Settings ->overig-> quote alertsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, hoe je het uit zet? Weet jij dat nog miauw? Ik heb beetje korte termijn geheugen
Ow, in dat geval hoeven we jou niet te vertellen hoe je het uit zetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk het.
Maar waarom staat het bij jullie dan wel aan?
Anders had ik nu dm moeten hebben onderhand denk ik.
Neuh zit er niet op te wachten, is iets wat je nog helemaal gek kan maken aan berichtjes etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, in dat geval hoeven we jou niet te vertellen hoe je het uit zet
Ja klopt. Had hem al uitgezet toen ik zag dat ik bij mijn inloggen 1 melding had gekregenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh zit er niet op te wachten, is iets wat je nog helemaal gek kan maken aan berichtjes etc.
Wat wat wat doe ik?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, in dat geval hoeven we jou niet te vertellen hoe je het uit zet
Edit:Noes miauw, wat doe je nou!![]()
Ik moet nog vreten halen, maar misschien heb ik niet zo'n zin om te koken eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef kree het volgende:
ik ben trouwens weer zo lekker aan het kokkerellen
had ik ook niet dus weer resten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet nog vreten halen, maar misschien heb ik niet zo'n zin om te koken eigenlijk
Ik ga gewoon lasagne van gister etenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet nog vreten halen, maar misschien heb ik niet zo'n zin om te koken eigenlijk
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hem vertellen hoe je het uit moet zetten, ik vond het wel grappig zo
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
had ik ook niet dus weer resten.
Durf niet te vertellen wat ik nu weer creëerde eigenlijk
Ik heb geen restjes van gisteren, dus ik moet welquote:
hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen restjes van gisteren, dus ik moet wel
Ik ook niet, maak dat maar voor ons 2 danquote:
Gisteren was m'n avondeten een magnetronburgerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:52 schreef kree het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar.
Tis juist lastig om maar voor 1 keer te koken.
Brutaaltjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maak dat maar voor ons 2 dan
Ga je naakt kokenquote:
owh okquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gisteren was m'n avondeten een magnetronburger
Ik ga maar eens boodschapje doen. Laters!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben daar expert in, maakte ik altijd thuis
succesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga maar eens boodschapje doen. Laters!
Waarom kan ik dit niet geloven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
schort mag wel om hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat spat joh! De laatste keer had ik allemaal wondjes
Ehm, dat maakt je nog geen expert hèquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
Latersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga maar eens boodschapje doen. Laters!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |