Ben ik ook benieuwd naar ja..zit nu Brazilië te kijken (voetbal), maar even een uitstapje naar een ander scherm en de kwaliteit is meteen brakquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja dus. Heeft iemand hier heel toevallig al een oplossing voor?
Nicequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef marcodej het volgende:
BBC3 (Eventkanaal Ziggo) en BBC HD (kanaal 605) zitten gedurende de Spelen in het digitale pakket van Ziggo.
Niiiiiiice.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef marcodej het volgende:
BBC3 (Eventkanaal Ziggo) en BBC HD (kanaal 605) zitten gedurende de Spelen in het digitale pakket van Ziggo.
heuuyquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg judo op de badmintonstream.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik probeer het badminton te zien op de NOS, maar hij maakt geen verbinding. Ik hoop dat ik de enige ben.
Bij mij net ook niet, nu zie ik judo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik probeer het badminton te zien op de NOS, maar hij maakt geen verbinding. Ik hoop dat ik de enige ben.
ik hoor nu Oasis op de streamquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:33 schreef DeLuna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |