quote:Me vader reageerde '' je bent geen homo, hou op met die flauwekul ''
wat zei jouw pappie ?quote:
Hij is blij met jou als schoonzoonquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is blij met jou als schoonzoon
nvmquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:21 schreef pannelat het volgende:
Hahaha ja ik zal de vraag iets duidelijker maken
Het gaat er om dat ik een mannelijke homo ben (Je zou het dus niet merken)
Daardoor komt het als een klap aan voor een deel van me familie
Hoe moet ik nu verder,?? !!!!
Me vader kotst me uit,
me moeder kijkt me (Soms raar aan) en vraagt met moeite hoe het met ''hem'' gaat
En me broer en zus GEVEN ME TEVEEL aandacht :S
Je ouders, je broer en zus moeten er nog aan wennen. Geef het gewoon wat tijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:21 schreef pannelat het volgende:
Hahaha ja ik zal de vraag iets duidelijker maken
Het gaat er om dat ik een mannelijke homo ben (Je zou het dus niet merken)
Daardoor komt het als een klap aan voor een deel van me familie
Hoe moet ik nu verder,?? !!!!
Me vader kotst me uit,
me moeder kijkt me (Soms raar aan) en vraagt met moeite hoe het met ''hem'' gaat
En me broer en zus GEVEN ME TEVEEL aandacht :S
Dat komt door je openingspost TS. Als ik er al naar kijk, krijg ik hoofdpijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:28 schreef pannelat het volgende:
Bedankt,
Ik weet voldoende, Als grotedeels dit meer ziet als een grap !!!
Dit begrijp ik niet. Zijn ouders accepteren het niet en dus is het uit? Ik snap niet wat die twee dingen emt elkaar te maken hebben...quote:Alleen is het nu uit x) <zijn ouders accepteren het TOTAAL niet >
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef pannelat het volgende:
antw op Dr.bellows (Omdat ik niet weet hoe ik zijn stukje er bij kopieer)
Nou,, Omdat zijn ouders er zo op tegen zijn MOEST hij het uitmaken,
Niet gedaan.. waardoor ik gister middag door zijn ouder gebeld werd (Vader)
Ik was volgens hem een vieze flikker en moet zijn zoon niet opstoken :S
Wat is dezequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef pannelat het volgende:
Het zou zo een scene kunnen zijn uit een aflevering van GTST.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef pannelat het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:16 schreef pannelat het volgende:
Me broer en zus pakte het goed op '' WAT LEUK '' Zeiden ze !! Heb ik eindelijk toch een soort van zusje
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En nu? Gewoon doorgaan met leven. Je vader trekt wel bij, geloof me. Nu het hoge woord er uit is kun je een ding doen, jezelf zijn.
Ho ho ho. Als het serieus bedoeld was vond ik de grap erg leuk. Als het per ongeluk was ook trouwensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:52 schreef pannelat het volgende:
coolguy ff antwoord op jouw vraag
nee ben gewoon mannelijk ! het is meer bedoeld als grap om het ijs te breken, En het is perfect gelukt !
Jullie moeten niet overal meteen wat achter zoeken
Ik ben niet verwijft (Zoals jullie me noemen)
Ik ben geen Emo ( Zoals jullie me noemen)
Ik ben gewoon een dood normale jongen !!!! Stoer, maar een klein hartje !!
Daarnaast krijg ik kritiek dat ik een schande ben voor homo's !!
maar kijk eens naar jullie zelf !!!
Op de manier hoe jullie mij beledigen zonder mij echt te kennen vind ik serieus ZIEKELIJK !
Nouja, ik zou zeggen, wat interesseert jou het dat je ouders er niet blij mee zijn? Fuck hun.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:01 schreef pannelat het volgende:
luxuria ( Al sinds me 12e ) had ik de gedachte
( sinds met 14e ) Weet ik het zeker
Gewenste oplossing?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:52 schreef pannelat het volgende:
nee ben gewoon mannelijk ! het is meer bedoeld als grap om het ijs te breken, En het is perfect gelukt !
Op de manier hoe jullie mij beledigen zonder mij echt te kennen vind ik serieus ZIEKELIJK !
Die is er niet. hij kan niemand dwingen het te accepteren, dat moet vanuit die mensen zelf komen.quote:
Het ging me meer om zijn klacht.nl manier van schrijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die is er niet. hij kan niemand dwingen het te accepteren, dat moet vanuit die mensen zelf komen.
Dat, dus.quote:
Ik denk je dat daar ook wel een beetje begrip voor moet hebben. Vaders willen doorgaans niet alleen graag dat zonen in hun voetsporen treden, maar ook graag opa worden, hun genen moeten nog verder doorgegeven worden en een homo als zoon vergroot die kans nou eenmaal niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:54 schreef Clemenza het volgende:
Iedereen moet er nog aanwennen, vreemde reacties lijken me doodnormaal. Zolang je vader je niet begint uit te schelden zoals je ex-schoonvader komt alles goed
de reden dat ik soms toch wel een beetje walg van homofiele mensen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:52 schreef pannelat het volgende:
Wat een onzinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk je dat daar ook wel een beetje begrip voor moet hebben. Vaders willen doorgaans niet alleen graag dat zonen in hun voetsporen treden, maar ook graag opa worden, hun genen moeten nog verder doorgegeven worden en een homo als zoon vergroot die kans nou eenmaal niet.
Vaders die zeggen dat het ze niks kan schelen bedoelen dat vast heel aardig, maar geloven doe ik het niet. Het maakt verschil en dus kan het ze schelen. Dus zal het ook even wennen zijn aan het idee.
gewoon blijven zoals je bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef pannelat het volgende:
Bedankt !!!!
Nu komt echt de steun & Leuke reactie's
maar heeft iemand ook een TIP hoe ik er mee moet omgaan ?X)
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef pannelat het volgende:
Bedankt !!!!
Dit inderdaad. Je blijft wie je bent, daar veranderd helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon blijven zoals je bent.
er is helemaal niks verandert, je valt alleen op jongens.
je moet gewoon tegen je vader zeggen: maar pap, ik val toch niet op jou
dat zal het ijs breken
In elk geval heb ik tips voor je hoe je met dit forum moet om gaan:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef pannelat het volgende:
Bedankt !!!!
ook dit. gewoon niet reageren op achterlijke mensen die nooit serieus kunnen antwoorden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:17 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
In elk geval heb ik een tip voor je hoe je met dit forum moet om gaan:
- Rechtsboven elk bericht staat een knopje met dubbele aanhalingstekens. Als je daar op klikt wordt de post waar je op antwoord gekopieerd. Leest een stuk simpeler als het duidelijk is waar je antwoord op geeft
- Je zal hier tegen mensen aanlopen die rare/domme/beledigende antwoorden geven. Dit zijn de zgn. "Trolls". Vooral niet voeren. (Don't feed the trolls)
- Nogmaals: jíj weet wat je voelt. Maar omdat je van het standaard beeld afwijkt ben je eng en zijn mensen bang voor je. Daarom reageren ze vijandig. (kijk maar naar de reden waarom je het 'iot moest maken')
Dankje voor de tips x)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:17 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
In elk geval heb ik tips voor je hoe je met dit forum moet om gaan:
- Rechtsboven elk bericht staat een knopje met dubbele aanhalingstekens. Als je daar op klikt wordt de post waar je op antwoord gekopieerd. Leest een stuk simpeler als het duidelijk is waar je antwoord op geeft
- Je zal hier tegen mensen aanlopen die rare/domme/beledigende antwoorden geven. Dit zijn de zgn. "Trolls". Vooral niet voeren. (Don't feed the trolls)
- Nogmaals: jíj weet wat je voelt. Maar omdat je van het standaard beeld afwijkt ben je eng en zijn mensen bang voor je. Daarom reageren ze vijandig. (kijk maar naar de reden waarom je het 'uit moest maken')
Blijf jezelf en geef jouw omgeving de tijd om te wennen dat je homo bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef pannelat het volgende:
Bedankt !!!!
Ik zie geen enkele aanval op TS zijn seksualiteit, alleen op zijn belabberde schrijfwijze, spelling en taalgebruik. Commentaar daarop is te verwachten en het overheerst niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ook dit. gewoon niet reageren op achterlijke mensen die nooit serieus kunnen antwoorden.
anders Mod roepen
dat weet ik, maar ik zei dat ALS ze doorgingen en het ook erger maakten dan alleen op spelling, hij gewoon een mod moet roepenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele aanval op TS zijn seksualiteit, alleen op zijn belabberde schrijfwijze, spelling en taalgebruik. Commentaar daarop is te verwachten en het overheerst niet.
Ik zou dat niet of iig niet gelijk doen.... Die Ouwe moet gewoon effe wennen aan het hele idee.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Djurres het volgende:
Conclusie, ga gewoon met je pa rond de tafel, en vraag wat zijn probleem is, waar hij bang voor is. En wees natuurlijk eerlijk
Dat is een transgender. Get your facts right. Een nicht is gewoon een verwijfde homo zoals ik. Heb bepaalde vrouwelijke trekjes, maar daarom ben ik nog geen meisje in een verkeerd lichaam!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:58 schreef Djurres het volgende:
Wat ik eruit kon opmaken is dat zijn vader het niet erg vond, het kwam alleen aan als een harde klap, en hij was bang dat hij een homo in de zin van een nicht was. Een meisje die in het verkeerde lichaam geboren was, om het even kort door de bocht te zeggen.
Dat is een man die ongelukkig is met zijn lichaam en zich vrouw voelt, dus zich ernaar laat ombouwen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef Djurres het volgende:
Kijk, en man met vrouwelijke trekjes vind ik geen probleem, maar ik zie mensen pas als een nicht als ze ook daadwerkelijk een borstvergroting laten doen, in vrouwenkleren gaan lopen, en hun naam veranderen naar een vrouwennaam.
Dat bedoel ik met nicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een man die op een man valt en hier gewoon gelukkig mee is, en zich niet als een wijf gedraagt is ook geen nicht, dat is gewoon een man die op mannen valt. oftewel; homo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een man die volgas loopt te giechelen en te bitchen over z'n nagels, en hele dagen bezig is met makeovers, en met elke vrouw wegloopt.... is inderdaad een nicht. Zie hier een foto van twee nichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.![]()
Mannen die in jurken gaan, zijn travestieten.
Een shemale is een vrouw die in een mannenlichaam geboren is (een transgender) die borsten heeft laten maken, maar (nog) niet zijn geslachtsdeel heeft laten omzetten. Sommigen willen ook gewoon hun penis houden. De term komt uit de sexindustrie.
Dit heeft helemaal niets met homosexualiteit te maken. Hoe deze persoon zich innerlijk voelt of er uiterlijk uitziet of uit gaat zien, heeft niets te maken met op welk geslacht deze persoon valt.
Overigens bestaan er nog een hele serie genderproblemen, er zijn mensen die bv dingen hebben van beide geslachten zoals een penis maar ook eierstokken. Heeft verder niets te maken met of je op jongens of meiden valt, dus of je dan homo bent of niet.
Het is geen opwelling van iemand om maar even borsten aan te meten of homosexueel te worden.
Je bent homo of je bent transgender.
Een transgender zal niet bij zijn ouders aankomen met "Mam pap ik val op jongens"
maar met "mam pap, ik voel me niet gelukkig in dit lichaam"
Wat niet wegneemt dat hij in zijn/haar nieuwe lichaam best homo kan zijn, maar dat betekent dus dat een jongen die vrouw wordt met een vrouw gaat en dus lesbisch is en een meisje die man wordt, met een man gaat en homo is.
Met andere woorden als een jongen komt met" ik wil me om laten bouwen" en hij is homo, zal hij vrouw worden en met een vrouw thuiskomen.
Een nicht, nogmaals, is niet meer dan een homo die vrouwelijk doet en als iemand dat tot hij uit de kast komt niet gedaan heeft is er weinig kans dat hij dat plotseling alsnog gaat doen. En zeker niet bij een lul van een vader.
Het is ongelooflijk dat iemand denkt dat een nicht hetzelfde is als een transgender.
Er is niks mis met homosexualiteit en je ouders kennen je zoals je bent, dat veranderd echt niet. Het enige dat voor hen veranderd is hun toekomstbeeld in verband met trouwen en kinderen krijgen en daar moet men altijd even aan wennen. Ook vinden sommige mensen het idee van anaal verkeer erg vies en soms is men vooral bang wat anderen er van zullen zeggen. Allemaal dingen van voorbijgaande aard.
Als ouders hun kind de deur wijzen, is dat echt uit totaal onbegrip doordat er blijkbaar toch niet genoeg voorlichting en goede voorbeelden in nederland is/zijn. Of omdat ze uit een macho cultuur komen waar het niet geaccepteerd wordt.
Maar nogmaals je moet door met jouw leven zoals jij gelukkig bent, ook al zal dat inhouden dat je een ouder een tijdje niet meer ziet. Je moet je nooit laten tegenhouden door angst van wat een ouder zou zeggen. Want dat wet je gewoon niet en het kan heel erg meevallen of erg zijn maar later bijdraaien, of het zorgt voor een breuk, maar wat dan nog. Wil je wel een vader die zijn zoon niet gewoon accepteert voor hoe hij is?
[ Bericht 1% gewijzigd door Cavalinho op 19-07-2012 13:36:41 ]“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel![]()
Dag pannelat,
goed dat je uit de kast bent. Complimenten.
Eerste stap is altijd om jezelf te accepteren zoals je bent. Accepteer dat je als homo geboren bent, en probeer tevreden te zijn met je seksualiteit. Homo zijn is een bijzondere gift, homo's zijn vaak gevoeliger en energieker dan hetero's en ik heb ze persoonlijk heel graag als vrienden.
De tweede stap lijkt me om een middenweg te vinden in het contact met je ouders: aan de ene kant maakt het eigenlijk geen flikker (no pun intended) uit wat zij van je vinden. Als het goed is ga je ooit uit huis en heb je je hele leven in je eentje voor de boeg en of je vader je nu accepteert of niet, wat maakt het niet? His loss. Toch moet je ook proberen, denk ik, om te kijken of je vader langzaamaan kan bijdraaien. Dat is wel goed voor het contact.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Niet zo moeilijk doen hoor, TS. Waarom nu al vertellen? Heb ik ook nog niet gedaan...![]()
Jij bent natuurlijk de maatstaf op dat gebied.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:59 schreef Prego het volgende:
[..]![]()
Jij bent natuurlijk de maatstaf op dat gebied.![]()
![]()
>Me vader reageerde '' je bent geen homo, hou op met die flauwekul ''
Whaha prachtig!
Wel tof van je dat je nu al uit de kast durft te komen, erg jong. Als ik zelf homo zou zijn zou ik het lef niet hebben - respect!![]()
Hou eens op met die vage poppetjes..
Verder weet ik niet zeker of ik biseksueel ben, ik doe gewoon waar ik zin in heb en met welk geslacht maakt niet, dus uit de kast komen is niet nodig.
Ik denk dat je vader vanzelf bijdraait en zo niet kun.jij er toch niks aan doen want geaardheid kan je niet kiezen. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is wel waar.
Bespreek het eens met je moeder.. zij reageerde milder dus.![]()
hij vraagt wat serieus , en BANG meteen weer een paar 'mensen die het weer ff moeten verpesten :l
zielig hoor :l
probeer is met je vader te praten , hij moet het gewoon accepteren zo als het is![]()
![]()
quote:Dat geldt nog steeds!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:24 schreef stbabylon het volgende:
De TT is wat vreemd, maar ik interpreteer het als dat hij serieuze antwoorden wil. En zo gaan we ook modden.![]()
Knap lullig van je ouders, misschien toch nog maar eens een goed gesprekje met ze voeren.
TS, leuk voor je dat je homo bent dat meen ik echt.
Ik heb respect voor mensen zoals jouw.
Succes^O^![]()
Jij vindt dat wel een pedagogisch verantwoord antwoord op zo'n moment?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:52 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
De manier waarop hij reageerde, zie OP.![]()
Nee, maar wel grappig. Ik zie het al voor me, zo'n simpele ziel die het flauwekul noemt als je uit de kast komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vindt dat wel een pedagogisch verantwoord antwoord op zo'n moment?
we cant feed the poor but we can fund a war![]()
Ik moet ineens denken aan de aflevering van family guy waar dochter zich voordoet als pot om eindelijk ergens bij te horen. Moeder gelooft het niet en vraag haar d'r vriendinnetje te zoenen. Vriendinnetje blij maar dochter durft niet. Moeder laat dan even zien hoe je diep tongt met de vriendin van dochter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:55 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Nee, maar wel grappig. Ik zie het al voor me, zo'n simpele ziel die het flauwekul noemt als je uit de kast komt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |