Yep, ik welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Neemt iemand van jullie een camera mee naar de befteling?
Ik moet dan wel een camera aanschaffen... Ik twijfel nog evenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Neemt iemand van jullie een camera mee naar de befteling?
Ik denk dat die vieslak van een Dokter Frank daar meer ervaring mee heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Hoe voorkom ik een druiper, aflevering 1. met Dokter Lutte?
Algehele onthoudingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Hoe voorkom ik een druiper, aflevering 1. met Dokter Lutte?
Oké!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
Oh Bellan, we hebben binnen afgesproken bij de winkel, meteen na de ingang. Kun je de rest zien binnenkomen. En om 10 uur
Top!quote:
RUNquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
Godverdomme
Oudste komt met een net spin op zijn hand binnen, maar ik zag hem vanuit mijn ooghoek, gierende hartklep
Oh hij is erquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef Laysa het volgende:
Kally en Gomi namens Dk heel erg bedank voor jullie kaartje. hij is er erg blij mee
Verder onderzoek nodig?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:44 schreef Kally het volgende:
Godverdomme
Oudste komt met een net spin op zijn hand binnen, maar ik zag hem vanuit mijn ooghoek, gierende hartklep
np he, mooi dat t al is aangkomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef Laysa het volgende:
Kally en Gomi namens Dk heel erg bedank voor jullie kaartje. hij is er erg blij mee
Jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
np he, mooi dat t al is aangkomen.
hehe had ook gewoon ondertekend met gomi he
Jaquote:
Ik zag het...er zijn meer mensen van Fok die dat doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
np he, mooi dat t al is aangkomen.
hehe had ook gewoon ondertekend met gomi he
die ondertekenen met gomi?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik zag het...er zijn meer mensen van Fok die dat doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |