de BB-watchers hebben foto's
http://pub18.ezboard.com/fbigbrother2000bigbrother2000.showMessage?topicID=169.topic
verder info van de BB-watchers (tnx Hunter):
Blond, komt uit Brabant. Ze is alleenstaand. Ze vindt het erg dat ze geen föhn mee kan nemen. Heeft aan wedstrijdzwemmen gedaan. Ze ziet er goed uit maar heeft wel een irritante zachte chee.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-09-2000 02:31]
Desiree (29) is een vrolijke meid die in het dagelijks leven werkzaam is als assistent-makelaar. Ze heeft geen vriend, maar wel twee honden die ze ongelooflijk zal missen. In haar vrije tijd is ze te vinden in het zwembad of de fitnessclub. Het lijkt haar heerlijk om samen met anderen allerlei dingen te moeten doen.
*denk denk* Feu, feuh, feuhn...
Jaaaaaaaa, het is föhn ! Ze bedoelt een föhn! Zeg dat dan meteen kalf!
Sorry meis, de in de tweede bocht vlieg jij eruit, mag je weer terug naar Limboland...
Helaas, aan je uiterlijk mankeert niks...
quote:KIJK, das nou pas fout!
Op 14 september 2000 23:11 schreef Djeez het volgende:Sorry meis, de in de tweede bocht vlieg jij eruit, mag je weer terug naar Limboland...
*GRIJNS*
quote:Alles...
Op 14 september 2000 23:58 schreef Uiruru het volgende:Wat is er mis met Limburgs trouwens?
en zo waren er nog een paare opmerkingen.
quote:Dat iemand er bewust voor kiest om zich op die manier te profileren, gewoon onbegrijpelijk! Ze kon zelf op haar vingers natellen (mag ik hopen) hoe belachelijk dat op teevee overkomt als je alleen maar over je föhn gaat zitten zeiken.
Op 15 september 2000 09:40 schreef Party-pooper het volgende:
Ja en veel verstand heeft ze ook niet. Ze heeft het bijna uitsluitend over haar uiterlijk gehad..
* niet lang douchen
* ik ga met krulspelden rondlopen bij gebrek aan Feuhn
* bij deze spiegel kan je je amper opmakenen zo waren er nog een paare opmerkingen.
quote:Ja. of je bent juist positief en lekker alledaags overgekomen bij al die duizenden vrouwen die dagelijks ook hun haar fohnen en ook nog es naar de nominatielijn bellen. Ben zelf geen fohn en krulspeldenfan en moest ook wel even lachen om haar, maar ze is in ieder geval zichzelf en dat telt bij mij dubbel.
Op 15 september 2000 10:09 schreef Cathelijne het volgende:
Dat iemand er bewust voor kiest om zich op die manier te profileren, gewoon onbegrijpelijk! Ze kon zelf op haar vingers natellen (mag ik hopen) hoe belachelijk dat op teevee overkomt als je alleen maar over je föhn gaat zitten zeiken.
Edit: waar haal je die o umlaut vandaan??
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 15-09-2000 14:11]
quote:Of over de douchetijd. Moet je er niet ingaan.
Op 15 september 2000 10:09 schreef Cathelijne het volgende:
Dat iemand er bewust voor kiest om zich op die manier te profileren, gewoon onbegrijpelijk! Ze kon zelf op haar vingers natellen (mag ik hopen) hoe belachelijk dat op teevee overkomt als je alleen maar over je föhn gaat zitten zeiken.
Nou, dat was mijn spannende bijdrage aan dit topic dat veel te laag stond.
quote:ALT-148
Op 15 september 2000 14:11 schreef Barb het volgende:
Edit: waar haal je die o umlaut vandaan??
[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 18-09-2000 11:43]
quote:Ik vind dat stukje van haar ook redelijk schijnheilig... je gaat toch niet met Ali meelullen
Op 18 september 2000 11:35 schreef itsme het volgende:
Nou ik vind het een trut!!! Bah. Vooral door gisteren. Zij zat samen met Aliin de slaapkamer te roddelen. mevrouw beaamde alles wat hij zei over Jolanda en vond de mannen leuker.
Zij had ook aan iemand (een vrouw, wie o wie?) de pest.
Maargoed, ze gooit nu gewoon haar eigen glazen in...
quote:Mmm ja, dat is wel minder van haar ja. Maar goed, iedereen mag wel eens een foutje maken. Ze moet het gewoon niet vaker doen.
Op 18 september 2000 11:38 schreef weathergirl het volgende:
Ik vind dat stukje van haar ook redelijk schijnheilig... je gaat toch niet met Ali meelullen
Gewoon zeggen: Joh Ali, als je daar problemen mee hebt, moet je dat met haar zelf bespreken en niet achter haar rug om met mij.Maargoed, ze gooit nu gewoon haar eigen glazen in...
quote:inderdaad, oprotten met haar. Mensen met een eigen mening willen we! Ali dus!
Op 18 september 2000 12:39 schreef cos-micV het volgende:
Dit meisje heeft duidelijk geen eigen mening...en kletst zoals de wind waait.....jammer want ze doet het waarschijnlijk omdat ze een lief karakter heeft en niemand voor het hoofd wil stoten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |