haha je hoeft je echt niet te verontschuldigen.quote:
Oke dan ook geen tips om squattenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn vriend dat niet gaat waarderen
ojeee waar help je dat meisje toch in?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet alles zeggen wat ik je verteld heb hè
Aha ok, ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef kree het volgende:
[..]
haha je hoeft je echt niet te verontschuldigen.
Dit is meer een lopend verhaal al langer (squat)
gewoon eerlijk zijn en doe je ook.
Waardeer ik meer ipv slap gelul iig
Ga je mij dronken voeren jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je langskomt laat ik je weten hoe het was
Oh die zou ik ook niet achter me aan willenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn vriend dat niet gaat waarderen
Met een stroomschemaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
ojeee waar help je dat meisje toch in?
Heb je verteld hoe het hier af en toe gaat?
quote:
wacht effe ken je verhaal niet heeeej.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, het was de schuld van mijn ouders dat ik een kutkind was dat van meerdere scholen verwijderd werd.
kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:11 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Aha ok, ik zal het niet meer doen.
Maar jullie hebben het dus over van alles en nog wat hier?
Niet meteen bij de 1e date tochquote:
alsof het serieus isquote:
Doekje met chloroform is beter?quote:
Watquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee natuurlijk. Dat is de appelsap en thee-date
Gast ik weet die keer dat je mij geGHB'd hebt. Volgens mij zaten jullie met zijn 3en in mijn kont. Ik moest bloed poepen de volgende dag manquote:
GHB thee kan ook bestquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Dat is wel meteen het andere uiterste
GHB is zó 2001quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Miauw wil ook gewoon geGHB'd worden. Ga dan gewoon neuken, kan zij ook nog een beetje genieten
Ik wil wel even een warme appelsap voor inschenkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee natuurlijk. Dat is de appelsap en thee-date
Hij is een beetje TE gespierd zeker?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die zou ik ook niet achter me aan willen![]()
Of juist wel
Met mannen is het andersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast ik weet die keer dat je mij geGHB'd hebt. Volgens mij zaten jullie met zijn 3en in mijn kont. Ik moest bloed poepen de volgende dag man
En Ganzenbord. Dat stelde je zelf voorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Dat is wel meteen het andere uiterste
Ik drink theequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil wel even een warme appelsap voor inschenken
Oh je hebt het nu over da snuggy gebeuren?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En Ganzenbord. Dat stelde je zelf voor
En dat algemeen klopt dus niet. Bij heel veel mensen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
wacht effe ken je verhaal niet heeeej.
Ging niet over jou maar meer algemeen.
Hij squat ook?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Hij is een beetje TE gespierd zeker?
Haha jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Hij is een beetje TE gespierd zeker?
Snuggy, zeeslag? Daar heb ík het met jou nooit over gehad hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh je hebt het nu over da snuggy gebeuren?
Maar dat was met zeeslag
Ja dat weet ik nogquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:17 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Hahaha ja door hem ben ik gaan fitnessen.
Oh dan was het met iemand andersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Snuggy, zeeslag? Daar heb ík het met jou nooit over gehad hoor
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nogmeteen ook heel fanatiek enzo
Miauw dat lijkt mij gezellig thee en ganzenbordquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het met jou ook niet over thee of ganzenbord gehad want ik haat thee
Wil je er ook een koekje bij?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Miauw dat lijkt mij gezellig thee en ganzenbord
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Miauw dat lijkt mij gezellig thee en ganzenbord
Ja lekker, doe je ook mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |