Haha oh god jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:03 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Aha het is nog een jong ventje.
Zuipen, ja daar kan ik ook wel wat van hoor. Toch Miauw? Lekker wijntje!
denk wel voldoening als je ziet dat je kids het goed doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze last opleveren maar ik ben gehecht aan mijn vrijheid.
En ik vraag me af of je er altijd meer voor terug krijgt, soms is dat gewoon echt niet zo.
Met het woord is niks mis en ook niet met het doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Wat is er mis met het woord squatten?
Ik geloof dat ik het niet snap, sorry
Ja toen liet jij mij zien wat Fok was. Nou ja even snel dan. Ik was zo aangeschoten, dat ik er geen bal van snapte! Maar die avond was echt erg!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha oh god ja![]()
De laatste keer duurde het twee dagen voor ik weer een beetje rechtuit kon kijken![]()
Snel weer doen
En als het probleemkinderen worden? En iedereen het beter lijkt te weten dan jij als ouder?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
denk wel voldoening als je ziet dat je kids het goed doen.
Maar ok voor mij is dit gissen net zo goed als voor jou.
Ja dat weet ik, daarom doe ik het ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed voor je kont:
[ afbeelding ]
Niet iedereen doet het goed, zowel aan ouder- als aan kind-kant.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
denk wel voldoening als je ziet dat je kids het goed doen.
Maar ok voor mij is dit gissen net zo goed als voor jou.
Pics van je kontquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:07 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, daarom doe ik het ook
Sorry, ik post hier sinds vandaagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
Met het woord is niks mis en ook niet met het doen.
Maar dat dit steeds terug komt hier wordt ik moe van.
Als of het het allerheiligste is als je squat...
Niet alles zeggen wat ik je verteld heb hèquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:07 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja toen liet jij mij zien wat Fok was. Nou ja even snel dan. Ik was zo aangeschoten, dat ik er geen bal van snapte! Maar die avond was echt erg!
Maar je had wel gelijk, tot nu toe wel leuke mensen hier
yep maar dat ligt meer aan de ouders als aan de kinderen als het zo gaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als het probleemkinderen worden? En iedereen het beter lijkt te weten dan jij als ouder?
Dan is het niet zo leuk denk ik.
Nee ik hou mijn mondquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet alles zeggen wat ik je verteld heb hè
Dat is echt niet altijd zoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
yep maar dat ligt meer aan de ouders als aan de kinderen als het zo gaat.
Dan moet ik prive maar meten met jouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Sorry ik hou Prive en Internet gescheiden ivm mijn werk
ok wanneer spreken we af?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet iedereen doet het goed, zowel aan ouder- als aan kind-kant.
Tja, misschien moet ik kinderen en gezinsleven meer romantiseren, dan laat ik me bezwangeren door de eerste de beste
Ik geloof dat mijn vriend dat niet gaat waarderenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik prive maar meten met jou
Ah, het was de schuld van mijn ouders dat ik een kutkind was dat van meerdere scholen verwijderd werd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
yep maar dat ligt meer aan de ouders als aan de kinderen als het zo gaat.
oehh vertel ons alsjeblieft meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |