Waarom mag je die opleiding niet doen, gaat het misschien om een studie met onvoldoende toekomstperspectief?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:24 schreef summer2bird het volgende:
Hm.
Ik mag een opleiding niet doen van mijn ouders.
Mijn hoofd zit zo vol en het is zo warm.
Bah.
Ik zie het gewoon niet zitten om een heel stressvol jaar aan te gaan.
Welk grietje?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:53 schreef robuust89 het volgende:
Ik zie geen beren op de weg, nee, fucking Tyrannosaurussen!
En ja, dat is onhandig
Om een update te geven over dat grietje, shit is nog steeds aan! Als je dacht dat aantrekkingskracht genereren in het echt moeilijk is, dan heb je dat nog niet gedaan met berichten
Het canadese grietje dat in parijs ontmoet hebquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welk grietje?
Had vandaag een vrije dag, lekker uitrusten dus.
RPG Jonguh!! Recht in zun bakkes!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:53 schreef robuust89 het volgende:
Ik zie geen beren op de weg, nee, fucking Tyrannosaurussen!
En ja, dat is onhandig
Die je had gezoend? Leuk dat je daar contact mee hebt!quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Het canadese grietje dat in parijs ontmoet heb
Dagjes weg is ook niet verkeerd. Pretpark, wandeling of ga je een stad bezoeken?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:53 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Ik zit zelf niet op facebook. Maar merk wel dat het bijvoorbeeld hier op Fok! een stuk rustiger is. Ik ga al enkele jaren niet op vakantie, maar ga weleens dagjes weg. Wat ik ook leuk kan vinden. Denk dat er binnenkort ( binnen 1 a 2 jaar ) er wel weer een vakantie aan zit te komen.
Ik denk dat het in een stad het sociaal soms wel wat makkelijker is, zeker qua wonen. Daar ben ik het wel met je eens. Thuis wil ik in ieder geval niet teveel sociale prikkels. Een praatje maken met de buren is voor veel mensen leuk, maar voor mij kan het net de laatste druppel zijn na een dag elders sociaal te "moeten" zijn.
Heb je een leuke vakantie?
Nee, ik word alleen wel altijd erg afwezig in de volle zon, in mezelf gekeerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef chappie88 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook problemen met jullie ogen?Zoals slecht tegen fel licht kunnen,felle kleuren
en ruis in je beeld zien(Visual Snow)?
Stellen hebben het gewoon veel gemakkelijker dan alleenstaanden. Ze krijgen veel meer bezoek. Stellen komen niet bij alleenstaanden, ze lijken wel persona non-grata.quote:
Dat is echt niet waar. Dat ligt aan jezelf als persoon, niet aan je vrijgezel zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Stellen hebben het gewoon veel gemakkelijker dan alleenstaanden. Ze krijgen veel meer bezoek. Stellen komen niet bij alleenstaanden, ze lijken wel persona non-grata.
Nou ja, met stellen gaat bezoek veel automatischer hoor. Zeker als ze geen ASS hebben. Een vrijgezelle ASS-er is in sociaal opzicht rijp voor de Roteb en gedoemd tot sociale isolatiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar. Dat ligt aan jezelf als persoon, niet aan je vrijgezel zijn.
Onzin, met zo'n zelfdestructieve houding wordt het een self-fulfilling prophecy.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een vrijgezelle ASS-er is in sociaal opzicht rijp voor de Roteb en gedoemd tot sociale isolatie
Er zijn wel meer mensen vrijgezel, ga daar dan op bezoek in plaats van bij de stellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, met stellen gaat bezoek veel automatischer hoor. Zeker als ze geen ASS hebben. Een vrijgezelle ASS-er is in sociaal opzicht rijp voor de Roteb en gedoemd tot sociale isolatie
Ik wel. Met mijn linkeroog zie ik vrij normaal maar met mijn rechter zie ik veel van die zwevende dingetjes, floaters zijn dat volgens mij, en lichtflitsjes. Ik kan met dat oog ook veel minder hebben qua licht.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef chappie88 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook problemen met jullie ogen?Zoals slecht tegen fel licht kunnen,felle kleuren
en ruis in je beeld zien(Visual Snow)?
Stellen bezoeken vaker stelletjes, ook omdat ze vaak meer gemeenschappelijk hebben (bijvoorbeeld kinderen). Als alleenstaande moet je er wat meer voor doen om sociaal te integreren. Er zijn ook andere manieren om contact te maken, bijvoorbeeld verenigingen. Er bestaan reizen voor alleenstaanden, maar als je een partner hebt, is de drempel om op vakantie te gaan wel lager. Ook weekendjes weg, dat merk ik bij collegas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Stellen hebben het gewoon veel gemakkelijker dan alleenstaanden. Ze krijgen veel meer bezoek. Stellen komen niet bij alleenstaanden, ze lijken wel persona non-grata.
Ik kwam als alleenstaande bij vrijwel alleen maar stellen op visite, alleen als je ergens naartoe gaat is het relaxed om een even aantal te hebben. Als ze niet bij jou komen als alleenstaande ligt dat echt niet aan het feit dat je in je uppie zitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor dat laatste moeten ze je vragen, en iedereen is alleen druk met zichzelf. Het is een stellensamenleving en die vragen alleen maar stellen, die overal aan moeten voldoen (standaarplaatje werk, sociaal leven etc. etc.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Stellen bezoeken vaker stelletjes, ook omdat ze vaak meer gemeenschappelijk hebben (bijvoorbeeld kinderen). Als alleenstaande moet je er wat meer voor doen om sociaal te integreren. Er zijn ook andere manieren om contact te maken, bijvoorbeeld verenigingen. Er bestaan reizen voor alleenstaanden, maar als je een partner hebt, is de drempel om op vakantie te gaan wel lager. Ook weekendjes weg, dat merk ik bij collegas.
Ga je weleens op bezoek bij mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |