Omdat we stiekem toch geen robots zijn, zie antwoord C2B.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Waarom trek ik het me zo aan/ raakt het me zo?
Bedankt man!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Omdat we stiekem toch geen robots zijn, zie antwoord C2B.
Ik ken het gevoel zo hard jongen.. iedereen wel. De vraag is, hebben wij er meer last van? Daar durf ik geen antwoord op te geven.
Acceptatie is de sleutel. Je begint al goed met te beseffen dat je het al had kunnen weten..
Je hebt een leuke tijd gehad, ervaring, lesje, that's life. Volgende stap is doorgaan met zijn wie je bent, een prima vent, en je komt vast wel weer iemand tegen.
Huh? Hoe bedoel je die edit?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:17 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Bedankt man!dit waardeer ik.
Edit: Humor! nu doen alsof er niks gebeurt isValt verder niet op hoor.
Het zit in de leeftijd (vanaf 18 jaar!). Heb (op basis van deze beperkte info) het idee dat er veel studenten op die school zitten (niks mee mee natuurlijk!). Collega van mij heeft twee weken cursus gevolgd bij Accord Langues, de meest bekende taalschool in Parijs.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:29 schreef robuust89 het volgende:
[ afbeelding ]
Had het kunnen weten dat ze iemand anders tegenkomt daar, was ook niet echt handig om zo verkikkerd op dr te zijn. Achja.
Weer wat geleerd.
Nee had er wel over nagedacht om te gaanquote:Op donderdag 12 juli 2012 06:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Tijn, ga je vanavond toevallig ook naar Ministry?
Dat het het laatste is wat je wil horen maakt het nog geen slecht adviesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Slechte 'motivational', want dat is wel het laatste dat je wilt horen.
Eerste uur was een beetje 'meh' toffe visuals, band (en vooral Al) was in topvorm maar alleen maar nieuw werk. Tweede uur was het oud werk met N.W.O., Psalm 69, Thieves, Just One Fix en So What.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee had er wel over nagedacht om te gaan
Misschien toen je jonger was dat je gewoon meer kon verdragen je hebt sowieso minder zorgen als je kind bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Ik snap het niet.
Waarom kan ik niet gewoon zijn zoals vroeger,
een bijbaan, school en gewoon thuis nog kunnen leven.
Dat lukt nu allemaal niet.
Mijn hoofd zit zo vol
Ik kan niet eens thuis zijn, dat word me al te veel
Het klopt ook wel, maar als iets net fout is gegaan kun je hier niks mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat het het laatste is wat je wil horen maakt het nog geen slecht advies
Zeker wel, en de later toegevoegde tekst bewijst dat ook. Er is ook een liedje over die het haarfijn kan uitleggen. Vorige topic nog gepost. Hard maar waar, het hoort er ook bij. Liefdesverdriet gaat niet in 1 dag over, maar je hoeft er ook geen eeuwigheid of moordkuil van te maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het klopt ook wel, maar als iets net fout is gegaan kun je hier niks mee.
Aan je leeftijd zal het niet liggen. Zijn er andere dingen tussendoor gekomen? Misschien moeilijke momenten of dingen die niet wilden lukken bijvoorbeeld. Het kan ook aan het weer liggen. Een teveel aan prikkels (dat je hoofd zo vol zit) is een van de kernsymptomen van autisme. Onzekerheid kan hierbij een rol spelen; daarom gaan veel mensen met ASS ook niet op vakantie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Ik snap het niet.
Waarom kan ik niet gewoon zijn zoals vroeger,
een bijbaan, school en gewoon thuis nog kunnen leven.
Dat lukt nu allemaal niet.
Mijn hoofd zit zo vol
Ik kan niet eens thuis zijn, dat word me al te veel
Waarom heb jij trouwens zo'n sippe PI?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het klopt ook wel, maar als iets net fout is gegaan kun je hier niks mee.
Maar wel wel waar...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Het leven gaat niet altijd over rozen, maar dat is ook zo'n dooddoener.
Nee, lieverd.quote:
Scherp +1quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, lieverd.
2 x wel = wel 2 x niet = ook wel. (een dubbele ontkenning is een bevestiging.)
Nee, helemaal niks tussendoor gekomen,quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Aan je leeftijd zal het niet liggen. Zijn er andere dingen tussendoor gekomen? Misschien moeilijke momenten of dingen die niet wilden lukken bijvoorbeeld. Het kan ook aan het weer liggen. Een teveel aan prikkels (dat je hoofd zo vol zit) is een van de kernsymptomen van autisme. Onzekerheid kan hierbij een rol spelen; daarom gaan veel mensen met ASS ook niet op vakantie.
Het leven gaat niet altijd over rozen, maar dat is ook zo'n dooddoener. Waarom is thuis zijn al te veel?
Is standaard.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:35 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens zo'n sippe PI?
.
Ik ben er nog voor gewaarschuwd dat ik niet naar de diagnose moest gaan leven.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:43 schreef Frank_NL het volgende:
Autisme is gewoon een selffullfilling prophecy
Er kunnen wat puzzelstukjes op hun plek vallen, en dat was het dan.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:05 schreef Frank_NL het volgende:
En bovendien, wat heb ik aan zo'n diagnose.
Geen ruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |