Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:24 schreef FourTet het volgende:
Ik heb ook maar een account gemaakt hier.
Even een korte intro:
Man, 28 jaar en absoluut geen ervaring met daten. Volgens mij is dit best vreemd en ik denk dat daar maar eens verandering in gebracht moet worden.
Verveld voor mij is dat ik in in het begin best verlegen ben/lijk. Na korte tijd is dit volledig verdwenen. Ik ben slecht in het 'verkopen' van mezelf en het typen van mooie verhalen.
Ik heb een profiel op Pepper, maar zit er aan te denken om misschien ergens anders ook een profiel aan te maken. Ik moet alleen nog even kijken waar ik dat het best kan gaan doen. Het mooie aan Pepper voor mij is dat ik niet een uitgebreid verhaal hoef te typen en mensen toch een indruk kunnen krijgen van wat ik leuk vind enzo.
Mocht iemand tips, vragen o.i.d. hebben dan hoor ik het wel
Goede vraag. Ik ga niet vaak uit ofzo, en als ik uit ga dan maak ik niet zo makkelijk contact met mensen die ik niet ken. Ik heb wel relaties gehad, maar daar ging geen daten aan vooraf ofzo.quote:
Ahh oké, ik leidde daaruit af dat je ook geen relaties hebt gehad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:29 schreef FourTet het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik ga niet vaak uit ofzo, en als ik uit ga dan maak ik niet zo makkelijk contact met mensen die ik niet ken. Ik heb wel relaties gehad, maar daar ging geen daten aan vooraf ofzo.
Dan nog was dat niet zó gek geweest. Tot voor kort had ik geen enkele relatie-ervaring, terwijl ik wel gedate had, en ik heb nog twee jaar meer op de teller staanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oké, ik leidde daaruit af dat je ook geen relaties hebt gehad.
Hier een beetje hetzelfde. Oh het komt vooral door een gebrek aan zlefvertrouwenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan nog was dat niet zó gek geweest. Tot voor kort had ik geen enkele relatie-ervaring, terwijl ik wel gedate had, en ik heb nog twee jaar meer op de teller staan
Nou ja, wel lichtelijk gek, wellicht, maar je snapt mijn punt hopelijk wel
Daar heb ik ook wel last van ben ik bang.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een beetje hetzelfde. Oh het komt vooral door een gebrek aan zlefvertrouwen
Dat is ook ook moeilijk om uitstralen dat je zelfverzekerd overkomt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:43 schreef FourTet het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel last van ben ik bang.
Je moet het dan ook voelen he, werkt veel beter als je lekker in je vel zitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook ook moeilijk om uitstralen dat je zelfverzekerd overkomt.
Inderdaad en dat is wel een probleem bij mij. Het gaat beter dan een aantal jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je moet het dan ook voelen he, werkt veel beter als je lekker in je vel zit
Dat is mooi! Door veel oefenen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad en dat is wel een probleem bij mij. Het gaat beter dan een aantal jaar geleden.
Ja, en problemen uit het verleden een plek leren gevenquote:
Ah, succes.. Keep us postedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en problemen uit het verleden een plek leren geven
Oh leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:28 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ah, succes.. Keep us posted![]()
Zelf niet zo veel meer gedate.. een vervolgdate op een terrasje en een chocolade/trappist date met D.
Meen je dit?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
Geen date ofzo maar wel leuk contact via Okcupid met een jonge dame uit Polen.
Ze komt uit Polen niet Afrika of Aziëquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:33 schreef Morera het volgende:
[..]
Meen je dit?![]()
Die vraagt binnen de kortste keren om geld voor haar ticket om je op te zoeken en heeft het dan vervolgens opgemaakt aan problemen met haar familie, om vervolgens om nieuw geld te vragen zodat ze je nu eeeecht kan opzoeken. U bent gewaarschuwd
Je ben duidelijk niet op de hoogte, nouja je bent gewaarschuwdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze komt uit Polen niet Afrika of Azië
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef Morera het volgende:
[..]
Je ben duidelijk niet op de hoogte, nouja je bent gewaarschuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |