It makes people like youquote:
Hoewel het niet zo lijkt, staat frietbakken altijd nog beter op je cv dan rumble spelenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben daarentegen wel heel goed in friet bakken
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoewel het niet zo lijkt, staat frietbakken altijd nog beter op je cv dan rumble spelen
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is trouwens hip tegenwoordig om tussen gilze-rijen en breda voor de trein te springen. Serieus, elke keer dat ik ga werken springt er tijdens mijn dienst iemand voor de trein daar
Dus: mocht iemand nog plannen hebben: het is vet stoer om dat tussen breda en gilze-rijen te doen
Alweer?!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is trouwens hip tegenwoordig om tussen gilze-rijen en breda voor de trein te springen. Serieus, elke keer dat ik ga werken springt er tijdens mijn dienst iemand voor de trein daar
Dus: mocht iemand nog plannen hebben: het is vet stoer om dat tussen breda en gilze-rijen te doen
Ja maar ik doe zo m'n best!quote:
Zo irritant, dat hij dan ook heel traag reageert en je denkt alleen maar "SCHIET NOU OP DE TIJD TIKT DOOR EINZ"quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
NOES, keihard gefaald tegen SQ.
En ik had net de faal tegen Priem bijna uit m'n lijstje gewerkt
Slaap lekker schaar!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, iedereen een rondje gehad, batterij bijna leeg, ik ga maar eens naar bed
Die van mij is ook voor de tweede keer kwijt. Doorquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
Leen je 1 keer je tweezerman uit aan je vent.1 keer.
Kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |