Pfff, het is misschien wel projectie want 3000 km lopen lijkt mij gewoon vreselijk saaiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus!
Het is een ras wat veel beweging nodig heeft maar elke dag wandelen door weer en wind, 's nachts vaak slapen in een tentje langs de weg!
Zielig wel. Ook al is het een mooi doel!
Oh I didn't knowquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan heh. een maltezer zal na een paar km halfdood neervallen, maar een huski loopt dat met gemakt.
En hiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:05 schreef xFriendx het volgende:
Hi wandelaars, pitspoezen, Drommelbombaris en andere levensgenieters.
Ik weet het niet.. beetje richting spanje lopenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, het is misschien wel projectie want 3000 km lopen lijkt mij gewoon vreselijk saai
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. beetje richting spanje lopen![]()
Party hardy iedere nacht en die beesten aan een lantarenpaal ketenen ergens euh
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En intussen strijden voor het welzijn van honden
Of Jambersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
[..]Lijkt mij wel een denderende man bijt hond documentaire!
geen idee. je post stroomde niet echt over van vriendelijkheid, wat ik wel een paar keer meer heb gemerkt de laatste dagen, vandaar dat ik vraag of er iets is.quote:
Ach, ik vind jouw posts ook niet altijd leuk, niets aan te doen. Het is maar internet...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee. je post stroomde niet echt over van vriendelijkheid, wat ik wel een paar keer meer heb gemerkt de laatste dagen, vandaar dat ik vraag of er iets is.
maar blijkbaar niet.
Niet echt, op een nieuwe zeer geliefde functie voor ons slowchatters na danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:35 schreef kree het volgende:
oeh zal me ook weer eens melden.
tijdje niet mee gelezen, hebben we nog nieuwtjes?
Jij harde werkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:33 schreef xFriendx het volgende:
Ik had overigens geen pauze vandaag MiauwSpotten zat er dus niet in.
Vertel??quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt, op een nieuwe zeer geliefde functie voor ons slowchatters na dan
week dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wanneer was je voor het laast op fok dan?
ja vertel het nou maar gewoonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vreemd...misschien hebben ze het weer uit gezet?
Iddquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vreemd...misschien hebben ze het weer uit gezet?
Ja, ik ook!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik had na onze quotes toch wel een reactie van Kree verwacht
haha zucht moet ik forum spy maar gebruiken dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik had na onze quotes toch wel een reactie van Kree verwacht
Dan krijg je alleen maar dingen te lezen als in "hoe zet ik het uit!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
haha zucht moet ik forum spy maar gebruiken dan?
Ik weet het echt niet...
Als iemand je quote kun je daar een melding van krijgen, à la DM.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet...
Ditquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als iemand je quote kun je daar een melding van krijgen, à la DM.
aha en hoe zet je dat aan/uit dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als iemand je quote kun je daar een melding van krijgen, à la DM.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
aha en hoe zet je dat aan/uit dan?
Denk ook niet dat ik dat wil eigenlijk
Maar ok als dat het meest boeiende was dan valt het mee
Zoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Als je het niet hebt gemerkt net dan staat het dus uit...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
O, hoe je het uit zet? Weet jij dat nog miauw? Ik heb beetje korte termijn geheugenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
omgquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Had ie het de hele tijd haha!!
ja denk het.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je het niet hebt gemerkt net dan staat het dus uit...
Settings ->overig-> quote alertsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, hoe je het uit zet? Weet jij dat nog miauw? Ik heb beetje korte termijn geheugen
Ow, in dat geval hoeven we jou niet te vertellen hoe je het uit zetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk het.
Maar waarom staat het bij jullie dan wel aan?
Anders had ik nu dm moeten hebben onderhand denk ik.
Neuh zit er niet op te wachten, is iets wat je nog helemaal gek kan maken aan berichtjes etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, in dat geval hoeven we jou niet te vertellen hoe je het uit zet
Ja klopt. Had hem al uitgezet toen ik zag dat ik bij mijn inloggen 1 melding had gekregenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh zit er niet op te wachten, is iets wat je nog helemaal gek kan maken aan berichtjes etc.
Wat wat wat doe ik?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, in dat geval hoeven we jou niet te vertellen hoe je het uit zet
Edit:Noes miauw, wat doe je nou!![]()
Ik moet nog vreten halen, maar misschien heb ik niet zo'n zin om te koken eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:46 schreef kree het volgende:
ik ben trouwens weer zo lekker aan het kokkerellen
had ik ook niet dus weer resten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet nog vreten halen, maar misschien heb ik niet zo'n zin om te koken eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |