Precies, gewoon uitsmeren over een maand of 3, heerlijk toch!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:41 schreef cptmarco het volgende:
[..]
eigenlijk is het een schande dat de organisatie van de Spelen daar geen rekening mee houdt.. al die sporten die tegelijkertijd uitgezonden worden...
Iddquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik vind het prima tot nu toe. Alleen de presentator in de studio hakkelt behoorlijk.
Oh ik ben dus niet de enige met het probleemquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:47 schreef DeeBee het volgende:
Die streams werken ook niet even soepel de hele tijd.
Haha, ben inmiddels beach volleybal vrouwentoernooi fan, waarom verplichten ze de bikini niet bij het vrouwen zwemmen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:01 schreef Wolken het volgende:
O, mannen in strakke outfits. Even goed opletten nu.
Wel mooi beach volleybal op sport1.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, ben inmiddels beach volleybal vrouwentoernooi fan, waarom verplichten ze de bikini niet bij het vrouwen zwemmen?
Zo?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:54 schreef Olga het volgende:
twee seconden zwemmen gezien en hij stopt er weer mee
Ga het wel downloaden op tpb, doe ik gewoon alsof het volgende week begint.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:58 schreef kilon het volgende:
Dat is dan wel weer een mooi moment om te stoppen.
De hamvraag is dus eigenlijk, zijn er andere streams waar je overzichtelijk en snel kan switchen die het wel doen?
Heb het opgegeven, ik zoek straks wel op youtube de finale van het wielrennen en de 4x100m op en Ente zal geen medaille pakken dus dat hoef ik niet eens te kijken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:02 schreef shaderon het volgende:
waarom stoppen de nos streams na een tijdje en blijven ze laden
Aan mijn internet ligt het niet als ik even op youtube uittest kijk ik moeiteloos 1080p filmpjes.
whahahahahahahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga het wel downloaden op tpb, doe ik gewoon alsof het volgende week begint.
Ik wil roeien zienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb het opgegeven, ik zoek straks wel op youtube de finale van het wielrennen en de 4x100m op en Ente zal geen medaille pakken dus dat hoef ik niet eens te kijken.
Nee bij iedereen doet die het perfect, raar zeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:08 schreef JohnDDD het volgende:
Iemand anders problemen met de stream? Bij mij is de kwaliteit schijnbaar te hoog waardoor de stream de hele tijd hapert. Verbinding wordt ook telkens verbroken en dan moet ik hem opnieuw aanzetten. Ik kijk naar wielrennen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Nee bij iedereen doet die het perfect, raar zeg.
Gelukkig nu weer beter.quote:Door een technische storing is het voor sommige bezoekers moeilijk de streams te bekijken.
Echt hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:14 schreef marcodej het volgende:
Technische storing bij de NOS. Gisteren vloog de stream er ook uit, op het moment dat Nederland binnenkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |