Ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je een abo voor hebben toch?
Nee, dat zit er niet bij inbegrepen. Je mag wel in het abo only forum.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:32 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Mag je met een abo ook bij Danny thuis komen?
Ah, oke.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:34 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee, dat zit er niet bij inbegrepen. Je mag wel in het abo only forum.
Ik kom er al een jaar niet meer geloof ikquote:
Kan het me levendig voorstellen, het gekrijs van kinderen doet mij ook gewoon fysiek pijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:58 schreef Specularium het volgende:
Jij wilt oordoppen om minder last te hebben van je kinderen?
Ik heb ze dan ook (nog) nietquote:
Ik krijg binnenkort 2 jonge, piepende kittens. Gister uitgezocht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb ze dan ook (nog) niet
Voorlopig houd ik het bij mijn ratten, die maken minder herrie.
Ik gebruik zelf geen oordoppen, als ik minder prikkels wil zet ik een koptelefoon op met muziek. Dat helpt voor mij iig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:52 schreef Riddler86 het volgende:
Ik heb herriestoppers.
Gebruiken jullie ze om minder prikkels binnen te krijgen?
Ja voor rust en voor het slapen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:52 schreef Riddler86 het volgende:
Ik heb herriestoppers.
Gebruiken jullie ze om minder prikkels binnen te krijgen?
Ligt er maar net aan wat je wil dempen natuurlijk, als puur het aantal db het probleem is werkt het goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Oordoppen helpen geen zak. Er is geen een soort te koop die laag frequent geluid dempt
Niet in de randstad wonen helpt al een hoopquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
En verder is het veel te dicht bevolkt. Geen wonder dat mensen knetter worden .
Ik heb er wel baat bij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Oordoppen helpen geen zak. Er is geen een soort te koop die laag frequent geluid dempt
Jawel, die Alpine's.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Het zal wel iets schelen als het gaat om frequenties voornamelijk boven de 500 hertz. Zeg maar spraak en alles wat daar boven ligt. Contactgeluiden zijn vrijwel niet te dempen, omdat de lage frequenties overal door heen gaan (komt door gigagolflenge)quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je wil dempen natuurlijk, als puur het aantal db het probleem is werkt het goed.
[..]
Niet in de randstad wonen helpt al een hoop
Ah. 's Nachts heb ik ook oordoppen in. Woon opzich in een rustige straat, wel in het centrum van een middelgrote stad, maar gelukkig niet in het uitgaansgedeelte. Toch vind ik het lekker om 's nachts oordoppen in te hebbenquote:
Ik weet pas sinds kort dat ik ass heb en had voor die tijd al 2 kinderen. Ik vind je reactie erg kort door de bocht eerlijk gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |