streamquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:00 schreef Wolken het volgende:
En nu wil ik dus weten of die Braziliaanse wint....
de streams op de nos site werken bij mij vooralsnog perfect... het beachvolleybal is goed te volgen...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Die streams klappen er om de haverklap uit.
Nu gaat het een tijdje goed. Hopen dat het wat hikjes waren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:10 schreef cptmarco het volgende:
[..]
de streams op de nos site werken bij mij vooralsnog perfect... het beachvolleybal is goed te volgen...
Tot nu toe is alles wat Ned 1 uitzend al langsgekomen op een van de streams, maar dan zonder commentaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:35 schreef Falco het volgende:
Zit ik nu roeien te kijken op nl1, lees ik oo de site dat NL zich niet direct geplaatst heeft. Het begint nu al met weinig livebeelden
Tja, was tijdens de partij van Mooren, ze moeten dan toch kiezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:35 schreef Falco het volgende:
Zit ik nu roeien te kijken op nl1, lees ik oo de site dat NL zich niet direct geplaatst heeft. Het begint nu al met weinig livebeelden
Het judo liep uit vanwege de 'overtime'.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:35 schreef Falco het volgende:
Ze kunnen judo met nederlander en roeien niet tegelijk uitzenden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:35 schreef Falco het volgende:
Ja ze kunnen niet alles live uitzenden helaas.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:35 schreef Falco het volgende:
eigenlijk is het een schande dat de organisatie van de Spelen daar geen rekening mee houdt.. al die sporten die tegelijkertijd uitgezonden worden...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, beginnen we nu al te klagen dat we niet alles live kunnen zien terwijl het tegelijk is?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |