzo, waar toch relatief veel mensen komen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja doen ze ook ivm drift ice. Maar je was toch ook niet van plan om een trail alleen te gaan doen, of wel?
Okay wou al zeggen, zijn namelijk nogal wat langere trails waar lui (vaak uit de stad/buitenland) zoek raken, omdat ze niet bekend zijn met het landschaop, de weersomstandigheden, dieren, etcquote:Op woensdag 11 juli 2012 04:17 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee ik ga geen lange trails alleen lopen hier. Maar heb in andere parken wel wat korte gedaan, van zo'n 4-5 mijl. Dat zijn over het algemeen de paden naar uitzicht punten ofzo, waar toch relatief veel mensen komen.
Nee lijkt me inderdaad niet verstandig om zoiets alleen te gaan doen. En daarnaast heb ik de meeste dagen dat ik alleen ben heel erg vol gepland (grote afstanden afleggen), dus voor zo'n lange wandelingen heb ik ook de tijd niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Okay wou al zeggen, zijn namelijk nogal wat langere trails waar lui (vaak uit de stad/buitenland) zoek raken, omdat ze niet bekend zijn met het landschaop, de weersomstandigheden, dieren, etc
Tja, hoe lang nog tot je pensioen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:54 schreef -Amber- het volgende:
Ik wil zelf nog eens de Appalachian trail doen. Maar daar moet ik nog even mee wachten tot ik de tijd heb, want hij is over 2000 mijl lang. Dus dan ben je toch snel zo'n 3 maanden onderweg.
Ligt er aan of ik bij teken of niet. Maar dan nog wil ik nog niet gaan stil zitten. Als ik al met pensioen ga, dan ga ik wat doen in de PSD/PMC fieldquote:
Hoeveel dienstjaren heb je nu, zit je al aan de 20 jaar ? Iemand met een SOF-achtergrond zal bij zo'n bedrijven wel erg gewild zijn neem ik aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 05:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ligt er aan of ik bij teken of niet. Maar dan nog wil ik nog niet gaan stil zitten. Als ik al met pensioen ga, dan ga ik wat doen in de PSD/PMC field
Ja kom al op mijn 20 jaar, en ja hoef niet lang werkeloos te zijn om zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 05:14 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hoeveel dienstjaren heb je nu, zit je al aan de 20 jaar ? Iemand met een SOF-achtergrond zal bij zo'n bedrijven wel erg gewild zijn neem ik aan.
Ja jij ook en eet smakelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 05:19 schreef Royyy het volgende:
Ik ga maar eens wat te eten zoeken. Fijne avond nog
Succes met het gratis inwerken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh allen.
Nu naar werk. Amber trusten voor zo.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ouders verbieden mij een camera te kopen
BredeBradda krijg jij nog zakgeld?
quote:
Ik gok van niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zelf verdiend met mijn 3,20 uurloontje
Zullen we daar een topic over openen. Kunnen we die mooi combineren met de discussie in dit en dat andere topic.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat beantwoordt mijn vraag nietmaar ben benieuwd
In zuid-limburg is het wel lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:49 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Van dit weer krijg ik spontaan zin in kerst ;7
Ik denk dat BB in dit topic al genoeg te grazen is genomen, dus lijkt me een superpuik planquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zullen we daar een topic over openen. Kunnen we die mooi combineren met de discussie in dit en dat andere topic.
Wanneer starten we?quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik denk dat BB in dit topic al genoeg te grazen is genomen, dus lijkt me een superpuik plan
Jij met je zuid-Limburgquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:55 schreef jaijai2 het volgende:
Ochnee, begint het nu... ineens... uit het niets... te regennen
10 per maand.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat beantwoordt mijn vraag nietmaar ben benieuwd
Zijn die lui nu helemaal van de pot geruktquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Europese_vlag__.html
pfffquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
Landsverraders!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
Hij is onwetend. Laat maar.quote:
Hoe bevalt de vakantie?quote:
Ik wordt nogal geregeld "de Sam" genoemdquote:
Wel goed, Pink Floyd aan 't luisteren op ons balkonquote:
Even ter verduidelijking: dat is niet positief, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:28 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik wordt nogal geregeld "de Sam" genoemd
wat is dezequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
Je bent ook een echte sam...quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:28 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik wordt nogal geregeld "de Sam" genoemd
Welke half kale corduroy broek heeft dit verzonnen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
Pik dan een scharrel op.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wel goed, Pink Floyd aan 't luisteren op ons balkon.
Lekker weer, niet te warm, zee binnen 50 meter. Ik vind alleen elke dag zon/strand beetje saai worden op den duur. Liever wat actiefs doen. Hoe is ie bij jou? Werken?
http://www.at5.nl/artikelen/83942/stopera-hijst-de-europese-vlagquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Welke half kale corduroy broek heeft dit verzonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:52 schreef Thaboel het volgende:
Marymouse en ik werken wel een schema uit dat die vlag elke keer verdwijnt :p
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikelen/83942/stopera-hijst-de-europese-vlagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kutvlagquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:58 schreef -Amber- het volgende:
Goede middag, mooie vlag daar in Amsterdam.
Hoezo nu, is toch mooi man. De EU is zo goed als pleite, haar "vertegenwoordigers" vliegen (op EU kosten) op en neer naar Brussel om "aanwezigheids compensatie" te kunnen ontvangen, maar doen er geen flikker voor. Ja echt een vereniging waar je trots op moet zijn. Dan zou ik als Nederlander geen probleem hebben dat Neerlands driekleur vervangen word, door een grijp naar de sterren, maar flikker op je bek vlag.quote:
Weg met dat gedrocht wat de EU heet, net als de VN/UN. Een papieren tijger. Altijd alles veroordelen maar geen zak doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoezo nu, is toch mooi man. De EU is zo goed als pleite, haar "vertegenwoordigers" vliegen (op EU kosten) op en neer naar Brussel om "aanwezigheids compensatie" te kunnen ontvangen, maar doen er geen flikker voor. Ja echt een vereniging waar je trots op moet zijn. Dan zou ik als Nederlander geen probleem hebben dat Neerlands driekleur vervangen word, door een grijp naar de sterren, maar flikker op je bek vlag.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:58 schreef -Amber- het volgende:
Goede middag, mooie vlag daar in Amsterdam.
Een letter g teveelquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hoezo nu, is toch mooi man. De EU is zo goed als pleite, haar "vertegenwoordigers" vliegen (op EU kosten) op en neer naar Brussel om "aanwezigheids compensatie" te kunnen ontvangen, maar doen er geen flikker voor. Ja echt een vereniging waar je trots op moet zijn. Dan zou ik als Nederlander geen probleem hebben dat Neerlands driekleur vervangen word, door een grijp naar de sterren, maar flikker op je bek vlag.
Je zag toch hopelijk wel dat ik dat sarcastisch bedoelde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen Amber
[..]
Een letter g teveel
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je zag toch hopelijk wel dat ik dat sarcastisch bedoelde.
Is er toevallig ook een partij waar ten minste 1 persoon wel iets weet betreffende Defensie?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
PvdA spreekt ook alleen over de klu, KL en km. En ze willen LMB, marns en KCT onder 1 commando
Geen slecht plan, werken toch steeds meer samen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
LMB, marns en KCT onder 1 commando
Vind het wat ver gegrepen, zou dan meer denken aan een overkoepeld (SOF) commando voor KCT, MARSOF, en UIM.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen slecht plan, werken toch steeds meer samen.
Ja, dit klinkt inderdaad redelijker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Vind het wat ver gegrepen, zou dan meer denken aan een overkoepeld (SOF) commando voor KCT, MARSOF, en UIM.
Wat doet de VVD?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En ze noemen de LMB special forces, en vergeten dan weer de BSB.
KCT word al ondersteund door LMB en werken veel samen met MARSOF die op zijn beurt weer word ondersteund door de marns. In principe is het al een grote organisatiequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Vind het wat ver gegrepen, zou dan meer denken aan een overkoepeld (SOF) commando voor KCT, MARSOF, en UIM.
BSB is niet SOFquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
quote:
LMB is geen SF.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Negatief, LMB nog Korps Mariniers zijn ook geen SOF eenheden. En of eenheden SOF zijn of niet woord door land danwel NATO vastgelegt. En de BSB is niet in het pakket ingesloten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]Reageer dan even op het hele bericht.
LMB wel SF?
Hoe is vastgesteld dat BSB geen SF eenheid is?
Als je juist wilt zijn is het KCT, de MARSOF, noch de UIM SF. De enige SF is de U.S. Army Special Forces, alle andere noemt men SOF.quote:
whehehe, om het lekker gemakkelijk te houden iddquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als je juist wilt zijn is het KCT, de MARSOF, noch de UIM SF. De enige SF is de U.S. Army Special Forces, alle andere noemt men SOF.![]()
Precies dat is ook makelijker SF - (U.S. Army) Special Forces, SOF - Special Operation Forces, dus alle speciale eenheden (die daartoe gerekend worden).quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whehehe, om het lekker gemakkelijk te houden idd
Dan hoort de CIA daar ook bij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Precies dat is ook makelijker SF - (U.S. Army) Special Forces, SOF - Special Operation Forces, dus alle speciale eenheden (die daartoe gerekend worden).
Je zal mij nooit anders horen zeggen. Ik maakte hier enkel het verschil duidelijk wat SF en SOF betekend. En stel dat de BSB niet SOF is maar enkel zo als het heet SOF capable.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuk om lid te zijn van de SF, echter, elke eenheid heeft haar specialiteit, zonder LOG, Intel, or whatever, dan is de SF weer niks. Een ieder heeft elkaar nodig.
Dat snap ik. SOF, daar horen ook de ondersteunende diensten bij die support geven aan de SF.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je zal mij nooit anders horen zeggen. Ik maakte hier enkel het verschil duidelijk wat SF en SOF betekend. En stel dat de BSB niet SOF is maar enkel zo als het heet SOF capable.
Negatief zelfs SAD is niet SOF omdat alhoewel zij speciale taken uitvoerd die vaak een militair tintje hebben danwel samenwerken met (U.S.) SOF eenheden. Is het geen militaire eenheid.quote:
Maar ze maken dan wel gebruik van de militaire faciliteiten, semi militair eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Negatief zelfs SAD is niet SOF omdat alhoewel zij speciale taken uitvoerd die vaak een militair tintje hebben danwel samenwerken met (U.S.) SOF eenheden. Is het geen militaire eenheid.
Negatief, SOF zijn in Nederland enkel het KCT, MARSOF, en de UIM. Eenheden als Mariniers, LMB, BSB vallen onder de noemer SOF capable.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat snap ik. SOF, daar horen ook de ondersteunende diensten bij die support geven aan de SF.
My bad ass. Ben ik nu verkeerd? Dacht altijd dat SOF de ondersteunende laag was van de SF. Correct me if wrong.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Negatief, SOF zijn in Nederland enkel het KCT, MARSOF, en de UIM. Eenheden als Mariniers, LMB, BSB vallen onder de noemer SOF capable.
Er komen wel eens SAD leden op basissen FOBs etc. Maar (civiele) contractors doen dat ook, dat mnaakt hun ook niet SOF (of zelfs SOF capable)quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar ze maken dan wel gebruik van de militaire faciliteiten, semi militair eigenlijk.
SAD? Dat betekend?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Er komen wel eens SAD leden op basissen FOBs etc. Maar (civiele) contractors doen dat ook, dat mnaakt hun ook niet SOF (of zelfs SOF capable)
You're wrong.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
My bad ass. Ben ik nu verkeerd? Dacht altijd dat SOF de ondersteunende laag was van de SF. Correct me if wrong.
Wollig taalgebruik vooral.quote:
Dank je. je hebt me geholpen met een goede uitleg van dat verschil.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
You're wrong.
Nogmaals
SOF = Special Operation Forces (Speciale Operatie Eenheden)
SF = Special Forces (Een naam van een eenheid en wel de U.S. Army Special Forces. Dat dat in het buitenland [en soms ook hier in de pers] verkeerd gebruikt word als aanduiding voor bv. het KCT is weer wat anders)
Letterlijk uit het programma VVD: "De VVD is tegen nieuwe bezuinigingen op de krijgsmacht. De krijgsmacht moet de tijd krijgen om de huidige reorganisatie uit te voeren en orde op zaken te stellen na de hervormingen van de afgelopen jaren."quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wollig taalgebruik vooral.
ChristenUnie en SGP staan voor investeringen in defensie en stoppen met verdere bezuinigingen
Als ik me niet vergis heeft men binnen het Korps Mariniers ook pathfinders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je. je hebt me geholpen met een goede uitleg van dat verschil.
SOF/SF, die aanduiding is vaak vaag.
In NL is KCT de core SF, samen met de SF van Mariniers.
LMB heeft geen SF. Echter weer wel enkele capaciteiten die andere krijgsmachtonderdelen weer niet hebben. bv Pathfinder.
Daar is mij althans niks van bekend. Wellicht dat Rave_Nl dat kan vertellen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:15 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft men binnen het Korps mariniers ook pathfinders.
Zeg gekke molukker, dat is weer wat anders dan "pathfinder"quote:
Pathfinders zijn toch gewoon upscaled verkenners?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg gekke molukker, dat is weer wat anders dan "pathfinder"
Patchfinders zijn officieel de mensen die LZ's markeren en veiligstellen voor de main force.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Pathfinders zijn toch gewoon upscaled verkenners?
Niet bepaald.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Pathfinders zijn toch gewoon upscaled verkenners?
Daarom. Wollige verkiezingsretoriek dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Letterlijk uit het programma VVD: "De VVD is tegen nieuwe bezuinigingen op de krijgsmacht. De krijgsmacht moet de tijd krijgen om de huidige reorganisatie uit te voeren en orde op zaken te stellen na de hervormingen van de afgelopen jaren."
Nog wel dit ervoor. "Krijgsmachtonderdelen niet inzetbaar zijn voor nieuwe moderne missies
moeten inkrimpen of worden hervormd." beetje vaag.
Ik snap je onderbouwing niet.quote:
Als ik jou in het donker tegenkom dan ga je eraan geloven en trek ik je een PSV shirt aanquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik snap je onderbouwing niet.
Als ik blokjes voor m'n ogen fix ben ik dan ook S(O)F?
De barman is de echte bikkel. Durft tenminste wel herkenbaar op de foto.quote:
Copy Pastequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef -Amber- het volgende:
Trouwens wel grappig dat de NLD Pathfinder badge verdomd veel op de U.S. badge lijkt.
Net als de baret.quote:
Officieel is het "marroon", en niet roodquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Officieel is het "morron", en niet rood
ga jij je bek ff poetsen met sambal pemoedaquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga jij je bek ff poetsen met sambal pemoeda
Jij hebt een probleem jongeman, volgende keer hijs ik je weer in een PSV shirtquote:
Haha, doe maar niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij hebt een probleem jongeman, volgende keer hijs ik je weer in een PSV shirt
Ohhh nee?? Zullen we zien. Ga je weer vol op de fotoquote:
Ik ontken dat ik op die foto sta.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh nee?? Zullen we zien. Ga je weer vol op de foto
quote:
Google mijn waarde SMJquote:
Delegeren werkt beter.quote:
Luie donder!quote:
Ik ontken alles!quote:
Zeg dat maar niet tegen Esses, die peutert toch wel info uit je losquote:
Het woord soccer gebruikenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:11 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mattaklap![]()
Maar weer eens een bewijs dat soccer sucks.
Onmogelijk! Zo'n lekkere vrouw is het ook weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen Esses, die peutert toch wel info uit je los
Ja en waarom denk je dat ik het woord soccer gebruik, of moet ik je dat gaan uitlegen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Het woord soccer gebruiken
Heb je weer eens gedronken?quote:
Pics?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef -Amber- het volgende:
Trouwens wel grappig dat de NLD Pathfinder badge verdomd veel op de U.S. badge lijkt.
Volgens mij is de BSB juist geen SOF capable maar wel SOFquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Negatief, SOF zijn in Nederland enkel het KCT, MARSOF, en de UIM. Eenheden als Mariniers, LMB, BSB vallen onder de noemer SOF capable.
IK ZEG NIKS!quote:
Ooit op een leren bed geslapen?quote:
Bovenste is de US Pathfinder badge, beneden de NL.quote:
Nee, jij?quote:
Ja.quote:
Dat ze bij de Koninklijke Marechaussee hoogdunk hebben is niks nieuws, moet je eens met Kees Kommer over gaan praten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Volgens mij is de BSB juist geen SOF capable maar wel SOF
Zelfs op papier, ga het zo even voor je opzoeken.
Ja wist ik al, wat ik op zich toch vreemd vind, want in andere landen is dit niet zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Let wel Amber, zodra een NL Pathfinder z'n certificaten gehaald heeft dan gaat de para-wing eraf en komt de Pathfinder badge erop. Vandaar ook die blauwe omranding tussen het blauw en het rood.
Wat moet ik met kees kommer? Dat is nu wat, 30, 40 jaar terug?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat ze bij de Koninklijke Marechaussee hoogdunk hebben is niks nieuws, moet je eens met Kees Kommer over gaan praten.
Ja, maar blijft leuk volhouden dat de BSB de Punt heeft gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat moet ik met kees kommer? Dat is nu wat, 30, 40 jaar terug?
BBEK heeft dat gedaan. Nadien is de BSB juist opgericht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja, maar blijft leuk volhouden dat de BSB de Punt heeft gedaan.
Niet volgens de Heer Kommer (heeft dit ondermeer zo aan Ulrich Wegener verteldquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:46 schreef Esses het volgende:
[..]
BBEK heeft dat gedaan. Nadien is de BSB juist opgericht.
Linkjes? Ik kan dat namelijk niet vinden. De BBE-K is nu dus afgeschaft en de precissieschutters zijn grotendeels ingedeeld bij BSB (o.a. hofstadgroep enz.)quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Niet volgens de Heer Kommer (heeft dit ondermeer zo aan Ulrich Wegener verteld)
Goeie bekers hebben ze welquote:
Heb geen linkje, maar weet wel dat hij bij de (oud) BBE'ers nog steeds niet als vriend word beschouwd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Linkjes? Ik kan dat namelijk niet vinden. De BBE-K is nu dus afgeschaft en de precissieschutters zijn grotendeels ingedeeld bij BSB (o.a. hofstadgroep enz.)
Tja, past anders niet allemaal op het uniform hè?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja wist ik al, wat ik op zich toch vreemd vind, want in andere landen is dit niet zo.
is natuurlijk ook niet waar, en dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:46 schreef Esses het volgende:
[..]
BBEK heeft dat gedaan. Nadien is de BSB juist opgericht.
Heeft het niks mee te maken. want alle buitenlandse wings (en badges) passen er wel op.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, past anders niet allemaal op het uniform hè?
Toffe gast die Korporaal.quote:
Links op je DT is weinig plek, dus moet je die wing er af halen. Anders loopt het tot je schouders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heeft het niks mee te maken. want alle buitenlandse wings (en badges) passen er wel op.
Ik zit rouwens narstig te wachten op het bewijs.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Volgens mij is de BSB juist geen SOF capable maar wel SOF
Zelfs op papier, ga het zo even voor je opzoeken.
Denk meer dat het met (typische Nederlandse) zuinigheid te doen heeft. Eigen (NLD) wings kost de baas geld, buitenlandse wings (en badges) niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Links op je DT is weinig plek, dus moet je die wing er af halen. Anders loopt het tot je schouders.
Buitenlandse wings draag je rechts.
Soccer is altijd een onterecht woordquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja en waarom denk je dat ik het woord soccer gebruik, of moet ik je dat gaan uitlegen?
Leg uit .quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Soccer is altijd een onterecht woord
Dat is wat anders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heb geen linkje, maar weet wel dat hij bij de (oud) BBE'ers nog steeds niet als vriend word beschouwd.
Oh?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:56 schreef -Amber- het volgende:
Trouwens dit
[..]
is natuurlijk ook niet waar, en dat weet je zelf ook wel
Geniaalquote:
Jaja, ben ff zoeken. Of je krijgt het morgen vanaf het werkquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik zit rouwens narstig te wachten op het bewijs.
Zover mij bekend is de BSB een tussen stage tussen het AT en de UIM/BBE, en dus SOF capable en niet SOF. Anders zou bv. de verkenners van de LMB ook wel SOF zijn(ook een tussen stapje).
Omdat het ouder is dan American football en daarom niet vernoemd moet worden naar association footballquote:
Ik weet ook het hoe, wie en waarom. En deze mannen zijn alles behalve praatjes makers, en je kan dus aannemen dat ze het niet uit hun dikke duim gezogen hebben.quote:
Joh dat ze hem niet mogen dat is hun pakkie aan, ik zie veel liever waar jij iets met oprichtingsdata vandaan haalt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik weet ook het hoe, wie en waarom. En deze mannen zijn alles behalve praatjes makers, en je kan dus aannemen dat ze het niet uit hun dikke duim gezogen hebben.
Daar heb je denk ik wel gelijk in jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Denk meer dat het met (typische Nederlandse) zuinigheid te doen heeft. Eigen (NLD) wings kost de baas geld, buitenlandse wings (en badges) niet.
Ach gutte gut. Laat me raden voetbal fan, welke club?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Omdat het ouder is dan American football en daarom niet vernoemd moet worden naar association football
Ik haal nergens wat vandaan, is meer K. Kommer die de geschiedenis opnieuw schrijft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Joh dat ze hem niet mogen dat is hun pakkie aan, ik zie veel liever waar jij iets met oprichtingsdata vandaan haalt.
Wat eens d'oude glorie aan roem heeft gebrachtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ach gutte gut. Laat me raden voetbal fan, welke club?
Oh wacht, je hebt gelijk, BSB was opgericht in 1975!!!! dat ze toen nog tasjesdiefstal bestreden ok.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik haal nergens wat vandaan, is meer K. Kommer die de geschiedenis opnieuw schrijft.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat eens d'oude glorie aan roem heeft gebracht
Dat geeft ons vertrouwen, de moed en de krachtEen landelijk breed onderzoek heeft bewezen dat 100% van de PSV fans voor het verkeerde team juigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al eerder schreef loopt hij al enige jaren links en recht te beweren dat de BSB de Punt tot een einde heeft gebracht. En dan heb ik het nog niet eens gehad over zijn bewering dat hij de Commandant van het geheel zou zijn geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh wacht, je hebt gelijk, BSB was opgericht in 1975!!!! dat ze toen nog tasjesdiefstal bestreden ok.
Maar ga nu eens een heel verhaal schrijven in plaats van halve stukjes. WAT heeft hij herschreven, WAT heeft de BSB volgens hem gedaan.
Hij beweerd dat hij als KMar medewerker een CDT geweest is van de BBE-K (ja dat zou kunnen). Ik zie, ook in interviews met hem, NERGENS staan dat hij CDT BSB geweest is. Daarnaast is de hele BSB niet ingezet bij de punt (althans niet onder die naam).quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder schreef loopt hij al enige jaren links en recht te beweren dat de BSB de Punt tot een einde heeft gebracht. En dan heb ik het nog niet eens gehad over zijn bewering dat hij de Commandant van het geheel zou zijn geweest.
Gek dat ik het uit diverse bronnen (BBE, GSG9, 22, etc.) anders vernomen heb. En wel dat hij het algemeen commando had, en/of dat de BSB de punt heeft ontzet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij beweerd dat hij als KMar medewerker een CDT geweest is van de BBE-K (ja dat zou kunnen). Ik zie, ook in interviews met hem, NERGENS staan dat hij CDT BSB geweest is. Daarnaast is de hele BSB niet ingezet bij de punt (althans niet onder die naam).
Hij kan het algemeen commando gehad hebben over de BBE-K. Hij zegt dat ook (precisieschuttersgedeelte). Dat kan. Hij noemt het zelf in interviews de BBE-K. Daar KAN HIJ als KMar medewerker algemeen commandant van geweest zijn. Net als dat ik collega's heb die daar precissieschutter geweest zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gek dat ik het uit diverse bronnen (BBE, GSG9, 22, etc.) anders vernomen heb. En wel dat hij het algemeen commando had, en/of dat de BSB de punt heeft ontzet.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gek dat ik het uit diverse bronnen anders vernomen heb.
Nogmaals, hij heeft dit verluid verschillende bronnen toch echt gezegt. Dat jij er op het internet (of elders) niks over kan vinden is natuurlijk een tweede.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij kan het algemeen commando gehad hebben over de BBE-K. Hij zegt dat ook (precisieschuttersgedeelte). Dat kan. Hij noemt het zelf in interviews de BBE-K. Daar KAN HIJ als KMar medewerker algemeen commandant van geweest zijn. Net als dat ik collega's heb die daar precissieschutter geweest zijn.
De BSB de punt ontzet? Nee. Dat staat nergens, ik zou je adviseren met geschreven bronnen te gaan komen.
Wil je het niet snappen? Ik kan met nog veel meer bronnen aantonen, incluis zijn eigen boek, waarin hij duidelijk omschrijft waarom er KMar toegevoegd was aan BBE-K. Dat jij dan horen zeggen verhalen daar houd over BSB, terwijl Defensie die hele actie verder aan mariniers toe schrijft... Tja, dat moet je helemaal zelf weten. Maar deze discussie heeft geen nut.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nogmaals, hij heeft dit verluid verschillende bronnen toch echt gezegt. Dat jij er op het internet (of elders) niks over kan vinden is natuurlijk een tweede.
Joh waarom zeg je niet gewoon wat je bedoeld, inplaats van met een photo van een wereld bekende Nederlander te komen waar men een meter over (de Nederlandse grens) geen moer mee kan beginnen.quote:
Hij wil zeggen: Roddel en achterklap.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Joh waarom zeg je niet gewoon wat je bedoeld, inplaats van met een photo van een wereld bekende Nederlander te komen waar men een meter over (de Nederlandse grens) geen moer mee kan beginnen.
Och gutje, ik kom aan de Marechaussee. Ja de mannen in Doorn, Sankt Augustin, en Credenhill zijn ook van die onzettende roddel damens.quote:
Jij en je gutje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Och gutje, ik kom aan de Marechaussee. Ja de mannen in Doorn, Sankt Augustin, en Credenhill zijn ook van die onzettende roddel damens.
Ja schatje, zal niks meer over je foebal zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij en je gutje.Ook van foebal afblijven ja
Dat je aan de Marechaussee komt maakt mij niet uit. Ik zeg niet voor niets regelmatig dat ik een zo af en toe een stukje bestaansrecht mis. Maar als je dan met je claims komt, dan mag je dat best onderbouwen. De locaties waarbij, de beschuldigde in deze, bij uitstek zou moeten staan wat jij claimt zijn niet te vinden, het tegendeel zelfs.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Och gutje, ik kom aan de Marechaussee. Ja de mannen in Doorn, Sankt Augustin, en Credenhill zijn ook van die onzettende roddel damens.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat je aan de Marechaussee komt maakt mij niet uit. Ik zeg niet voor niets regelmatig dat ik een zo af en toe een stukje bestaansrecht mis. Maar als je dan met je claims komt, dan mag je dat best onderbouwen. De locaties waarbij, de beschuldigde in deze, bij uitstek zou moeten staan wat jij claimt zijn niet te vinden, het tegendeel zelfs.
Hierbij beeindig ik de discussie overigens.
Ach barbapappamamma, de meisjes zijn weer eens ongesteld.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja en nu ben jij gewoon weer het bokje dus maak je geen zorgen
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef BredeBradda het volgende:
Esses komt wel slim over met al die KMar termen
Slijmbalquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef BredeBradda het volgende:
Behoorlijk.quote:
Hallo. Nog steeds met het verkeerde been neem ik aanquote:
Je kent "boekje pienter" niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef BredeBradda het volgende:
In welk stadium zit je nu btw?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef BredeBradda het volgende:
Gaat je geen moer aan met hoe ik uit bed stap.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Hallo. Nog steeds met het verkeerde been neem ik aan
Blijkbaar wel dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Gaat je geen moer aan met hoe ik uit bed stap.
Boekje Pienter? Op een gegeven moment onthoud je dingen gewoonquote:
Wat je zegt, een steentje voorquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef -Amber- het volgende:
@BredeBarbie, ik zou als ik jou was toch mooi door leren en dan officier te worden, je hebt namelijk al een steentje voor, het gebrek van een ruggegraat.
Ja, jij wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Boekje Pienter? Op een gegeven moment onthoud je dingen gewoon
Ik proef sarcasme.quote:
Minder alcoholquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij zijn aan het dementeren Cobra
Misschien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |