Ik ook.quote:
Ik ken hem als KVP-er (later CDA-er) en minister die de meest walgelijke besluiten wilde nemen.quote:
Ik ook wordt altijd nog kwaad , ook al vind ik hem wel humor hebben.quote:
+1quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:11 schreef Oidipous het volgende:
Prima uitzending hoor. Dries van Agt is een held.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens. Mensen praten elkaar graag na, zo blijkt. Het was hier daarom de eerste afleveringen een potje "Thijs bashen". Een beetje zoals dat ook gaat bij kinderen die op school gepest worden: lekker gemakkelijk en veilig als de rest dat ook al doet. Maar goed, dat gebeurt niet alleen bij Thijs maar ook bij allerhande andere zaken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:16 schreef dennis83 het volgende:
Je mag hem of niet (net als bij Mart Smeets). Als dat 50/50 is doe je het als side-kick prima.
Er zitten al genoeg mensen in Nederlandse tv-shows die echt niets toevoegen of te melden hebben en alleen beeld vullen met onzin.
Eens. Hij reageert op Twitter trouwens alleen op vragen over wielrennen en niet op opmerkingen over zijn TV-optreden. Dat vind ik professioneel. Zijn vriendin Jojanneke presenteert nu een weekje RTL Boulevard en die krijgt ook allerlei verwensingen op fora en Twitter. Hoort er blijkbaar bij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef cap het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Mensen praten elkaar graag na, zo blijkt. Het was hier daarom de eerste afleveringen een potje "Thijs bashen". Een beetje zoals dat ook gaat bij kinderen die op school gepest worden: lekker gemakkelijk en veilig als de rest dat ook al doet. Maar goed, dat gebeurt niet alleen bij Thijs maar ook bij allerhande andere zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |