abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2012 @ 20:31:14 #251
297051 schaal_9
Caissière B
pi_114655447
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:24 schreef summer2bird het volgende:
Hm.
Ik mag een opleiding niet doen van mijn ouders.
Mijn hoofd zit zo vol en het is zo warm.
Bah.
Ik zie het gewoon niet zitten om een heel stressvol jaar aan te gaan.
Waarom mag je die opleiding niet doen, gaat het misschien om een studie met onvoldoende toekomstperspectief?
Hier is het ook vrij warm. Wilde gaan zwemmen, maar het sportbad blijkt nog dicht te zijn. Dus ik kom net van een koude kermis thuis!

Afgelopen maandag weer terug van drie weken Zuid-Frankrijk. Heb alweer zin om weer naar Aix-en-Provence te gaan.
Morgen nog vrij *O*
Ik heb mijn vakantie wegens het mooie weer met een dag verlengd. Dat kan bij mijn werkgever...
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_114659320
Ik zie geen beren op de weg, nee, fucking Tyrannosaurussen! _O_

En ja, dat is onhandig :')

Om een update te geven over dat grietje, shit is nog steeds aan! Als je dacht dat aantrekkingskracht genereren in het echt moeilijk is, dan wil je niet weten hoe dat is met berichten :') Ook dat interpreteren van dingen... ach, laat maar :P

[ Bericht 23% gewijzigd door robuust89 op 25-07-2012 22:05:28 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_114659819
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:53 schreef robuust89 het volgende:

Om een update te geven over dat grietje, shit is nog steeds aan! Als je dacht dat aantrekkingskracht genereren in het echt moeilijk is, dan heb je dat nog niet gedaan met berichten :')
Welk grietje?

Had vandaag een vrije dag, lekker uitrusten dus.
Children of the night. What music they make.
pi_114659838
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Welk grietje?

Had vandaag een vrije dag, lekker uitrusten dus.
Het canadese grietje dat in parijs ontmoet heb :P
pi_114699855
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:53 schreef robuust89 het volgende:

RPG Jonguh!! Recht in zun bakkes!
-weg-
pi_114701626
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Het canadese grietje dat in parijs ontmoet heb :P
Die je had gezoend? Leuk dat je daar contact mee hebt!
Children of the night. What music they make.
  donderdag 26 juli 2012 @ 23:37:50 #257
297051 schaal_9
Caissière B
pi_114701927
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:53 schreef Riddler86 het volgende:

[..]

Ik zit zelf niet op facebook. Maar merk wel dat het bijvoorbeeld hier op Fok! een stuk rustiger is. Ik ga al enkele jaren niet op vakantie, maar ga weleens dagjes weg. Wat ik ook leuk kan vinden. Denk dat er binnenkort ( binnen 1 a 2 jaar ) er wel weer een vakantie aan zit te komen. :)

Ik denk dat het in een stad het sociaal soms wel wat makkelijker is, zeker qua wonen. Daar ben ik het wel met je eens. Thuis wil ik in ieder geval niet teveel sociale prikkels. Een praatje maken met de buren is voor veel mensen leuk, maar voor mij kan het net de laatste druppel zijn na een dag elders sociaal te "moeten" zijn.

Heb je een leuke vakantie?
Dagjes weg is ook niet verkeerd. Pretpark, wandeling of ga je een stad bezoeken?
Ben zelf ook een aantal jaren niet geweest, om een heel vervelende reden.

Ik heb een uitstekende vakantie gehad, misschien wel de beste in jaren. Twee weken cursus Frans gevolgd en 8 dagen bij mijn ouders. Bijkomend voordeel van een talencursus: alleen reizen is vrij gebruikelijk. Ik heb niet zo veel van de stad gezien. Het vakantiegevoel was dan vooral het warme, zonnige weer en de prachtige taal. Fransen zijn trots op hun land en tradities en dat komt tot uitdrukking in de taal. Wel een excursie gemaakt naar een meer (bij Moustiers Ste. Marie) en de nabijgelegen lavendelvelden (Valensole).
Eenmaal terug op Schiphol was alles weer in het Engels. Nederlandse bebording ontbreekt meestal 8)7

Dat gevoel van nog een praatje maken, snap ik. Dat je je bijna verplicht voelt om nog een gesprekje aan te gaan: dat is minder prettig. In een klein dorp (ook waar mijn ouders wonen) houdt iedereen elkaar bij wijze van spreken in de gaten.

Volgend jaar weer Frankrijk *O*
pi_114709581
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:58 schreef Auti het volgende:

[..]

RPG Jonguh!! Recht in zun bakkes!
:D
pi_114711556
Hebben jullie eigenlijk ook problemen met jullie ogen?Zoals slecht tegen fel licht kunnen,felle kleuren
en ruis in je beeld zien(Visual Snow)?
pi_114711626
Fel licht, ja! Ik loop met dit weer veel met mn zonnebril op
Fake it till you make it...
  zaterdag 28 juli 2012 @ 17:33:59 #261
297051 schaal_9
Caissière B
pi_114771035
Probleem met te sterk zonlicht opgelost :)
pi_114776420
Vanmorgen helemaal van de leg, zoveel tegelijk waar ik even helemaal niks mee kon dat ik me ontzettend onrustig heb gevoeld :{. Kostte in elk geval een partij energie allemaal, dus heb ook maar even liggen bijtanken...
Fake it till you make it...
pi_114776628
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef chappie88 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook problemen met jullie ogen?Zoals slecht tegen fel licht kunnen,felle kleuren
Nee, ik word alleen wel altijd erg afwezig in de volle zon, in mezelf gekeerd.
pi_114777476
Paartjessamenleving. :N
pi_114777499
Wat?
pi_114777573
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:07 schreef Specularium het volgende:
Wat?
Stellen hebben het gewoon veel gemakkelijker dan alleenstaanden. Ze krijgen veel meer bezoek. Stellen komen niet bij alleenstaanden, ze lijken wel persona non-grata.
pi_114777922
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Stellen hebben het gewoon veel gemakkelijker dan alleenstaanden. Ze krijgen veel meer bezoek. Stellen komen niet bij alleenstaanden, ze lijken wel persona non-grata.
Dat is echt niet waar. Dat ligt aan jezelf als persoon, niet aan je vrijgezel zijn.
pi_114778088
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is echt niet waar. Dat ligt aan jezelf als persoon, niet aan je vrijgezel zijn.
Nou ja, met stellen gaat bezoek veel automatischer hoor. Zeker als ze geen ASS hebben. Een vrijgezelle ASS-er is in sociaal opzicht rijp voor de Roteb en gedoemd tot sociale isolatie :')
pi_114778358
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Een vrijgezelle ASS-er is in sociaal opzicht rijp voor de Roteb en gedoemd tot sociale isolatie :')
Onzin, met zo'n zelfdestructieve houding wordt het een self-fulfilling prophecy.

Het is gewoon helemaal niet leuk om in je eentje bij een stel op bezoek te gaan, of het moet familie zijn.
pi_114780309
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nou ja, met stellen gaat bezoek veel automatischer hoor. Zeker als ze geen ASS hebben. Een vrijgezelle ASS-er is in sociaal opzicht rijp voor de Roteb en gedoemd tot sociale isolatie :')
Er zijn wel meer mensen vrijgezel, ga daar dan op bezoek in plaats van bij de stellen.
pi_114780468
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef chappie88 het volgende:
Ik wel. Met mijn linkeroog zie ik vrij normaal maar met mijn rechter zie ik veel van die zwevende dingetjes, floaters zijn dat volgens mij, en lichtflitsjes. Ik kan met dat oog ook veel minder hebben qua licht.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 22:24:38 #272
297051 schaal_9
Caissière B
pi_114781145
quote:

[..]

Stellen bezoeken vaker stelletjes, ook omdat ze vaak meer gemeenschappelijk hebben (bijvoorbeeld kinderen). Als alleenstaande moet je er wat meer voor doen om sociaal te integreren. Er zijn ook andere manieren om contact te maken, bijvoorbeeld verenigingen. Er bestaan reizen voor alleenstaanden, maar als je een partner hebt, is de drempel om op vakantie te gaan wel lager. Ook weekendjes weg, dat merk ik bij collega’s.

Ga je weleens op bezoek bij mensen?
pi_114784825
quote:

[..]

Ik kwam als alleenstaande bij vrijwel alleen maar stellen op visite, alleen als je ergens naartoe gaat is het relaxed om een even aantal te hebben. Als ze niet bij jou komen als alleenstaande ligt dat echt niet aan het feit dat je in je uppie zit ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_114786530
Eind augustus krijg ik te horen of ik een vorm van autisme zou kunnen hebben.
Ben benieuwd......
pi_114788208
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Stellen bezoeken vaker stelletjes, ook omdat ze vaak meer gemeenschappelijk hebben (bijvoorbeeld kinderen). Als alleenstaande moet je er wat meer voor doen om sociaal te integreren. Er zijn ook andere manieren om contact te maken, bijvoorbeeld verenigingen. Er bestaan reizen voor alleenstaanden, maar als je een partner hebt, is de drempel om op vakantie te gaan wel lager. Ook weekendjes weg, dat merk ik bij collega’s.

Ga je weleens op bezoek bij mensen?
Voor dat laatste moeten ze je vragen, en iedereen is alleen druk met zichzelf. Het is een stellensamenleving en die vragen alleen maar stellen, die overal aan moeten voldoen (standaarplaatje werk, sociaal leven etc. etc. :{ ( :') ) Een alleenstaande moet altijd de boer op en altijd overal achteraan. De gedachte alleen al. Kun je nagaan hoe een alleenstaande oudere moet overleven , laat staan een oudere alleenstaande met ASS. :{

De lat ligt gewoon tig meter hoger dan voor stellen. En ze hebben al gezelschap onderling. (en vreselijk alleen op elkaar gericht :') )

En nu die zondag weer, helemaal boring en gewoon niet door te komen. Om te beginnen: 0,0 TV ( alleen een overdosis kutsport, de hele zomer al en geen alternatieve programmering dus hoezo "PUBLIEKE" omroep die alleen programmeert voor de sportliefhebbers :')_! )
)

De zondag mag voor mij direct doorgezapt worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 29-07-2012 01:13:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')