ah ok minderquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ten eerste zou het zo makkelijk niet gaan vanwege een probleem met mijn cyclus, zegmaar.
Ten tweede heeft mijn vader me iets meegegeven dat mijn kinderen niet hoeven te krijgen.
Ok waarom liever niet? Je vindt sporten niks?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
nee!
Of tewel liever niet maar mag wel volgens de regels.
Het intresseerd mij alleen niks, lees er wel overheen
Hij moet ook nog studeren en zuipen he.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:00 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Grapjas. Maar fitness is je leven dus?
waarom wordt je dan precies moe?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
33.
Ik kan heus die verantwoordelijkheid wel nemen, dat is niet altijd leeftijdgebonden, maar wil ik het is de vraag. Als ik sommige vrienden met hun kinderen in de weer zie word ik zelf ook moe
Ik kan niet wachten totdat ik mn zaadjes daarop mag loslatenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb heb hem bekeken en hij is echt te fout
Nee, dat weet ik toch al tijden. En zo fantastisch lijkt kinderen krijgen me nu ook weer niet, ik zit al een halfjaar opgescheept met zwangere mensen om me heen, het lijkt me afschuwelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
ah ok minder![]()
Zit je daar dan ook niet echt mee nu?
Ja zal hem binnenkort eens inscannenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat ik mn zaadjes daarop mag loslaten
Totaal nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:00 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Grapjas. Maar fitness is je leven dus?
niks is een groot woord maar heb er niks mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:00 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ok waarom liever niet? Je vindt sporten niks?
Aha het is nog een jong ventje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij moet ook nog studeren en zuipen he.
Kreequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
niks is een groot woord maar heb er niks mee.
En steeds dat woord squatten whatever, nee heb er echt niks mee.
Maar jullie mogen er best over praten ook hier ik lees er een beetje overheen dan omdat het me gewoon echt niet boeit.
Ow dat valt wel mee ja. Nee omdat je zoveel vragen over squatten had enzoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Totaal niet
2/3 keer per week maar goed je moet wat om in opperste hosselconditie te blijven. Ik doe het momenteel meer om wat kracht erbij te krijgen voor american football
Ik denk dat je je hier erg in vergist totdat je weet hoe het is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik toch al tijden. En zo fantastisch lijkt kinderen krijgen me nu ook weer niet, ik zit al een halfjaar opgescheept met zwangere mensen om me heen, het lijkt me afschuwelijk
Ik zweer sinds dat ik squat is mijn swag verduizendvoudigtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
Maar jullie mogen er best over praten ook hier ik lees er een beetje overheen dan omdat het me gewoon echt niet boeit.
Ik vind niet dat ze last opleveren maar ik ben gehecht aan mijn vrijheid.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
waarom wordt je dan precies moe?
Snap best wel dat die kindertjes een hoop last op leveren.
Maar eigenlijk denk ik dat je er meer voor terug krijgt uiteindelijk.
Wat is er mis met het woord squatten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
Als je zegt dat je fitnest vraag ik of je squat jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ow dat valt wel mee ja. Nee omdat je zoveel vragen over squatten had enzo
En dat is speciaal... omdat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je zegt dat je fitnest vraag ik of je squat ja
Hoe moet dat?quote:
Ik word omringd door jonge moeders, dus ik vermoed dat ik er wel behoorlijk betrouwbare indrukken van heb gekregen hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hier erg in vergist totdat je weet hoe het is.
Maarja ben maar man
Weet het ook niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |