quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
Fuck dit, kan nergens mooie bolletjes/figuurtjes vinden voor op m'n tragus.
Ja maar dan nog mag je niks in mij stoppenquote:
GHBquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog mag je niks in mij stoppen
Binnenkort weer makenquote:
tragusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik sterf elke keer van binnen als ik het woord tragus zie
Waarom? Hoe moet ik het anders noemenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik sterf elke keer van binnen als ik het woord tragus zie
gewoon tragusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Hoe moet ik het anders noemen? Flapje bij m'n oor-piercing?
Ik ook .. om moe van te worden die onzin!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kreeg een quote alert. wat een non-feature.
meteen maar uitgezet. is meer iets voor mensen zonder een leven buiten fok.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook .. om moe van te worden die onzin!
Uitschakelen is mogelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kreeg een quote alert. wat een non-feature.
Arme hondenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
12 tot 18 km per dag lopen met 2 honden omdat je een reis van 3000KM met ze wil wandelen om aandacht te krijgen voor kanker bij honden.
Lijkt mij dat dat evenveel nut heeft als plaatjes op FB liken
Beetje een trieste bedoening, maar wel goed voor diegene zijn of haar gezondheidquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
12 tot 18 km per dag lopen met 2 honden omdat je een reis van 3000KM met ze wil wandelen om aandacht te krijgen voor kanker bij honden.
Beetje beweging zou niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Beetje een trieste bedoening, maar wel goed voor diegene zijn of haar gezondheid
Dat dus!quote:
ligt eraan heh. een maltezer zal na een paar km halfdood neervallen, maar een huski loopt dat met gemakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |