is ook volkomen terecht hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:22 schreef the_critic het volgende:
was al bij begin van tour helder... zodra vrouw zou gaan bevallen zou ie eerste auto/vliegtuig/helicopter naar huis nemen (En niet meer dan logisch lijkt me)
Na het 1 uur Journaal. Dus rond 13.30quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:17 schreef BlaZ het volgende:
Wanneer begint de uitzending op Sporza, ik begin me al weer flink te irriteren met de NOS
Snap ik ook niet. Je maakt misschien juist wel wat kapot nu door gewoon door te gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:44 schreef BlaZ het volgende:
Waarom stapt Gesink in godsnaam niet gewoon af als het niet gaat.
Hoop doet leven?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:44 schreef BlaZ het volgende:
Waarom stapt Gesink in godsnaam niet gewoon af als het niet gaat.
Ik denk meer de druk uit de ploeg en de sponsor. Je moet uitrijden want wie weet wat er op een dag gebeurt.quote:
Ik had de hoop dat hij zou herstellen maar als dit geen lekke band was, dan ben ik het volledig met je eensquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk meer de druk uit de ploeg en de sponsor. Je moet uitrijden want wie weet wat er op een dag gebeurt.
Ik vind het ook belachelijk. Stap gewoon af Robert.
Je zag het ook. Hij zat zo houterig op de fiets.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:04 schreef BlaZ het volgende:
Mollema nog dramatischer, bij Sporza vertelde een verslaggever dat Mollema de eerste was die moest lossen![]()
Dan mag ik hopen dat hij gewoon buiten tijd finished
Hij zat ook als laatste met van Hummel , dan was hij waarschijnlijk toch niet op tijd binnen gekomen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:33 schreef TheArt het volgende:
Gelukkig, ze zijn bij Mollema eindelijk verstandig geweest.
Lijkt me sterk, hij twijfelt vooral of hij vandaag wel moet uitrijden lijkt me. Net of hij al over morgen denkt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef Joene het volgende:
Hoor net dat Gesink ook twijfelt om morgen nog weer op te stappen.
Ze zeiden het toch echt op tv.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hij twijfelt vooral of hij vandaag wel moet uitrijden lijkt me. Net of hij al over morgen denkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |