Maar, nog maar één dagje werkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was vorige week, hoewel deze week ook wel weer drukjes is. Sowieso lange dagen. Omdat ik nu 's ochtends nog fiets ook naar het station kost het me weer een half uur slaap. Vanavond dan ook pas weer pas rond 9 uur a half 10 thuis. Zo gaan de dagen rap
iddquote:
/carequote:
rechts boven wat er gepost is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef Larisssa het volgende:
Ik ben even op zoek naar het quote knopje!
Rechtsboven de betreffende post:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef Larisssa het volgende:
te laat ouwe maar oke jij had er nog een plaatje bijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Rechtsboven de betreffende post: [ afbeelding ]
Rechts bovenin de post die je wil quotenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef Larisssa het volgende:
Kom je snel een lesje volgenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:25 schreef Larisssa het volgende:
Ok dank jullie wel. Maar ik zie dat knopje niet hoor
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef Larisssa het volgende:
Nu heb je waarschijnlijk de quote alert aangezetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:26 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, ik moest bij settings wat vinkjes zetten
owh te laatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:26 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu heb je waarschijnlijk de quote alert aangezet
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu heb je waarschijnlijk de quote alert aangezet
Heb je het nog aan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:26 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Waar een melding? In mijn email?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je net een melding gekregen dat je gequote bent?
Ik ontken allesquote:
Rechtsonderin je scherm.quote:
Ja het is best makkelijk ook, zodra je het door hebt. Maar je kunt al quoten, je hebt de smilies, als je in je settings nou ook quote alert weer uit zet dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef Larisssa het volgende:
Miauw jij zei dat het forum zo makkelijk was?
Wat is een quote alert?
Nee die melding heb ik niet gekregen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rechtsonderin je scherm.
Vertel eens wat over jezelf anders, wat doe je in het dagelijks leven, hoe oud ben je etc
Je gaat squatten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:31 schreef xFriendx het volgende:
Okay, wat gewichten tillen. Tot later weer vanavond.
en bezet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:32 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Nee die melding heb ik niet gekregen.
Ik ben Larissa, vriendin van Miauw. Ik kom uit Amsterdam en ik ben 31 jaar. Ik werk als accountmanager bij een international bedrijf.
Ik fitness 3 keer in de week en ik zit op tennis.
Dat is het eerste icoontje op de balk rechts. Het ballonetje is een DM, de envelop een PMquote:
Tjuusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:31 schreef xFriendx het volgende:
Okay, wat gewichten tillen. Tot later weer vanavond.
ja ik had het al door.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is het eerste icoontje op de balk rechts. Het ballonetje is een DM, de envelop een PM
INB4 Drommel squat postquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:32 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik ben Larissa, vriendin van Miauw. Ik kom uit Amsterdam en ik ben 31 jaar. Ik werk als accountmanager bij een international bedrijf.
En ik ga nooit meer met jou tennissenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:32 schreef Larisssa het volgende:
[..]
oh ja maar ben niet echt wanhopig want zie wel mogelijkheden (musical meisje mss)quote:
Ja heb nu een relatie van 3 jaar. We wonen nog niet samen. Ik vind het nog wel even lekker om alleen te wonenquote:
Want iedere FOK!ster van jouw leeftijd zou een potential kunnen zijn?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:34 schreef kree het volgende:
tis wel kut komt er een meid binnen van beetje mijn leeftijd, is ze alweer bezet hoor.
story of my life...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |