Doe je ook metselen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef drumstickNL het volgende:
Als iemand mij nodig heeft op de tekkit server; mijn nummer is: 0793 205050
Dat is goed mogelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fris meidje inderdaad, vast een aangenaam koppie, maar die boezem [ afbeelding ][ afbeelding ]
Alsof ze elf of twaalf is [ afbeelding ]
En de ECHTE mannen kan het niks meer schelen. Miljardairs in ribbroekenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Swag is for boys, class is for men.
Dat is te hopen, jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze maakt het vast goed in gewilligheid gezien haar outfit.
Voor achtienjarige jongens is het een droombaan. Misschien een goeie beroepskeuze voor Vic?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ontmoette laatst een achttienjarig meidje die gynaecoloog wilde worden. Wat bezielt je dan om dat op die leeftijd te willen worden?
Maar ik weet echt wel dat borstgrootte niet uitmaakt omdat ze die klieren hoe dan ook hebben. Ik weet ook dat die dingen opzwellen tijdens zwangerschappen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Het liet een gebrek aan kennis zien, derhalve was het niet grappig.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar ik weet echt wel dat borstgrootte niet uitmaakt omdat ze die klieren hoe dan ook hebben. Ik weet ook dat die dingen opzwellen tijdens zwangerschappen.
Ik wille alleen lollig doen [ afbeelding ]
Ik denk dat Vic een stukje fijngevoeligheid daarvoor mist.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Voor achtienjarige jongens is het een droombaan. Misschien een goeie beroepskeuze voor Vic?
Class is voortaan half casualquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Swag is for boys, class is for men.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |