Ik weet je adres nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zelfs Steven is bereid om helemaal naar me toe te fietsen en die woont verder weg
Hoezo ZELFS Stevenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zelfs Steven is bereid om helemaal naar me toe te fietsen en die woont verder weg
Bel maar als je Almere binnenkomtquote:
Uhm ja nou, eh, fuckquote:
Waar wacht je hem op?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bel maar als je Almere binnenkomt
[..]
Uhm ja nou, eh, fuck
Sorry sorry gelijk boos! Mannenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je zo over steven praat doe ik het sowieso niet.
maar als hij zou komen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nergens want hij komt toch niet
Geef eens uitleg danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bel maar als je Almere binnenkomt
[..]
Uhm ja nou, eh, fuck
Ja dat ging perongelukquote:
Is goed dushiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat ging perongelukSorry Steven, schatje.
Welkom in het bubbelbad der ego's.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry sorry gelijk boos! Mannen
Oke homoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Welkom in het bubbelbad der ego's.![]()
En niet vergeten dat IK degene ben die voor het eerst met het woord BOELERS kwam, okee?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Welkom in het bubbelbad der ego's.![]()
En niet vergeten dat IK degene ben die voor het eerst met het woord BOELERS kwam, okee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |