Toen was jij druk met andere dingenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:52 schreef Silenus het volgende:
Nee joh, cue en ik zijn beste matties. En we hebben elkaar ooit al 2 x 20 seconden gezien.

Sorry dat ik vertelde dat jij het patatje belangrijker vond dan mijn geweldige persoonlijkheidquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef Silenus het volgende:
What happens on die rare fokmeets stays on die rare fokmeets.

veeleisend?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor zover ik tot nu toe ben tegengekomen, wel leuke mannen, maar niet leuk genoeg

Heb geen eisenlijstje ofzo. Het is meer dat ik zelden een klik heb met mannen die verder gaat dan 'gewoon gezellig', laat staan verliefd worden.quote:

We voldoen allemaal niet.quote:

Dan komt er vanzelf wel iemand op je pad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb geen eisenlijstje ofzo. Het is meer dat ik zelden een klik heb met mannen die verder gaat dan 'gewoon gezellig', laat staan verliefd worden.

Wie weetquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Dan komt er vanzelf wel iemand op je pad.

En anders geef je bij mij via WhatsApp aan waar je loopt. Dan kom ik je wel tegemoet lopen.quote:

Een slecht verkapte 'nu moet je m'n nr vragen als je geintresseerd bent' ??quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:41 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
En anders geef je bij mij via WhatsApp aan waar je loopt. Dan kom ik je wel tegemoet lopen.Service van de zaak.

Het is niet erg origineel en onverwachts hequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:42 schreef Silenus het volgende:
Even wat heet water over m'n tenen gooien, anders komen ze nooit meer uit de kromming.

Daarom vragen mag, uiteraard. Maar dat was niet m'n insteek.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een slecht verkapte 'nu moet je m'n nr vragen als je geintresseerd bent' ??

Wat was de insteek dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Daarom vragen mag, uiteraard. Maar dat was niet m'n insteek.

Gewoon internet flirten.quote:

Klopt helemaal! Ik schreef die post ook vanuit de tegenzin om Engels te typen, zoals ik eerder aangaf, om dezelfde reden als jij. Maar ondanks dat zag ik er nog wel één voordeel in. En dat bedoelde ikquote:Als je toch niet met Engelstalige mensen gaat daten vind ik het eigenlijk vrij onnodig om je profiel in het Engels te maken. Nederlands is een hartstikke mooie taal.

Vertel eens wat meer!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi
Ik heb gisteravond een tweede date gehad met hetzelfde meisje. We zijn naar de bioscoop geweest. Ze zag er deze keer echt prachtig uit. Ik begon het wel warm te krijgen eigenlijk![]()
Ik heb een signaaltje afgegeven aan haar, maar ze pikte het niet echt goed op geloof ik. Ze is echt gesloten en ze geeft niets aan. Naja goed, ik kan er niet direct wat aan doen. Misschien moet ik de volgende keer daar maar eens met haar over hebben.

quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Gewoon internet flirten.Maar ik zal het hierbij laten, anders krijg je nog rare gedachten over me.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |