abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 september 2000 @ 02:24:39 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_340254
leeftijd: 28
status: alleenstaand/vrijgezel
beroep: onbekend
hobby's/beschrijving: heeft 1 hond, ze doet aan wedstrijd-zwemmen

de BB-watchers hebben foto's
http://pub18.ezboard.com/fbigbrother2000bigbrother2000.showMessage?topicID=169.topic

verder info van de BB-watchers (tnx Hunter):
Blond, komt uit Brabant. Ze is alleenstaand. Ze vindt het erg dat ze geen föhn mee kan nemen. Heeft aan wedstrijdzwemmen gedaan. Ze ziet er goed uit maar heeft wel een irritante zachte chee.

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-09-2000 02:31]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_340264
Zou niet zeggen dat ze al 28 is... Ik had haar vier of vijf minder gegeven.
pi_340443
Weet je zeker dat ze geen Bridget heet????
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_340975
ff een aanvulling van de BB-site:

Desiree (29) is een vrolijke meid die in het dagelijks leven werkzaam is als assistent-makelaar. Ze heeft geen vriend, maar wel twee honden die ze ongelooflijk zal missen. In haar vrije tijd is ze te vinden in het zwembad of de fitnessclub. Het lijkt haar heerlijk om samen met anderen allerlei dingen te moeten doen.

Redactie Frontpage donderdag 14 september 2000 @ 23:11:52 #5
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_341722
Mooie meid, maar ik snap nu waarom z enog vrijgezel is. Jezus, hier is Jop niks bij! Wat een accent, verstond niks van wat ze zei. Ze mompelde drie keer het woord 'föhn' en pas derde keer begreep ik na lang nadenken dat ze dus het woord föhn bedoelde.
Eerste keer:" Ik vind het jammer dat ik geen vulling mag meenemen..."
Tweede keer:" Helaas, ik mag geen vuur meenemen..."
Derde keer:" Ik heb krulspelden, ik mag geen feu meenemen..."

*denk denk* Feu, feuh, feuhn...
Jaaaaaaaa, het is föhn ! Ze bedoelt een föhn! Zeg dat dan meteen kalf!

Sorry meis, de in de tweede bocht vlieg jij eruit, mag je weer terug naar Limboland...
Helaas, aan je uiterlijk mankeert niks...

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_341809
quote:
Op 14 september 2000 23:11 schreef Djeez het volgende:

Sorry meis, de in de tweede bocht vlieg jij eruit, mag je weer terug naar Limboland...

KIJK, das nou pas fout!
Someren ligt nog steeds (naar mijn beste weten) in Brabant!
Enne...leer dat 'dialect' nou maar gauw want die meid is er voorlopig nog niet uit!

*GRIJNS*

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_341833
Dat is geen Limburgs.....

Wat is er mis met Limburgs trouwens?

Redactie Frontpage vrijdag 15 september 2000 @ 00:14:48 #8
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_341887
quote:
Op 14 september 2000 23:58 schreef Uiruru het volgende:

Wat is er mis met Limburgs trouwens?

Alles...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:27:30 #9
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_341925
Sorry hoor, maar ik kon het toch allemaal goed volgen! En ach, je moet toch niet alles willen horen wat vrouwen zeggen. 8)
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_342308
Vanwege deze dame mogen ze de boel wel gaan ondertitelen zeg...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_342416
Ja en veel verstand heeft ze ook niet. Ze heeft het bijna uitsluitend over haar uiterlijk gehad..
* niet lang douchen
* ik ga met krulspelden rondlopen bij gebrek aan Feuhn
* bij deze spiegel kan je je amper opmaken

en zo waren er nog een paare opmerkingen.

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_342459
quote:
Op 15 september 2000 09:40 schreef Party-pooper het volgende:
Ja en veel verstand heeft ze ook niet. Ze heeft het bijna uitsluitend over haar uiterlijk gehad..
* niet lang douchen
* ik ga met krulspelden rondlopen bij gebrek aan Feuhn
* bij deze spiegel kan je je amper opmaken

en zo waren er nog een paare opmerkingen.

Dat iemand er bewust voor kiest om zich op die manier te profileren, gewoon onbegrijpelijk! Ze kon zelf op haar vingers natellen (mag ik hopen) hoe belachelijk dat op teevee overkomt als je alleen maar over je föhn gaat zitten zeiken.
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 15 september 2000 @ 14:11:02 #13
3498 Barb
Graduated Fool
pi_342880
quote:
Op 15 september 2000 10:09 schreef Cathelijne het volgende:
Dat iemand er bewust voor kiest om zich op die manier te profileren, gewoon onbegrijpelijk! Ze kon zelf op haar vingers natellen (mag ik hopen) hoe belachelijk dat op teevee overkomt als je alleen maar over je föhn gaat zitten zeiken.
Ja. of je bent juist positief en lekker alledaags overgekomen bij al die duizenden vrouwen die dagelijks ook hun haar fohnen en ook nog es naar de nominatielijn bellen. Ben zelf geen fohn en krulspeldenfan en moest ook wel even lachen om haar, maar ze is in ieder geval zichzelf en dat telt bij mij dubbel.

Edit: waar haal je die o umlaut vandaan??

[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 15-09-2000 14:11]

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 15 september 2000 @ 16:06:54 #14
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_343197
Er is veel op haar aan te merken, maar ze heeft wel iets. Een leuk accentje, een (gespeeld?) naïeve kijk op de wereld en een prettig uiterlijk. Deze meid kan nog wel eens voor verrassingen gaan zorgen.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_343225
quote:
Op 15 september 2000 10:09 schreef Cathelijne het volgende:
Of over de douchetijd. Moet je er niet ingaan.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 22:04:44 #16
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343688
Ik vind 'r vooralsnog niet echt onaardig. Ze is nou niet bepaald mijn persoonlijke favoriet, maar het lijkt me, na Jolanda, de pittigste tante die erbij zit...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 17 september 2000 @ 20:21:02 #17
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_346162
Raar genoeg vind ik haar wel een leuk meisje. Officieel val ik namelijk niet op blond en al helemaal niet op het taaltje dat ze spreekt. Maar het klopt wel wat ze gisteren of eergisteren zei, ze lijkt op de één of andere manier een lief meisje.

Nou, dat was mijn spannende bijdrage aan dit topic dat veel te laag stond.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 september 2000 @ 20:24:28 #18
862 Arcee
Look closer
pi_346169
quote:
Op 15 september 2000 14:11 schreef Barb het volgende:
Edit: waar haal je die o umlaut vandaan??
ALT-148
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_346892
Nou ik vind het een trut!!! Bah. Vooral door gisteren. Zij zat samen met Ali in de slaapkamer te roddelen. mevrouw beaamde alles wat hij zei over Jolanda en vond de mannen leuker.
Zij had ook aan iemand (een vrouw, wie o wie?) de pest. Schijnheilig trutje met een geil kutje. Oeps of mag dit niet. censuur?

[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 18-09-2000 11:43]

pi_346900
quote:
Op 18 september 2000 11:35 schreef itsme het volgende:
Nou ik vind het een trut!!! Bah. Vooral door gisteren. Zij zat samen met Ali in de slaapkamer te roddelen. mevrouw beaamde alles wat hij zei over Jolanda en vond de mannen leuker.
Zij had ook aan iemand (een vrouw, wie o wie?) de pest.
Ik vind dat stukje van haar ook redelijk schijnheilig... je gaat toch niet met Ali meelullen
Gewoon zeggen: Joh Ali, als je daar problemen mee hebt, moet je dat met haar zelf bespreken en niet achter haar rug om met mij.

Maargoed, ze gooit nu gewoon haar eigen glazen in...

maandag 18 september 2000 @ 12:03:03 #21
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_346926
quote:
Op 18 september 2000 11:38 schreef weathergirl het volgende:
Ik vind dat stukje van haar ook redelijk schijnheilig... je gaat toch niet met Ali meelullen
Gewoon zeggen: Joh Ali, als je daar problemen mee hebt, moet je dat met haar zelf bespreken en niet achter haar rug om met mij.

Maargoed, ze gooit nu gewoon haar eigen glazen in...

Mmm ja, dat is wel minder van haar ja. Maar goed, iedereen mag wel eens een foutje maken. Ze moet het gewoon niet vaker doen.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  Admin maandag 18 september 2000 @ 12:06:46 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_346929
Persoonlijk zou het mij niet verbazen als ze het hele verhaal doorlult aan de dames. Dat ze Ali gewoon ff zat uit te horen zeg maar.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_346980
Dit meisje heeft duidelijk geen eigen mening...en kletst zoals de wind waait.....jammer want ze doet het waarschijnlijk omdat ze een lief karakter heeft en niemand voor het hoofd wil stoten...
  Overall beste user 2022 maandag 18 september 2000 @ 12:44:20 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_346983
quote:
Op 18 september 2000 12:39 schreef cos-micV het volgende:
Dit meisje heeft duidelijk geen eigen mening...en kletst zoals de wind waait.....jammer want ze doet het waarschijnlijk omdat ze een lief karakter heeft en niemand voor het hoofd wil stoten...
inderdaad, oprotten met haar. Mensen met een eigen mening willen we! Ali dus!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 18 september 2000 @ 20:39:08 #25
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_347731
Dat roddelen van haar klonk wel erg professioneel. Ik ben bang dat het geen incident is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')