Zou kunnen jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar je zou best je eigen handeltje kunnen beginnen (in legale zaken dan hè) volgens mij kun jij dat heel goed
Oh shitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:00 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja Miauw verteld mij nog wel eens wat
Zou ik ook zeggenquote:
Whutquote:
Hell fuckin' yeahquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een omgeving met lekkere ijsjes en aardbeien
Ook die gaan jou niets aanquote:
Wat heb je gezegd danquote:
Ja maar dat was een andere CR7, deze heet Chris Rutgers en is 7, niet zo heel gek tochquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
Flips! Wat las ik nou laatst, heb je CR7 de deur gewezen?
Letterlijk en figuurlijk, wel ja. Zijn poster hangt ook niet meer aan mijn deur.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
Flips! Wat las ik nou laatst, heb je CR7 de deur gewezen?
watquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk, wel ja. Zijn poster hangt ook niet meer aan mijn deur.
Dat wijfman voetbalmietjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:07 schreef Larisssa het volgende:
Ronaldo is toch homo? Die zou ik dan ook de deur wijzen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat was een andere CR7, deze heet Chris Rutgers en is 7, niet zo heel gek toch
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk, wel ja. Zijn poster hangt ook niet meer aan mijn deur.
Serieus man, ik had een poster van hem aan de deur, al zo een jaar of 6quote:
Nee ik werd afgezeken in dit topic en toen dacht ik misschien wel handiger als ik beetje op groei enzoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]Wat is er gebeurd? Hij begon je te stalken? Hele tijd naar je staren?
Ben je serieus of wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Serieus man, ik had een poster van hem aan de deur, al zo een jaar of 6
[..]
Nee ik werd afgezeken in dit topic en toen dacht ik misschien wel handiger als ik beetje op groei enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |