Hoe meer ik hem hoor hoe meer ik em bij het sfeertje vind passen. Uitstekende keuze!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijk liedje is dit nu al zeg![]()
![]()
![]()
Inderdaad... dit heeft een hele mooie kippenvel-vibe met bijbehorende actiebeeldenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe meer ik hem hoor hoe meer ik em bij het sfeertje vind passen. Uitstekende keuze!
Ik zie er nu al de beelden van de dag onder staan.
Nee vind ik niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef marcodej het volgende:
NOS OS anthem is een stuk beter dan het EK Anthem inderdaad. Lekker, passend nummer.
Die van het EK was erg matig dit jaar... maar dat paste wel bij de hele vibe van het toernooiquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef marcodej het volgende:
NOS OS anthem is een stuk beter dan het EK Anthem inderdaad. Lekker, passend nummer.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:01 schreef Evertjan het volgende:
BBC 3 is voor alle UPC klanten themakanaal van de maand tijdens de OS
Weet iemand of Ziggo de hele dag bbc3 uit gaat zenden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:01 schreef Evertjan het volgende:
BBC 3 is voor alle UPC klanten themakanaal van de maand tijdens de OS
als je een uitgebreid abbo hebt dan heb je hemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:10 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Weet iemand of Ziggo de hele dag bbc3 uit gaat zenden?
Ook voor de hele dag?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je een uitgebreid abbo hebt dan heb je hem
Eindelijk, ik snap niet dat men niet vaker een digitaal kanaal gebruikt om sport uit te zenden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:54 schreef Wilskracht het volgende:
Sport24 gaat op zender politiek24 ook uitzenden. Dus de NOS heeft 2 kanalen tot zijn beschikking.
Een pot geworden ....quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die nu NED1 kijkt? Wtf heeft die Keizer met haar uiterlijk gedaan.
Wel tof dat als je een nieuwsbericht leest en naar beneden scrollt, dat er dan een ministreampje bovenin blijft. Maar ik vermoed dat je nog steeds je beeldkwaliteit kwijt bent wanneer je even in een andere tab zit te neuzenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:28 schreef TheArt het volgende:
De site begint steeds beter/mooier te worden.
De streams staat er nu boven: http://nos.nl/os2012/
Sowieso Tennis en de teamsportfinales op Sport24quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eindelijk, ik snap niet dat men niet vaker een digitaal kanaal gebruikt om sport uit te zenden.
Heb de bron gevonden staat in mijn epg dat bbc 3 zaterdag de spelen uit gaat zenden.quote:
Ja dus. Heeft iemand hier heel toevallig al een oplossing voor?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wel tof dat als je een nieuwsbericht leest en naar beneden scrollt, dat er dan een ministreampje bovenin blijft. Maar ik vermoed dat je nog steeds je beeldkwaliteit kwijt bent wanneer je even in een andere tab zit te neuzen
Ben ik ook benieuwd naar ja..zit nu Brazilië te kijken (voetbal), maar even een uitstapje naar een ander scherm en de kwaliteit is meteen brakquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja dus. Heeft iemand hier heel toevallig al een oplossing voor?
Nicequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef marcodej het volgende:
BBC3 (Eventkanaal Ziggo) en BBC HD (kanaal 605) zitten gedurende de Spelen in het digitale pakket van Ziggo.
Niiiiiiice.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef marcodej het volgende:
BBC3 (Eventkanaal Ziggo) en BBC HD (kanaal 605) zitten gedurende de Spelen in het digitale pakket van Ziggo.
heuuyquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg judo op de badmintonstream.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik probeer het badminton te zien op de NOS, maar hij maakt geen verbinding. Ik hoop dat ik de enige ben.
Bij mij net ook niet, nu zie ik judo.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik probeer het badminton te zien op de NOS, maar hij maakt geen verbinding. Ik hoop dat ik de enige ben.
ik hoor nu Oasis op de streamquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:33 schreef DeLuna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |