Heb je Silverlight geïnstalleerd? Hier doet alles het prima.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:01 schreef DeLuna het volgende:
Geen sport voor mij dus op de NOS. In Chrome, IE en FF doet hij het gewoon niet.
Ja, want ik heb wel vaker iets gekeken op NOS.nl. Ik snap het daarom ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb je Silverlight geïnstalleerd? Hier doet alles het prima.
Inderdaad. En zenders als BBC, Sporza en Eurosport zenden nu wel gewoon live uit. Waarom de NOS dan niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:34 schreef Cee het volgende:
Oké, eerste en laatste keer dat ik hier post, want andere zenders & streams ftw. Net een uur durende samenvatting van de openingsceremonie op NL1 te zien geweest. Begint eindelijk de OS programmering, met het reguliere nieuws. Gevolgd door een korte samenvatting van de openingsceremonie.
Ja, zonet met een live verbinding, je zag beeld op het scherm achter de presentator, de verslaggever ter plaatse vertelde over de kansen (of het gebrek aan) voor de Nederlanders en toen werd er weer overgegaan naar een oud filmpje. En reclame. Shit, post ik hier toch nog een keer. Maar verbazing werkt verslavend.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af of we al live beelden hebben gezien.
En vooral aangezien dit er gisteren ook op was. Doe dit soort items gewoon 's avonds laat en 's morgens vroeg als er geen live sport is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:57 schreef Wolken het volgende:
Net alsof het interessant is om te weten of Cavendish de luiers van zijn kind verschoond... sport wil ik zien!
Ok, dan heb ik dus niks gemist.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, zonet met een live verbinding, je zag beeld op het scherm achter de presentator, de verslaggever ter plaatse vertelde over de kansen (of het gebrek aan) voor de Nederlanders en toen werd er weer overgegaan naar een oud filmpje. En reclame. Shit, post ik hier toch nog een keer. Maar verbazing werkt verslavend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |