Ik denk je dat daar ook wel een beetje begrip voor moet hebben. Vaders willen doorgaans niet alleen graag dat zonen in hun voetsporen treden, maar ook graag opa worden, hun genen moeten nog verder doorgegeven worden en een homo als zoon vergroot die kans nou eenmaal niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:54 schreef Clemenza het volgende:
Iedereen moet er nog aanwennen, vreemde reacties lijken me doodnormaal. Zolang je vader je niet begint uit te schelden zoals je ex-schoonvader komt alles goed
de reden dat ik soms toch wel een beetje walg van homofiele mensen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:52 schreef pannelat het volgende:
coolguy ff antwoord op jouw vraag
nee ben gewoon mannelijk ! het is meer bedoeld als grap om het ijs te breken, En het is perfect gelukt !
Jullie moeten niet overal meteen wat achter zoeken
Ik ben niet verwijft (Zoals jullie me noemen)
Ik ben geen Emo ( Zoals jullie me noemen)
Ik ben gewoon een dood normale jongen !!!! Stoer, maar een klein hartje !!
Daarnaast krijg ik kritiek dat ik een schande ben voor homo's !!
maar kijk eens naar jullie zelf !!!
Op de manier hoe jullie mij beledigen zonder mij echt te kennen vind ik serieus ZIEKELIJK !
Wat een onzinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk je dat daar ook wel een beetje begrip voor moet hebben. Vaders willen doorgaans niet alleen graag dat zonen in hun voetsporen treden, maar ook graag opa worden, hun genen moeten nog verder doorgegeven worden en een homo als zoon vergroot die kans nou eenmaal niet.
Vaders die zeggen dat het ze niks kan schelen bedoelen dat vast heel aardig, maar geloven doe ik het niet. Het maakt verschil en dus kan het ze schelen. Dus zal het ook even wennen zijn aan het idee.
gewoon blijven zoals je bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef pannelat het volgende:
Bedankt !!!!
Nu komt echt de steun & Leuke reactie's
maar heeft iemand ook een TIP hoe ik er mee moet omgaan ?X)
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef pannelat het volgende:
Bedankt !!!!
Dit inderdaad. Je blijft wie je bent, daar veranderd helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon blijven zoals je bent.
er is helemaal niks verandert, je valt alleen op jongens.
je moet gewoon tegen je vader zeggen: maar pap, ik val toch niet op jou
dat zal het ijs breken
In elk geval heb ik tips voor je hoe je met dit forum moet om gaan:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef pannelat het volgende:
Bedankt !!!!
ook dit. gewoon niet reageren op achterlijke mensen die nooit serieus kunnen antwoorden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:17 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
In elk geval heb ik een tip voor je hoe je met dit forum moet om gaan:
- Rechtsboven elk bericht staat een knopje met dubbele aanhalingstekens. Als je daar op klikt wordt de post waar je op antwoord gekopieerd. Leest een stuk simpeler als het duidelijk is waar je antwoord op geeft
- Je zal hier tegen mensen aanlopen die rare/domme/beledigende antwoorden geven. Dit zijn de zgn. "Trolls". Vooral niet voeren. (Don't feed the trolls)
- Nogmaals: jíj weet wat je voelt. Maar omdat je van het standaard beeld afwijkt ben je eng en zijn mensen bang voor je. Daarom reageren ze vijandig. (kijk maar naar de reden waarom je het 'iot moest maken')
Dankje voor de tips x)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:17 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
In elk geval heb ik tips voor je hoe je met dit forum moet om gaan:
- Rechtsboven elk bericht staat een knopje met dubbele aanhalingstekens. Als je daar op klikt wordt de post waar je op antwoord gekopieerd. Leest een stuk simpeler als het duidelijk is waar je antwoord op geeft
- Je zal hier tegen mensen aanlopen die rare/domme/beledigende antwoorden geven. Dit zijn de zgn. "Trolls". Vooral niet voeren. (Don't feed the trolls)
- Nogmaals: jíj weet wat je voelt. Maar omdat je van het standaard beeld afwijkt ben je eng en zijn mensen bang voor je. Daarom reageren ze vijandig. (kijk maar naar de reden waarom je het 'uit moest maken')
Blijf jezelf en geef jouw omgeving de tijd om te wennen dat je homo bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef pannelat het volgende:
Bedankt !!!!
Ik zie geen enkele aanval op TS zijn seksualiteit, alleen op zijn belabberde schrijfwijze, spelling en taalgebruik. Commentaar daarop is te verwachten en het overheerst niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ook dit. gewoon niet reageren op achterlijke mensen die nooit serieus kunnen antwoorden.
anders Mod roepen
dat weet ik, maar ik zei dat ALS ze doorgingen en het ook erger maakten dan alleen op spelling, hij gewoon een mod moet roepenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele aanval op TS zijn seksualiteit, alleen op zijn belabberde schrijfwijze, spelling en taalgebruik. Commentaar daarop is te verwachten en het overheerst niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |