It makes people like youquote:
Hoewel het niet zo lijkt, staat frietbakken altijd nog beter op je cv dan rumble spelenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben daarentegen wel heel goed in friet bakken
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoewel het niet zo lijkt, staat frietbakken altijd nog beter op je cv dan rumble spelen
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is trouwens hip tegenwoordig om tussen gilze-rijen en breda voor de trein te springen. Serieus, elke keer dat ik ga werken springt er tijdens mijn dienst iemand voor de trein daar
Dus: mocht iemand nog plannen hebben: het is vet stoer om dat tussen breda en gilze-rijen te doen
Alweer?!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Het is trouwens hip tegenwoordig om tussen gilze-rijen en breda voor de trein te springen. Serieus, elke keer dat ik ga werken springt er tijdens mijn dienst iemand voor de trein daar
Dus: mocht iemand nog plannen hebben: het is vet stoer om dat tussen breda en gilze-rijen te doen
Ja maar ik doe zo m'n best!quote:
Zo irritant, dat hij dan ook heel traag reageert en je denkt alleen maar "SCHIET NOU OP DE TIJD TIKT DOOR EINZ"quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
NOES, keihard gefaald tegen SQ.
En ik had net de faal tegen Priem bijna uit m'n lijstje gewerkt
Slaap lekker schaar!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, iedereen een rondje gehad, batterij bijna leeg, ik ga maar eens naar bed
Die van mij is ook voor de tweede keer kwijt. Doorquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
Leen je 1 keer je tweezerman uit aan je vent.1 keer.
Kwijt.
brievenbus, t was maar 1 lakjequote:Op woensdag 11 juli 2012 09:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
pakketpost of gewoon in de brievenbus?
ging ze akkoord met de brievenbus? if so: jammor dan. Bij postnl lachen ze je ook uit als je gaat vragen waar het poststuk is.quote:
is idd een nobele oplossing.quote:
Ik denk dat ik dat ook maar doe.quote:
Marktplaats is het hun probleem, wie zegt dat ze niet lullen? Van hier zou ik de kosten splitten bij de meeste mensenquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat doen jullie als je een lakje op de bus doet naar iemand van marktplaats en hij komt niet aan?
Ik bedoel, ik ben geen webshop ofzo ...
Mja, ze had wel netjes gelijk het geld overgemaakt en ga er natuurlijk wel vanuit dat iemand te vertrouwen isquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Marktplaats is het hun probleem, wie zegt dat ze niet lullen? Van hier zou ik de kosten splitten bij de meeste mensen
Het is marktplaats, dan moet je nergens vanuit gaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, ze had wel netjes gelijk het geld overgemaakt en ga er natuurlijk wel vanuit dat iemand te vertrouwen is
Wel heel vervelend dat het lakje er nog niet isIk ben ook gewoon bang dat het niet meer aan komt omdat hij bij priem er dus wel al is. Ik ga wel ff dat formulier bij PostNL invullen!
Nee dat is ook zo, maar ik vind het zelf ook heel verrot als ik iets koop en het niet aan komt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is marktplaats, dan moet je nergens vanuit gaan
Die mensen daar
Mehehehquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
De liefde beperkt zich niet tot schoenen die op de grond liggen, ook als de schoen aan is komt er sweet sweet lovin!
Zelfs met een normaal pakketquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ging ze akkoord met de brievenbus? if so: jammor dan. Bij postnl lachen ze je ook uit als je gaat vragen waar het poststuk is.'Had je het maar verzekerd moeten versturen'. Serieus ja.
maakt ze echt geen fuck uit idd.quote:
ditquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maakt ze echt geen fuck uit idd.
kutbedrijf.
Ohai Miloquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll==p0ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo----
quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
De liefde beperkt zich niet tot schoenen die op de grond liggen, ook als de schoen aan is komt er sweet sweet lovin!
Apart!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:57 schreef Loqi het volgende:
allergische reactie op een peer, zonder schil notabene!
dat heb ik nog nooit gehad
(wel met appels, kersen en nog een bult ander fruit, maar peren nooit
)
quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
bah zeg! waar heb je last van?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:57 schreef Loqi het volgende:
allergische reactie op een peer, zonder schil notabene!
dat heb ik nog nooit gehad
(wel met appels, kersen en nog een bult ander fruit, maar peren nooit
)
Bleh, eng!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:11 schreef Loqi het volgende:
Tintelende tong en keel, pijnlijke lippen
(geen dikke keel gelukkig)
vreemd zeg! hoop dat het snel over isquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:11 schreef Loqi het volgende:
Tintelende tong en keel, pijnlijke lippen
(geen dikke keel gelukkig)
ben je dan allergisch voor de zuren ofzo die er in zitten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:14 schreef Loqi het volgende:
Ja, trekt over een tijdje wel weg, maar ik baal er zo van dat ik bijna geen vers fruit kan eten
ja dat denk ik wel, vaak gaat het namelijk beter als ik de vruchten schil (vooral de schil heeft die zuren enzo) en als het gekookt is ofzo dan heb ik nergens last vanquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ben je dan allergisch voor de zuren ofzo die er in zitten?
Vreemd! hier in DH heb je bepaalde winkels die anti allergisch fruit verkopen (zoals appels en peren enzo) gewoon te kopen bij de AH misschien is dat een idee?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel, vaak gaat het namelijk beter als ik de vruchten schil (vooral de schil heeft die zuren enzo) en als het gekookt is ofzo dan heb ik nergens last van
oh is niet vreemd hoor, zo is dat bij de meeste fruitallergieënquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Vreemd! hier in DH heb je bepaalde winkels die anti allergisch fruit verkopen (zoals appels en peren enzo) gewoon te kopen bij de AH misschien is dat een idee?
Heb er geen last van gelukkig dus ik zou het niet weten, maar succes in ieder gevalquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh is niet vreemd hoor, zo is dat bij de meeste fruitallergieën
Ja misschien eens naar die dingen kijken
Je moet eens kijken voor santana appels, die zijn gekweekt voor den kneuzigen mensen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel, vaak gaat het namelijk beter als ik de vruchten schil (vooral de schil heeft die zuren enzo) en als het gekookt is ofzo dan heb ik nergens last van
Ach, ik ben een evolutionaire faal... ik ben overal allergisch voorquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb er geen last van gelukkig dus ik zou het niet weten, maar succes in ieder geval
rot he? tis zo lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je moet eens kijken voor santana appels, die zijn gekweekt voor den kneuzigen mensen!
Ik ken het namelijk, ik kan ook zo goed als geen vers fruit eten....
Toch is het wel zielig want het is zo lekker altijd dat verse fruit!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ach, ik ben een evolutionaire faal... ik ben overal allergisch voorBedankt iig
[..]
rot he? tis zo lekker
oh dat is ook handig jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Toch is het wel zielig want het is zo lekker altijd dat verse fruit!
Ben zelf allergisch voor een aantal medicijnen zoals penicilline en jodium is ook niet erg handig soms
Tof, succes! Waar ergens?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Oee vrijdag een sollicitatie gesprek
Voor een functie van 20 uur in Leiderdorp als afdeling secretaressequote:
Ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ach, ik ben een evolutionaire faal... ik ben overal allergisch voorBedankt iig
[..]
rot he? tis zo lekker
Succes!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Oee vrijdag een sollicitatie gesprek
Reageerbuisbaby?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:37 schreef Dwyn het volgende:
Als we nog in de oertijd leefde, was ik niet eens geboren.
Ernstig hequote:
Dan moet je je beter insmerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Thanks all! hoop dat het wat word, begin me ondertussen dood te vervellen hier
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Eny gaf zelfs een liefdesbeetje aan mijn schoen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Eny gaf zelfs een liefdesbeetje aan mijn schoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |