Squat je ook als je fitnest?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:32 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Nee die melding heb ik niet gekregen.
Ik ben Larissa, vriendin van Miauw. Ik kom uit Amsterdam en ik ben 31 jaar. Ik werk als accountmanager bij een international bedrijf.
Ik fitness 3 keer in de week en ik zit op tennis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus wat ben jij een droeftoeter zegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:34 schreef kree het volgende:
tis wel kut komt er een meid binnen van beetje mijn leeftijd, is ze alweer bezet hoor.
story of my life...
Owh dus het kan nog kapot?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:35 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja heb nu een relatie van 3 jaar. We wonen nog niet samen. Ik vind het nog wel even lekker om alleen te wonen
dank jequote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een droeftoeter zeg
Jij bent wat ouder dan mij maar ik houd wel van een OBILFquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een droeftoeter zeg
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Squat je ook als je fitnest?Zo ja, wat voor andere oefeningen doe je?
Natuurlijk squat ik, dat is goed voor je billen! Tevens doe ik ook cardio, maar belangrijk is ook dat je spieroefeningen doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Down boyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Owh dus het kan nog kapot?
Haha oeps sorry hoor
Kon het niet laten, als het lekker gaat dan moet je er gewoon mee doorgaan natuurlijk
Squat je met barbell?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:38 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Natuurlijk squat ik, dat is goed voor je billen! Tevens doe ik ook cardio, maar belangrijk is ook dat je spieroefeningen doet.
Nou dat hoop ik niet! Maar goed jij bent dus op zoek begrijp ik hier uit?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Owh dus het kan nog kapot?
Haha oeps sorry hoor
Kon het niet laten, als het lekker gaat dan moet je er gewoon mee doorgaan natuurlijk
Nou het is wel waarheid gewoon.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Kree heeft een tikkende biologische klok
Subtiel verwoord welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:38 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik niet! Maar goed jij bent dus op zoek begrijp ik hier uit?
Ja gun je het beste hoor, maakte maar een grapje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:38 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik niet! Maar goed jij bent dus op zoek begrijp ik hier uit?
Hoeveel gewicht?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja uiteraard, anders heeft het niet zoveel zin toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop ook richtig 30 en heb ook nog geen gezin hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is wel waarheid gewoon.
Loop toch ook richting 30.
En ja ben beetje jaloers op mensen die een gezinnetje hebben onderhand.
Dan moet je er werk van makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is wel waarheid gewoon.
Loop toch ook richting 30.
En ja ben beetje jaloers op mensen die een gezinnetje hebben onderhand.
zou je het ook niet willen diep van binnen? of ooit?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik loop ook richtig 30 en heb ook nog geen gezin hoor.
Drommel heeft zijn soulmate gevondenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja uiteraard, anders heeft het niet zoveel zin toch
ik probeer en faal hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan moet je er werk van makenniet met Larissa
![]()
Ooit wel, maar voorlopig nog niet hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
zou je het ook niet willen diep van binnen? of ooit?
Mijn vader werd pas vader toen hij 7 jaar ouder was dan jij nu, dus zoveel haast is er nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
zou je het ook niet willen diep van binnen? of ooit?
Ben jij nog vrijgezel?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zei al snel dat ze 'bezet vlees' is.
Dus ik snap het niet![]()
Ik zie vrouwen niet als een stuk vleesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet vragen of ze nog onbezet vlees is
ja ok dat denk ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit wel, maar voorlopig nog niet hoor.
Ik geniet nog lekker van mijn vrijheid.
Ok gelukkig maar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja gun je het beste hoor, maakte maar een grapje.
Maar ik ben op zoek ja.
Er zijn ook mensen die al overlijden als ze 30 zijn, dat soort dingen weet je nooit van tevoren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja ok dat denk ik ook wel eens.
Maar je bent 30, ok vindt een leuke meid en het wordt wat. (35 onderhand) dan ga je nog kindertjes krijgen als je dat wil en dan?
Ben je best oud met kinderen (onthoud ff dat mijn vader overleed op 56 en daar heb ik trouma's aan)
nou 7 jaar gaat snel hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vader werd pas vader toen hij 7 jaar ouder was dan jij nu, dus zoveel haast is er nu ook weer niet.
Ik vind halverwege 30 een mooie leeftijd voor kinderenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Maar je bent 30, ok vindt een leuke meid en het wordt wat. (35 onderhand) dan ga je nog kindertjes krijgen als je dat wil en dan?
Ben je best oud met kinderen (onthoud ff dat mijn vader overleed op 56 en daar heb ik trouma's aan)
Kree,hou opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou 7 jaar gaat snel hoor.
En zeker als je nog niet eens een vriendinnetje hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoeveel gewicht?Ik zit nu op 2x5 kilo, niet zoveel dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verliefd? Op vrouwen die squatten?![]()
In 7 jaar kan er enorm veel gebeuren, als je flink wat mensen ontmoet kom je in 7 jaar waarschijnlijk heel wat interessants tegenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
ach dit heb ik te vaak gehoord onderhand van iedereen ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ok gelukkig maar.
Ach genoeg vrouwen op deze wereld toch? Er zal vast wel een vrouw zijn bij wie je past
Ditquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat sta ik nog ontzettend ver af van mensen die jaloers zijn op mensen met een gezin
7 jaar gaat inderdaad snel, maar in die tijd kun je meerdere relaties gehad hebben hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom is dat moeilijk?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
ach dit heb ik te vaak gehoord onderhand van iedereen ook.
Ja vast wel, maar die vrouw vinden is moeilijk.
klopt, maar dit speelt mee bij mij gewoon.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die al overlijden als ze 30 zijn, dat soort dingen weet je nooit van tevoren.
Wat is dat nou voor kromme redeneringquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en dat geeft me nog een jaar of 7 nu voor allesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind halverwege 30 een mooie leeftijd voor kinderen
Halverwege de 40 is ook niets mis mee als man.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en dat geeft me nog een jaar of 7 nu voor alles
Nou dat vind ik wel een beetje te oud hoor voor kinderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Halverwege de 40 is ook niets mis mee als man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |