SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij douchen ook in bad, en douchen alleen met S als we er beide bij zijn. We wikkelen haar in een hydrofiel zodat ze niet zo glibberig is. Vind ze echt heerlijk!
Stomme vraag misschien, maar hoe doe je het dan met afdrogen?quote:[b]Op woensdag 11 juli 2012 22:20 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Ik douche altijd alleen met Cara, douche aan, inzepen en dan op de arm mee (draag altijd een strak topje zodat ze niet weg glijdt)
Heb een badcape klaar liggen in de douche en dan wikkel ik haar in voordat we de badkamer verlatenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:22 schreef Bleie het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar hoe doe je het dan met afdrogen?
Jammer dat onze wasbak zo klein is, maar dat idee met het wipstoeltje kan ik wel eens gaan proberenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je kan bijvoorbeeld een bedje van handdoeken in de wasbak maken. Kind daar even stallen, zelf een handdoek of badjas dan wel om of aan doen en dan verder met je kind gaan.
Zo deed ik het in ieder geval altijd.
Je kan ook het wipstoeltje klaar zetten met een handdoek er in bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Sinds ze in dr ledikant slaapt (en die staat ook bij een andere muur dan de wieg, laatst hadden we het ook over stand van het bedje enz) slaapt ze veel beterquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:04 schreef Tinuviel het volgende:
Wow Zoe vind het zo apart, dat ze nu al een hele nacht doorslaapt. Dat doet de mijne nog niet. Moet ik ook wel toegeven, dat ik hem echt graag nog een keer s'nachts voed omdat ik bang ben voor mijn productie. En de laatste 2 nachten heb ik hem uitdeindelijk uit bed gevist en aangelegd, na zo'n 5-6 uur. Dus wie weet had hij wel langer geslapen.
That's mequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:38 schreef Susie het volgende:
Oh, kan filmpje op mobiel niet zien, hoor alleen een vrouwelijk persoon met een zachte g![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |