It makes people like youquote:
Hoewel het niet zo lijkt, staat frietbakken altijd nog beter op je cv dan rumble spelenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben daarentegen wel heel goed in friet bakken
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoewel het niet zo lijkt, staat frietbakken altijd nog beter op je cv dan rumble spelen
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is trouwens hip tegenwoordig om tussen gilze-rijen en breda voor de trein te springen. Serieus, elke keer dat ik ga werken springt er tijdens mijn dienst iemand voor de trein daar
Dus: mocht iemand nog plannen hebben: het is vet stoer om dat tussen breda en gilze-rijen te doen
Alweer?!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is trouwens hip tegenwoordig om tussen gilze-rijen en breda voor de trein te springen. Serieus, elke keer dat ik ga werken springt er tijdens mijn dienst iemand voor de trein daar
Dus: mocht iemand nog plannen hebben: het is vet stoer om dat tussen breda en gilze-rijen te doen
Ja maar ik doe zo m'n best!quote:
Zo irritant, dat hij dan ook heel traag reageert en je denkt alleen maar "SCHIET NOU OP DE TIJD TIKT DOOR EINZ"quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
NOES, keihard gefaald tegen SQ.
En ik had net de faal tegen Priem bijna uit m'n lijstje gewerkt
Slaap lekker schaar!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, iedereen een rondje gehad, batterij bijna leeg, ik ga maar eens naar bed
Die van mij is ook voor de tweede keer kwijt. Doorquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
Leen je 1 keer je tweezerman uit aan je vent.1 keer.
Kwijt.
brievenbus, t was maar 1 lakjequote:Op woensdag 11 juli 2012 09:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
pakketpost of gewoon in de brievenbus?
ging ze akkoord met de brievenbus? if so: jammor dan. Bij postnl lachen ze je ook uit als je gaat vragen waar het poststuk is.quote:
is idd een nobele oplossing.quote:
Ik denk dat ik dat ook maar doe.quote:
Marktplaats is het hun probleem, wie zegt dat ze niet lullen? Van hier zou ik de kosten splitten bij de meeste mensenquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat doen jullie als je een lakje op de bus doet naar iemand van marktplaats en hij komt niet aan?
Ik bedoel, ik ben geen webshop ofzo ...
Mja, ze had wel netjes gelijk het geld overgemaakt en ga er natuurlijk wel vanuit dat iemand te vertrouwen isquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Marktplaats is het hun probleem, wie zegt dat ze niet lullen? Van hier zou ik de kosten splitten bij de meeste mensen
Het is marktplaats, dan moet je nergens vanuit gaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, ze had wel netjes gelijk het geld overgemaakt en ga er natuurlijk wel vanuit dat iemand te vertrouwen is
Wel heel vervelend dat het lakje er nog niet isIk ben ook gewoon bang dat het niet meer aan komt omdat hij bij priem er dus wel al is. Ik ga wel ff dat formulier bij PostNL invullen!
Nee dat is ook zo, maar ik vind het zelf ook heel verrot als ik iets koop en het niet aan komt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is marktplaats, dan moet je nergens vanuit gaan
Die mensen daar
Mehehehquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
De liefde beperkt zich niet tot schoenen die op de grond liggen, ook als de schoen aan is komt er sweet sweet lovin!
Zelfs met een normaal pakketquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ging ze akkoord met de brievenbus? if so: jammor dan. Bij postnl lachen ze je ook uit als je gaat vragen waar het poststuk is.'Had je het maar verzekerd moeten versturen'. Serieus ja.
maakt ze echt geen fuck uit idd.quote:
ditquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maakt ze echt geen fuck uit idd.
kutbedrijf.
Ohai Miloquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll==p0ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo----
quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
De liefde beperkt zich niet tot schoenen die op de grond liggen, ook als de schoen aan is komt er sweet sweet lovin!
Apart!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:57 schreef Loqi het volgende:
allergische reactie op een peer, zonder schil notabene!
dat heb ik nog nooit gehad
(wel met appels, kersen en nog een bult ander fruit, maar peren nooit
)
quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
bah zeg! waar heb je last van?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:57 schreef Loqi het volgende:
allergische reactie op een peer, zonder schil notabene!
dat heb ik nog nooit gehad
(wel met appels, kersen en nog een bult ander fruit, maar peren nooit
)
Bleh, eng!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:11 schreef Loqi het volgende:
Tintelende tong en keel, pijnlijke lippen
(geen dikke keel gelukkig)
vreemd zeg! hoop dat het snel over isquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:11 schreef Loqi het volgende:
Tintelende tong en keel, pijnlijke lippen
(geen dikke keel gelukkig)
ben je dan allergisch voor de zuren ofzo die er in zitten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:14 schreef Loqi het volgende:
Ja, trekt over een tijdje wel weg, maar ik baal er zo van dat ik bijna geen vers fruit kan eten
ja dat denk ik wel, vaak gaat het namelijk beter als ik de vruchten schil (vooral de schil heeft die zuren enzo) en als het gekookt is ofzo dan heb ik nergens last vanquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ben je dan allergisch voor de zuren ofzo die er in zitten?
Vreemd! hier in DH heb je bepaalde winkels die anti allergisch fruit verkopen (zoals appels en peren enzo) gewoon te kopen bij de AH misschien is dat een idee?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel, vaak gaat het namelijk beter als ik de vruchten schil (vooral de schil heeft die zuren enzo) en als het gekookt is ofzo dan heb ik nergens last van
oh is niet vreemd hoor, zo is dat bij de meeste fruitallergieënquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Vreemd! hier in DH heb je bepaalde winkels die anti allergisch fruit verkopen (zoals appels en peren enzo) gewoon te kopen bij de AH misschien is dat een idee?
Heb er geen last van gelukkig dus ik zou het niet weten, maar succes in ieder gevalquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh is niet vreemd hoor, zo is dat bij de meeste fruitallergieën
Ja misschien eens naar die dingen kijken
Je moet eens kijken voor santana appels, die zijn gekweekt voor den kneuzigen mensen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel, vaak gaat het namelijk beter als ik de vruchten schil (vooral de schil heeft die zuren enzo) en als het gekookt is ofzo dan heb ik nergens last van
Ach, ik ben een evolutionaire faal... ik ben overal allergisch voorquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb er geen last van gelukkig dus ik zou het niet weten, maar succes in ieder geval
rot he? tis zo lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je moet eens kijken voor santana appels, die zijn gekweekt voor den kneuzigen mensen!
Ik ken het namelijk, ik kan ook zo goed als geen vers fruit eten....
Toch is het wel zielig want het is zo lekker altijd dat verse fruit!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ach, ik ben een evolutionaire faal... ik ben overal allergisch voorBedankt iig
[..]
rot he? tis zo lekker
oh dat is ook handig jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Toch is het wel zielig want het is zo lekker altijd dat verse fruit!
Ben zelf allergisch voor een aantal medicijnen zoals penicilline en jodium is ook niet erg handig soms
Tof, succes! Waar ergens?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Oee vrijdag een sollicitatie gesprek
Voor een functie van 20 uur in Leiderdorp als afdeling secretaressequote:
Ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ach, ik ben een evolutionaire faal... ik ben overal allergisch voorBedankt iig
[..]
rot he? tis zo lekker
Succes!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Oee vrijdag een sollicitatie gesprek
Reageerbuisbaby?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef Dwyn het volgende:
Als we nog in de oertijd leefde, was ik niet eens geboren.
Ernstig hequote:
Dan moet je je beter insmerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Thanks all! hoop dat het wat word, begin me ondertussen dood te vervellen hier
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Eny gaf zelfs een liefdesbeetje aan mijn schoen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
ho tik foutjun!quote:
Hehe maffe kadquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Okay, ik was waarschijnlijk doodgeboren. Dat is logischer.quote:
Faalmensquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef Dwyn het volgende:
Oh en een gat in mijn hart.![]()
Just in case, de zwangerschapsvergiftiging me nog niet had vermoord.
kneusquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef Dwyn het volgende:
Oh en een gat in mijn hart.![]()
Just in case, de zwangerschapsvergiftiging me nog niet had vermoord.
Oh ja, ik was ook nog 6 weken te vroegquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij ben ik best normaal geboren, alleen 2 of 3 weken te vroeg
zombiequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
kneus![]()
Ik had geen hartslag toen ik werd geboren(ofja, wel, maar niet meetbaar
)
Lekker burgerlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben gewoon thuis geboren 1 dag na de uitgerekende datum op zaterdagochtend na een bevalling van 6 uur zonder verdoving
Hells yeah.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn geeft de term 'kneus' een nieuwe dimensie
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik bijna in de WC omdat mijn moeder dacht dat ze moest poepen
Wat waaromquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ging lekker met sirenes aan naar het ziekenhuis
Lol ik had niet terug gelezenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Toen ik geboren werdwas een stuitligging, en dat doen ze liever niet thuis
En je had maar een halve pagina terug moeten lezenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lol ik had niet terug gelezen
Pahahahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Blackboard ligt er weer uit dus misschien weten jullie het
Is een boek per week bladiebla tot minder dan een boek per half jaar ook een semantisch differentiaal?
de wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is een boek per week bladiebla tot minder dan een boek per half jaar ook een semantisch differentiaal?
Jamaar ik klikte laatste reactie en ik zag dat staan en was toen meteen van de wapquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En je had maar een halve pagina terug moeten lezenGij lui ding gij !
Ik was te laat geboren maar had navelstreng rond mijn nek en mijn hartklep was niet dicht. Dus ik had het wellicht ook niet gered in de oertijd
quote:
Dat heb ik wel vaker en dan toch een 8 halenquote:
Neee ik wil meedoen met interessant doen !quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, kap eens met dat interessant doen met academische taal
1 2 3 | $sendcon = Get-SendConnector –Identity “Inter-Organization” $sendcon.addressspaces += “###.nl” Set-SendConnector –Identity “Inter-Organization” –AddressSpaces $sendcon.addressspaces |
Het was een serineuzen vraagquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, kap eens met dat interessant doen met academische taal
Is hij knap? PIC !quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:07 schreef Dwyn het volgende:
Oh ik word net gesmst voor een lunchdate met een collega
De enige die 'wellicht' antwoord kan geven is Lin; die dezelfde richting doet. Hoe moet de rest dezen shizzle wetenquote:
Dus?quote:
Alles kan kapotquote:
Dwyn is toch ook slim jonguhquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De enige die 'wellicht' antwoord kan geven is Lin; die dezelfde richting doet. Hoe moet de rest dezen shizzle weten
Rekt het niet dan scheurt het welquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hahah. Dat is zo. Maar dit denk ik niet.
Kijken magquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hahah. Dat is zo. Maar dit denk ik niet.
Ik weet niet wat een semantisch differentiaal is, maar ik kan je wel helpen als je bezwaar wilt maken.quote:
Pehehequote:
quote:
Jij bent ook slimquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
He, Spees herkent mijn slimheid tenminste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja, sinds gister.quote:
Hoe lang was je weg? Ik zweer dat het leek alsof je maar een paar dagen weg wasquote:
Weekje. Maar overal gratis WiFi, dus mja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe lang was je weg? Ik zweer dat het leek alsof je maar een paar dagen weg was![]()
hoe was het?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weekje. Maar overal gratis WiFi, dus mja.
fijn!quote:
Zijn er hulpgroepen voor?quote:
Nee, één boek per week en één boek per 10 jaar wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Beveiligers.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:08 schreef Dwyn het volgende:
Al lopen er wel leuke beveiligers rond op het station
Als jij jezelf kloont hebben we allemaal een fietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als jij jezelf kloont hebben we allemaal een fiets
twee smeagols zou te grappig zijn. Echt, dan ga je gewoon dood van cuteheid en grappigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Smeagolquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
twee smeagols zou te grappig zijn. Echt, dan ga je gewoon dood van cuteheid en grappigheid.
ik zie hem vrijdag weer!quote:
stel je voor dat hij zelfs bij mij in bed mag slapen!quote:
whutquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:36 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuu m'n internet op laptop doet kak, van alles al geprobeerd, broer heeft ook al gekeken, werkt niet. Netwerkkabel erin gedaan, nog steeds wegvallend internet
Even je modem resettenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:36 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuu m'n internet op laptop doet kak, van alles al geprobeerd, broer heeft ook al gekeken, werkt niet. Netwerkkabel erin gedaan, nog steeds wegvallend internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:44 schreef Lindytje het volgende:
Oh, Spees, om even antwoord te geven op je vraag:
Het is....PeheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dit ongeveer ja, het moet toch juist twee tegenovergestelde dingen zijn waar je uit moet kiezen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, één boek per week en één boek per 10 jaar wel.Het is maar net wat je criteria zijn... wat is voor jou het ene en wat is daar dan het tegenovergestelde van.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:44 schreef Lindytje het volgende:
Oh, Spees, om even antwoord te geven op je vraag:
Het is....LindySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
wij zijn fucking slim swaquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit ongeveer ja, het moet toch juist twee tegenovergestelde dingen zijn waar je uit moet kiezen?
relevant x x x x niet relevant
etc.
Boks!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wij zijn fucking slim swa
do tellquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik nu gaan vertellen over cognitieve dissonantie? Da's het enige academische begrip wat ik nog weet van mijn studie, EINZ
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik ging googlen en toen kwam ik er achter dat dit heul niet te bewijzen valt
MY WHOLE LIFE IS A LIE
Die ken ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik nu gaan vertellen over cognitieve dissonantie? Da's het enige academische begrip wat ik nog weet van mijn studie, EINZ
Samengevat komt het er op neer dat wanneer je beweegt, je massa groter wordt.quote:
quote:Ik had van deze lak drie laagjes nodig en nog zie je de randjes van mijn nagel… Hmm, daar ben ik geen groot van van.
Jonguh, laat mij eens gewoon blij zijn dat ik iets weetquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat mag ik lijen als je dezelfde studie op WO niveau doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Thehehequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
Koop je een abo om van die KOOP NU DIT DAT ALLES SALE SOLDEN!! advertenties af te zijn, zit elke dag je mailbox er vol mee
quote:public class Hello1
{
public static void Main()
{
System.Console.WriteLine("Hello, World!");
}
}
Da's heul geen voutquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Lin dr staat een fout in je blog post van de black spotted
[..]
NOES!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Lin dr staat een fout in je blog post van de black spotted
[..]
Hello, worldquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe![]()
Zal ik mijn C# code taal dan uithalen?
[..]![]()
Kutprogrammeren.....
viel mij op dacht dat je het wel wou wetenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOES!!!!!
Fan vergeten en van teveel
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
viel mij op dacht dat je het wel wou weten
Ik ook kthxbaiquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil gewoon een pil en dat ik dan morgen dun ben ktnxbai
Pak kauwgumquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
honger, dammit
Ik en mijn afslank ideeen
Mijn afslanken faalt heerlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
honger, dammit
Ik en mijn afslank ideeen
Dat voelt vertrouwdquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn afslanken faalt heerlijk
Ik hou van falen, dan kan ik mezelf tenminste haten![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn afslanken faalt heerlijk
Ik hou van falen, dan kan ik mezelf tenminste haten![]()
oh, ik dacht dat het juist de honger kon stillen. Sorryquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar krijg je alleen maar meer honger van
Ohja!! Rumble!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb Schaar echt zo ranzig hard ingemaakt de laatste 2 potjes
was iets met de sappen ofzo toch skjoe?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het juist de honger kon stillen. Sorry
Jep, door het kauwen worden je speekselklieren geactiveerd en bereidt je maag zich voor op voedsel. Als dat niet komt wordt je maag ziedendquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
was iets met de sappen ofzo toch skjoe?
Ja, bout.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
echt serieus, wat is dezen zomer weer
[ afbeelding ]
Dat was vorig jaar ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
echt serieus, wat is dezen zomer weer
[ afbeelding ]
wanneer is die? Eind vd vakantie toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:09 schreef Lindytje het volgende:
De Tilburgse Kermis zal ook wel weer verregenen
Vanaf volgende week vrijdagquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer is die? Eind vd vakantie toch?
Truequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
ach, 1 voordeel, ik hoef niet elke avond een half uur te spenderen aan het sproeien van de tuin
Is dat leuk met goed weer? Die kermissen hier in de buurt komen alleen maar paupersquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:09 schreef Lindytje het volgende:
De Tilburgse Kermis zal ook wel weer verregenen
De Tilburgse Kermisquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is dat leuk met goed weer? Die kermissen hier in de buurt komen alleen maar paupers
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De Tilburgse Kermis![]()
Nooit geweest?
Die hele straat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.detilburgsekermis.nl/attracties/
Oeh dan moet ik zeker komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef Lindytje het volgende:
Tilburgse kermis is de grootste van de Benelux
Alle lelijke tilburgers komen uit hun hol gekropen dus je voelt je heel knap
+ je kunt héérlijk sjappies kijken
niet alleen lelijke Tilburgers...quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:14 schreef Lindytje het volgende:
Tilburgse kermis is de grootste van de Benelux
Alle lelijke tilburgers komen uit hun hol gekropen dus je voelt je heel knap
+ je kunt héérlijk sjappies kijken
True, ik snap niet waar ze allemaal vandaan komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet alleen lelijke Tilburgers...
Weet je hoeveel kampen en krachtwijken Nederland kent?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
True, ik snap niet waar ze allemaal vandaan komen
Met de bussen worden ze afgezet zekerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
True, ik snap niet waar ze allemaal vandaan komen
je kan wel hendig buiten het centrum parkeren en dan zetten ze je wel met de bus af voor de kermisquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met de bussen worden ze afgezet zekerZie ik in Maastricht vaker met de bejaarden gebeuren
Truequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kampen en krachtwijken Nederland kent?
Plus België for that matter
En dat een hele week langquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Bleiblei werkt boven de achtbaan... heel de dag hoort ie dan WIEP WIEP WIEUWWWW
JAAA DAARRRRR GAATIE WEERRRRRRRR!
WIEP WIEP WIEUW
NOG EEN KEERRRRR!
Anders staat ie er volgend jaar weerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef megamandy het volgende:
Ooh maar dan moet ik even kijken want de 23 tm 27 juli ga ik op vakantie. Ook kijken hoe ik dan nog met mijn geld zit
Dat hoop ik toch jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Anders staat ie er volgend jaar weer
Waar zit BB dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Bleiblei werkt boven de achtbaan... heel de dag hoort ie dan WIEP WIEP WIEUWWWW
JAAA DAARRRRR GAATIE WEERRRRRRRR!
WIEP WIEP WIEUW
NOG EEN KEERRRRR!
ipconfig /releasequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:07 schreef Diconnected het volgende:
Priem! Hoe kan ik in cmd m'n ip resetten? Halp!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef Loqi het volgende:
vorig jaar als een mongol staan flirten met de sjappie die die machines aanvulde voor gratis muntjesik voelde me vrij vies daarna
maar ik had een bult munten jonguh![]()
Ah! Ja, dan zit je leuk iddquote:
vorig jaar als een mongol staan flirten met de sjappie die die machines aanvulde voor gratis muntjesik voelde me vrij vies daarna
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ben ook nog nooit naar Tilburgse kermis geweest
Wel in brugge
SHAME ON YOU!!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ben ook nog nooit naar Tilburgse kermis geweest
Wel in brugge
Dat van je vriend is dan eigenlijk nog het grappigste van het verhaalquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
ik schaam me nog als ik er aan denk
en mijn vriend en zijn beste vriend in een hoekje me opjuttendie hadden zo'n lol dat die gast maar terug kwam om me munten te geven en mijn machine extra te vullen met prijzen
![]()
Jawelquote:
Sgoedquote:
bak alle frieten!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel
Als het goed is heb ik volgende week het rooster voor de kermis van de frietboer![]()
oiquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
Kunnen we zelfs bij mij indrinken jonguh!!
Ja, en ik ben ook nog eens shiftleader tijdens de kermis... regel alle pauzes, zorg dat alle mensen een taak hebben, handel alle klachten etc af, zorg dat er altijd kleingeld is etc etc etc. Jottemquote:
Beterssss !quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
Kunnen we zelfs bij mij indrinken jonguh!!
Ja, dankjequote:
Kermis is een uitzonderingquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beterssss !
Ow wacht. Skjoe mag geen bier tot eind juli
Verantwoordelijkheid jongeuh !!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en ik ben ook nog eens shiftleader tijdens de kermis... regel alle pauzes, zorg dat alle mensen een taak hebben, handel alle klachten etc af, zorg dat er altijd kleingeld is etc etc etc. Jottem
Ja en rock n roll meet en verjaardagen en bbq's en... omdat het maandag is.. of omdat het zonnig is.. of omdat het regent......quote:
Nee, omdat het kermis isquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en rock n roll meet en verjaardagen en bbq's en... omdat het maandag is.. of omdat het zonnig is.. of omdat het regent......
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en rock n roll meet en verjaardagen en bbq's en... omdat het maandag is.. of omdat het zonnig is.. of omdat het regent......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |